logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki The Myths of Creativity – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

The Myths of Creativity: The Truth About How Innovative Companies and People Generate Great Ideas

Autor: David Burkus


Biznes Kreatywność Przedsiębiorczość Psychologia Wydajność

10 min czytania
8 rozdziałów
1 czytelnik



Spis treści:
1. Poznaj powody, dla których powinniśmy podejść do kreatywności w nowy sposób.
2. Chcąc osiągnąć nasz kreatywny potencjał, musimy zmienić nasze postrzeganie kreatywności.
3. Kreatywność nie jest zasobem ekskluzywnym, do którego dostęp mają tylko wybrani ludzie.
4. Poświęcenie swojego czasu i podjęcie pracy nad preferowanymi zadaniami może ożywić proces twórczy.
5. Twórczość jest zwiększana dzięki korzystnemu środowisku społecznemu.
6. Twórczość zależy od zdolności łączenia różnych rodzajów wiedzy w mózgu.
7. Kreatywność często wyzwala się, gdy innowator jest skrępowany.
8. Podsumowanie końcowe