Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That Lasts


Autor: Ryan Holiday



14 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Stwórz coś, co Cię przeżyje.
2. Stworzenie wieloletniego hitu sprzedażowego wymaga ciężkiej pracy, a samymi świetnymi pomysłami daleko się nie zajedzie.
3. Kluczem do twórczego sukcesu jest motywacja i gotowość do poświęceń.
4. Chcąc odnieść sukces jako artysta, stań się swoim własnym dyrektorem generalnym i znajdź sobie pomocnego redaktora.
5. Istotne jest testowanie swojego produktu aż do osiągnięcia perfekcji.
6. Sprzedaż Twojej twórczości to tylko i wyłącznie Twoje zadanie. Musisz jednak pamiętać o jednej podstawowej zasadzie.
7. Nie istnieje żaden jedyny właściwy sposób prowadzenia marketingu, choć przekaz ustny zawsze powinien odgrywać ważną rolę.
8. Platforma jest świetna do utrzymania uwagi ludzi, a także zapewnia niezależność twórczą.
9. Budowanie listy mailingowej jest kluczowe dla przetrwania Twojego biznesu. Możesz zacząć jeszcze przed ukończeniem swojego pierwszego produktu.
10. Podsumowanie

Streszczenie

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu (2017) tłumaczy, jak zapewnić, żeby wspaniała kreatywna praca odniosła sukces rynkowy.
Książka pokazuje nie tylko, jak osiągnąć sukces w konkretnym projekcie, ale także jak zapewnić sobie długotrwały sukces jako twórczej jednostce.

Dla kogo?

  • Kreatywnych osób,

  • Przedsiębiorców,

  • Marzycieli z wygórowanymi ambicjami, ale małym wskaźnikiem sukcesu.

O autorze

Ryan Holiday to światowej sławy strateg, pisarz i domorosły filozof. Zaczął swoją karierę mając 19 lat i od razu pracował dla uznanych pisarzy takich jak Tucker Max czy Robert Greene. Mając 21 lat został jednym z szefów marketingu międzynarodowej marki modowej American Apparel. Potem pomagał jeszcze większym: jego klienci to między innymi Tony Robbins, Tim Ferriss, Google a także wydawnictwo Penguin.