Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

Emotion By Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike


Autor: Greg Hoffman



12 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Rozwiń swoją działalność dzięki tworzeniu emocjonalnej więzi z klientem
2. Bądź empatyczny i dociekliwy
3. Ryzykuj
4. Buduj tożsamość swojej firmy w świadomy sposób
5. Twórz niezapomniane opowieści przedstawiające Twoją markę
6. Nie podążaj za trendami i zachowaj autentyczność
7. Podkreśl znaczenie produktu, a nie jego funkcje
8. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Projektanci emocji (2022) zgłębia tajniki kreatywnej filozofii, która może wyróżnić Twoją markę na tle innych. Przedstawia lekcje i historie z doświadczenia autora w projektowaniu i marketingu w Nike.

Dla kogo?

  • Dla osób prowadzących własny biznes

  • dla osób zajmujących się sprzedażą

  • dla osób interesujących się sportem

O autorze

Greg Hoffman jest założycielem firmy Modern Arena, która zajmuje się doradztwem biznesowym dla dużych marek, startupów i organizacji non-profit. Jest także byłym dyrektorem ds. marketingu w Nike, gdzie przez prawie 30 lat pełnił również inne funkcje związane z projektowaniem i marketingiem.