logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Ogilvy o reklamie – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Ogilvy o reklamie

Ogilvy on Advertising
Autor: David Ogilvy


Biznes Firma Marketing i reklama Media Sprzedaż

13 min czytania
9 rozdziałów
4 czytelników



Spis treści:
1. O książce Davida Oglivy’ego
2. Dobra reklama dźwignią sukcesu
3. Konsekwencja kluczem do reklamowego sukcesu, czyli o wizerunku marki
4. Reklamy telewizyjne – chwyty o ponadprzeciętnej skuteczności
5. Skuteczność reklamy – nie tylko gotowy schemat
6. Czym jest direct-mail?
7. Reklama – ciemna strona mocy
8. O autorze – kim był David Oglivy?
9. Książka „Oglivy o reklamie” – podsumowanie