The Advantage
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
The Advantage: Why Organizational Health Trumps Everything Else in Business
Autor: Patrick Lencioni
Spis treści:
1. Co ja z tego mam: dowiedz się, dlaczego Twoja firma nie może sobie już pozwolić na niezdrowe warunki.
2. Aby odnieść sukces, organizacje muszą być sprytne i sprawne.
3. Liderzy zaniedbują kondycję organizacyjną firmy, ponieważ uważają, że są zbyt wyrafinowani, zajęci lub analityczni, by zawracać sobie nią głowę.
4. Zbuduj spójny zespół przywódczy, aby stworzyć sprawną i spójną organizację.
5. Od zaufania po orientację na wyniki - istnieje pięć zasad postępowania, które zespoły muszą przyjąć, aby zbudować spójny zespół.
6. Zarządy muszą budować spójność poprzez zadawanie sobie prostych pytań o to, kim są i co będą robić.
7. Pracownikom należy stale przypominać o powodach istnienia firmy, podstawowych wartościach, strategii i priorytetach.
8. Systemy ludzkie w firmie muszą być proste i budowane na podstawie odpowiedzi na sześć kluczowych pytań.
9. Żadne działanie, czynność czy proces nie jest bardziej istotne dla sprawnej organizacji niż sposób prowadzenia spotkań.
10. Liderzy stosują cztery różne rodzaje spotkań (codzienne, tygodniowe, miesięczne i kwartalne) dla różnych poziomów szczegółowości.
11. Liderzy i ich zespoły są kluczowym elementem budowania sprawnych organizacji.
12. Podsumowanie
18 min czytania
12 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam: dowiedz się, dlaczego Twoja firma nie może sobie już pozwolić na niezdrowe warunki.
2. Aby odnieść sukces, organizacje muszą być sprytne i sprawne.
3. Liderzy zaniedbują kondycję organizacyjną firmy, ponieważ uważają, że są zbyt wyrafinowani, zajęci lub analityczni, by zawracać sobie nią głowę.
4. Zbuduj spójny zespół przywódczy, aby stworzyć sprawną i spójną organizację.
5. Od zaufania po orientację na wyniki - istnieje pięć zasad postępowania, które zespoły muszą przyjąć, aby zbudować spójny zespół.
6. Zarządy muszą budować spójność poprzez zadawanie sobie prostych pytań o to, kim są i co będą robić.
7. Pracownikom należy stale przypominać o powodach istnienia firmy, podstawowych wartościach, strategii i priorytetach.
8. Systemy ludzkie w firmie muszą być proste i budowane na podstawie odpowiedzi na sześć kluczowych pytań.
9. Żadne działanie, czynność czy proces nie jest bardziej istotne dla sprawnej organizacji niż sposób prowadzenia spotkań.
10. Liderzy stosują cztery różne rodzaje spotkań (codzienne, tygodniowe, miesięczne i kwartalne) dla różnych poziomów szczegółowości.
11. Liderzy i ich zespoły są kluczowym elementem budowania sprawnych organizacji.
12. Podsumowanie