Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex Deal



Autor: Jeb Blount



14 min czytania
9 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Podczas zakupów kierujemy się sercem, a nie głową.
2. Najlepsi sprzedawcy myślą w sposób kreatywny, aby przełamać oczekiwania dotyczące roli i zawrzeć umowę.
3. To emocje wpływają na nasze wybory zakupowe, a nie logika.
4. Osiągniesz lepsze wyniki sprzedaży, jeśli zmniejszysz dysonans poznawczy swojego potencjalnego klienta.
5. Świetni sprzedawcy wykorzystują swoją empatię, aby pomóc kupującym w nawigacji po ich emocjach i zakupach.
6. Najlepsi sprzedawcy mają pełną kontrolę nad własnymi emocjami.
7. Kupujemy więcej od tych, których lubimy.
8. Zaufanie jest kłopotliwym, ale niezbędnym elementem procesu sprzedaży.
9. Podsumowanie

Streszczenie

Książka "Sales EQ" bada, jak specjaliści ds. sprzedaży mogą wykorzystać potęgę ludzkich emocji, aby zwiększyć swoją wydajność. Przedstawia uczucia, których doświadczają potencjalni nabywcy i wyjaśnia, jak sprzedawcy mogą nauczyć się trzymać własne emocje na wodzy podczas procesu sprzedaży.

Dla kogo?

  • Dla pracowników działu sprzedaży

  • Dla studentów kierunków związanych z psychologią

  • Dla marketingowców

O autorze

Jeb Blount jest dyrektorem generalnym międzynarodowej firmy doradczej Sales Gravy, która pomaga firmom zwiększać wyniki sprzedaży i optymalizować kapitał ludzki. Blount ma kilkudziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży i został uznany za jednego z 50 najbardziej wpływowych liderów sprzedaży i marketingu przez magazyn Top Sales oraz jednego z 30 najlepszych na świecie influencerów sprzedażowych w mediach społecznościowych przez magazyn Forbes.