logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki 21 Days to a Big Idea! – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

21 Days to a Big Idea!: Creating Breakthrough Business Concepts

Autor: Bryan Mattimore


Biznes Innowacje Przedsiębiorczość Startupy

11 min czytania
9 rozdziałów
6 czytelników



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Popuść wodze wyobraźni, aby stworzyć nowy koncept biznesu.
2. Burza mózgów do popuszczenia wodzów wyobraźni i sprecyzowania Twojego obszaru zainteresowań.
3. Twoje codzienne strapienia mogą być trampoliną do produktów, które rozwiążą problemy ludzkości.
4. Zapytaj, jak obecna technologia może zostać użyta do znalezienia pomysłów zmieniających bieg historii.
5. Pomóż współpracować Twojej racjonalnej i swawolnej stronie, aby wdrożyć idee w życie.
6. Skorzystaj z techniki „oraz”, aby szybko wpaść na kolejny pomysł.
7. Internet jest Twoim przewodnikiem po trendach – korzystaj mądrze!
8. Użyj techniki billboardingu, aby znaleźć granice swojego produktu.
9. Podsumowanie