logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Projektanci emocji – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

Emotion By Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
Autor: Greg Hoffman


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sport Sprzedaż Zarządzanie

12 min czytania
8 rozdziałów
1 czytelnik



Spis treści:
1. Rozwiń swoją działalność dzięki tworzeniu emocjonalnej więzi z klientem
2. Bądź empatyczny i dociekliwy
3. Ryzykuj
4. Buduj tożsamość swojej firmy w świadomy sposób
5. Twórz niezapomniane opowieści przedstawiające Twoją markę
6. Nie podążaj za trendami i zachowaj autentyczność
7. Podkreśl znaczenie produktu, a nie jego funkcje
8. Podsumowanie końcowe