Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing


Autor: Roger Dooley



10 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Odkryj kilka wskazówek z zakresu neuromarketingu, które pomogą Ci uzyskać wyższą sprzedaż.
2. Ogranicz bolesność procesu zakupowego, a nawet najbardziej skąpi dokonają zakupu.
3. Pobudź wszystkie zmysły, zwłaszcza węch.
4. Jak zwiększyć skuteczność reklamy? Umieść na niej dziecko.
5. Zwiększ poziom sprzedaży, budując i nagradzając lojalność klientów.
6. Chcąc generować większą sprzedaż, szepcz klientowi do prawego ucha.
7. Zaskakuj mózgi swoich klientów, by sprzedawać więcej.
8. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Neuromarketing (2012) analizuje podświadomość i motywacje, które wpływają na nasz proces decyzyjny, a także oferuje wskazówki i sztuczki, w jaki sposób doświadczeni marketerzy mogą je wykorzystać. Poprzez zrozumienie mechanizmów, które powodują, że kupujemy (lub nie kupujemy), możesz poprawić swoją sprzedaż, jednocześnie dbając o zadowolenie swoich klientów.

Dla kogo?

  • Dla osób prowadzących własny biznes

  • dla osób zajmujących się sprzedażą

  • Dla osób zajmujących się sprawami z zakresu reklamy i marketingu

O autorze

Roger Dooley jest uznanym autorem, konsultantem i mówcą specjalizującym się w tematyce neuromarketingu i psychologii konsumenta. Jego książka "Neuromarketing" zdobyła popularność dzięki przystępnemu wyjaśnieniu, jak neurobiologia i psychologia mogą wspierać skuteczniejsze strategie marketingowe. Dooley posiada rozległą wiedzę na temat sposobów, w jakie mózg reaguje na przekazy marketingowe, a jego podejście opiera się na wykorzystaniu badań naukowych w praktyce biznesowej. Jest również autorem bloga Neuromarketing oraz podcastu The Brainfluence Podcast, gdzie porusza zagadnienia związane z wpływem psychologii na zachowania konsumenckie. Dooley doradza firmom na całym świecie, pomagając im wdrażać techniki perswazji i projektowania doświadczeń, które zwiększają zaangażowanie klientów i skuteczność działań marketingowych.