logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Sztuka gościnności – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają

Unreasonable Hospitality: The Remarkable Power of Giving People More Than They Expect
Autor: Will Guidara


Biznes Kultura pracy Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Sprzedaż

11 min czytania
8 rozdziałów
1 czytelnik



Spis treści:
1. Odkryj, jak wykorzystać nienaturalną gościnność, by wynieść swój biznes na wyższy poziom
2. Nienaturalna gościnność i jej wpływ na Twój biznes
3. Najpierw zastosuj nienaturalną gościnność wobec swojego zespołu
4. Spersonalizuj doświadczenie każdego klienta
5. Wprowadzaj nienaturalną gościnność także w powtarzalnych sytuacjach
6. Zmodyfikuj istniejące zasady, które utrudniają prawdziwą interakcję
7. Stosuj gościnność także w rozwiązywaniu problemów
8. Podsumowanie końcowe