Marketing za przyzwoleniem
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
Autor: Seth Godin
Spis treści:
1. Naucz się, jak skuteczniej prowadzić akcje marketingowe
2. Klasyczny model marketingu na skalę masową przestał się sprawdzać.
3. Marketing przerywania już nie działa, ale Marketing przez zezwolenie tak.
4. Permission Marketing zmienia zainteresowanych nieznajomych w lojalnych klientów.
5. Marketing przyzwolenia doskonale sprawdza się dzięki budowaniu zaufania w czasie.
6. Ufność i zażyłość mają różne stopnie, a każdy z nich wiąże się z własnymi przywilejami i granicami.
7. Internet jest świetnym środowiskiem dla Permission Marketingu.
8. Wszystkie firmy mogą odnieść korzyści z dobrze przeprowadzonej kampanii typu Permission.
9. Podsumowanie końcowe
15 min czytania
9 rozdziałów
Spis treści:
1. Naucz się, jak skuteczniej prowadzić akcje marketingowe
2. Klasyczny model marketingu na skalę masową przestał się sprawdzać.
3. Marketing przerywania już nie działa, ale Marketing przez zezwolenie tak.
4. Permission Marketing zmienia zainteresowanych nieznajomych w lojalnych klientów.
5. Marketing przyzwolenia doskonale sprawdza się dzięki budowaniu zaufania w czasie.
6. Ufność i zażyłość mają różne stopnie, a każdy z nich wiąże się z własnymi przywilejami i granicami.
7. Internet jest świetnym środowiskiem dla Permission Marketingu.
8. Wszystkie firmy mogą odnieść korzyści z dobrze przeprowadzonej kampanii typu Permission.
9. Podsumowanie końcowe