Dwanaście i pół

Twelve and a Half: Leveraging the Emotional Ingredients Necessary for Business Success


Autor: Gary Vaynerchuk



16 min czytania
15 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Przewodnik po umiejętnościach 'miękkich', które pomogą Twojej firmie odnieść sukces, a to wszystko bez owijania w bawełnę!
2. Składnik numer 1: Wdzięczność.
3. Składnik numer 2: Samoświadomość.
4. Składnik numer 3: Odpowiedzialność.
5. Składnik numer 4: Optymizm.
6. Składniki numer 5 i 6: Empatia i Pokora.
7. Składnik numer 7: Przekonanie.
8. Składniki numer 8, 9 i 10: Wytrwałość, Cierpliwość i Życzliwość.
9. Składnik numer 11: Ambicje.
10. Składnik numer 12: Ciekawość.
11. Przykład 1: Pokora i Ciekawość.
12. Przykład 2: Empatia, Samoświadomość, Odpowiedzialność i Ciekawość.
13. Przykład 3: Optymizm, Wytrwałość, Ambicja i Pokora.
14. Przykład numer 4: Ambicja, Wytrwałość, Cierpliwość i Życzliwość.
15. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Dwanaście i pół (2021) jest szczerym, prostym podręcznikiem przedstawiającym dwanaście umiejętności emocjonalnych, które zapewnią Ci prawdziwy biznesowy i życiowy sukces. Dzięki wykorzystaniu anegdot pochodzących z doświadczenia autora, a także typowych scenariuszy biznesowych, pokazuje, jak w ogólnym rozrachunku umiejętności "miękkie" mogą być w rzeczywistości ważniejsze niż często traktowane priorytetowo umiejętności "twarde". Mając silne podstawy w inteligencji emocjonalnej, kadra kierownicza, założyciele i biznesmeni mogą z opanowaniem i pewnością siebie poradzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorze

Gary Vaynerchuk - zwrócił na siebie uwagę pionierskim podejściem do popularyzacji swojej marki i swojego biznesu. Początkowo wykorzystywał tradycyjne metody reklamowe i rozwinął lokalny, rodzinny sklep winiarski w krajowego lidera branży, a później szybko się przerzucił na serwisy społecznościowe – na przykład Twitter i Facebook – żeby promować swój wideoblog o winach, Wine Librery TV. Zakładając zarówno detaliczny sklep internetowy w 1997 roku, jak i Wine Library TV w lutym 2006 roku, potrafił wcześnie wyłapać nowe trendy i zrobić na nich biznes. Jego lekcji o serwisach społecznościowych, pasji, otwartości i reakcyjności biznesowej nie wolno przegapić!