logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Positioning: The Battle for Your Mind – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Positioning: The Battle for Your Mind

Autorzy: Al Ries, Jack Trout


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Sprzedaż

10 min czytania
8 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Przekonaj się, jak stworzyć skuteczną markę dla swojego startupu lub firmy.
2. Jesteśmy tak przytłoczeni informacjami, że nasze mózgi odrzucają większość napotkanych przez nas marek.
3. Zostań pierwszą grubą rybą!
4. By skutecznie pozycjonować swój produkt, potrzebne jest zapadające w pamięć, nowoczesne podejście marketingowe.
5. Pamiętaj, że jeśli nie możesz być pierwszy, znajdź niszę lub wykorzystaj konkurencję.
6. Niezależnie od tego, czy chodzi o Twoją własną markę, czy o markę konkurencji, nie powinieneś podążać za znanymi markami.
7. Nazwa marki musi być czytelna i łatwa do zapamiętania.
8. Podsumowanie końcowe