logo

Informacje o autorze

Krótka sylwetka autora oraz lista jego książek, których streszczenia znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Informacje o autorze

Jack Trout

  • Biografia

Jack Trout był amerykańskim teoretykiem i praktykiem marketingu, autorem i współautorem kilkunastu książek na temat strategii marketingowych, pozycjonowania i budowania świadomości marki (brandingu). Pracę rozpoczął w dziale reklamy General Electric. Następnie przez ponad 20 lat prowadził, wspólnie z Alem Riesem, firmę marketingową. Był właścicielem firmy Trout & Partners, zajmującej się doradztwem marketingowym na całym świecie. Doradzał wielu firmom z listy 500 największych firm świata magazynu „Fortune”, był także konsultantem Departamentu Stanu USA, pomagając opracować strategię poprawienia wizerunku marki kraju. W 2006 roku doradzał Partii Demokratycznej w wyborach do Kongresu Stanów Zjednoczonych.

  • Książki autora