Projektanci emocji
Odblokuj dostęp do 630 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Emotion By Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
Autor: Greg Hoffman
Spis treści:
1. Rozwiń swoją działalność dzięki tworzeniu emocjonalnej więzi z klientem
2. Bądź empatyczny i dociekliwy
3. Ryzykuj
4. Buduj tożsamość swojej firmy w świadomy sposób
5. Twórz niezapomniane opowieści przedstawiające Twoją markę
6. Nie podążaj za trendami i zachowaj autentyczność
7. Podkreśl znaczenie produktu, a nie jego funkcje
8. Podsumowanie końcowe
12 min czytania
8 rozdziałów
Spis treści:
1. Rozwiń swoją działalność dzięki tworzeniu emocjonalnej więzi z klientem
2. Bądź empatyczny i dociekliwy
3. Ryzykuj
4. Buduj tożsamość swojej firmy w świadomy sposób
5. Twórz niezapomniane opowieści przedstawiające Twoją markę
6. Nie podążaj za trendami i zachowaj autentyczność
7. Podkreśl znaczenie produktu, a nie jego funkcje
8. Podsumowanie końcowe