logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Zwariowane pomysły, które się sprawdzają – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę

Weird Ideas That Work: How to Build a Creative Company
Autor: Robert I. Sutton


Biznes Zarządzanie

12 min czytania
10 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Przedsiębiorstwa muszą dostrzec różnice między rutynowym a innowacyjnym podejściem do pracy.
2. Praca innowacyjna nie może być mierzona tą samą miarą, co praca rutynowa.
3. Innowacje często rodzą się z popiołów długiej serii niepowodzeń.
4. Innowacyjność niekoniecznie oznacza tworzenie czegoś od podstaw.
5. Firmy, które chcą wprowadzać innowacje, powinny zatrudniać nonkonformistów i odmieńców.
6. Jeśli chcesz wykazać się innowacyjnością, zatrudnij ludzi, których nie lubisz.
7. Przedsiębiorstwa mogą się wiele nauczyć od swoich młodych pracowników.
8. Firmy powinny karać pracowników za ich bezczynność, a nie za klęski.
9. Zespoły kreatywne powinny mieć możliwość pracy w spokoju.
10. Podsumowanie