Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Projektanci emocji – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeProjektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Emotion By Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
Autor: Greg HoffmanBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sport Sprzedaż Zarządzanie
12 min czytania
8 rozdziałów
1 czytelnik
Spis treści:
1. Rozwiń swoją działalność dzięki tworzeniu emocjonalnej więzi z klientem
2. Bądź empatyczny i dociekliwy
3. Ryzykuj
4. Buduj tożsamość swojej firmy w świadomy sposób
5. Twórz niezapomniane opowieści przedstawiające Twoją markę
6. Nie podążaj za trendami i zachowaj autentyczność
7. Podkreśl znaczenie produktu, a nie jego funkcje
8. Podsumowanie końcowe