Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Positioning: The Battle for Your Mind – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Sprzedaż
10 min czytania
8 rozdziałów
3 czytelników
Spis treści:
1. Przekonaj się, jak stworzyć skuteczną markę dla swojego startupu lub firmy.
2. Jesteśmy tak przytłoczeni informacjami, że nasze mózgi odrzucają większość napotkanych przez nas marek.
3. Zostań pierwszą grubą rybą!
4. By skutecznie pozycjonować swój produkt, potrzebne jest zapadające w pamięć, nowoczesne podejście marketingowe.
5. Pamiętaj, że jeśli nie możesz być pierwszy, znajdź niszę lub wykorzystaj konkurencję.
6. Niezależnie od tego, czy chodzi o Twoją własną markę, czy o markę konkurencji, nie powinieneś podążać za znanymi markami.
7. Nazwa marki musi być czytelna i łatwa do zapamiętania.
8. Podsumowanie końcowe