Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Wyznania człowieka reklamy – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeBiografia Biznes Firma Marketing i reklama Psychologia Sprzedaż
15 min czytania
11 rozdziałów
5 czytelników
Spis treści:
1. Starannie dobieraj swoich klientów i pielęgnuj długotrwałe relacje z nimi.
2. Zbuduj swój biznes będąc trwałym, wartościowym partnerem dla swoich klientów.
3. Bądź rzetelny/-a zarówno w swoich reklamach, jak i w kontaktach biznesowych - na dłuższą metę lepiej na tym wyjdziesz.
4. Zbuduj wspaniałą atmosferę pracy poprzez zatrudnianie sprawdzonych, solidnych pracowników z umiejętnościami i rzetelnością.
5. Aby wzbudzić oddanie i entuzjazm wśród swoich pracowników, wymagaj doskonałości i dawaj przykład.
6. Twoje reklamy powinny sprzedawać produkty, a nie bawić ludzi.
7. Aby przyciągnąć uwagę ludzi, używaj faktów, intryguj i korzystaj z badań.
8. Twórz ambitne kampanie i dokładnie je testuj.
9. Jako klient, znajdź wielką agencję i zrób wszystko, aby pomóc im stworzyć wspaniałe reklamy.
10. Rada dla młodych: pracuj ciężko, zostań specjalistą i wykorzystaj wielkie szanse.
11. Podsumowanie