Neuromarketing
Odblokuj dostęp do 633 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
Autor: Roger Dooley
Spis treści:
1. Odkryj kilka wskazówek z zakresu neuromarketingu, które pomogą Ci uzyskać wyższą sprzedaż.
2. Ogranicz bolesność procesu zakupowego, a nawet najbardziej skąpi dokonają zakupu.
3. Pobudź wszystkie zmysły, zwłaszcza węch.
4. Jak zwiększyć skuteczność reklamy? Umieść na niej dziecko.
5. Zwiększ poziom sprzedaży, budując i nagradzając lojalność klientów.
6. Chcąc generować większą sprzedaż, szepcz klientowi do prawego ucha.
7. Zaskakuj mózgi swoich klientów, by sprzedawać więcej.
8. Podsumowanie końcowe
10 min czytania
8 rozdziałów
Spis treści:
1. Odkryj kilka wskazówek z zakresu neuromarketingu, które pomogą Ci uzyskać wyższą sprzedaż.
2. Ogranicz bolesność procesu zakupowego, a nawet najbardziej skąpi dokonają zakupu.
3. Pobudź wszystkie zmysły, zwłaszcza węch.
4. Jak zwiększyć skuteczność reklamy? Umieść na niej dziecko.
5. Zwiększ poziom sprzedaży, budując i nagradzając lojalność klientów.
6. Chcąc generować większą sprzedaż, szepcz klientowi do prawego ucha.
7. Zaskakuj mózgi swoich klientów, by sprzedawać więcej.
8. Podsumowanie końcowe