Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki How Brands Grow. Czego nie wiedzą marketerzy – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeHow Brands Grow. Czego nie wiedzą marketerzy
How Brands Grow: What Marketers Don't Know
Autor: Byron SharpBiznes Marketing i reklama Sprzedaż
14 min czytania
10 rozdziałów
0 czytelników
Spis treści:
1. Odkryj rzeczywistość stojącą za skuteczną praktyką marketingową
2. Praktyka marketingowa powinna opierać się na naukowych dowodach, a nie na tradycyjnych przekonaniach
3. Aby zwiększyć bazę klientów, skup się na pozyskiwaniu nowych, a nie na zatrzymywaniu obecnych
4. Nieco mniej niż połowa sprzedaży firmy pochodzi od okazjonalnych klientów
5. Zaangażowanie emocjonalne wobec marek jest słabsze, niż głosi marketingowa mitologia
6. Marketing powinien koncentrować się na zauważalności marki, zamiast próbować ją wyróżniać
7. Reklama działa poprzez wpływ na pamięć i powinna celować głównie w klientów okazjonalnych
8. Marketerzy powinni zachować ostrożność przy stosowaniu promocji jako strategii
9. Marki zwiększają sprzedaż, gdy stają się łatwiejsze do kupienia dla szerszego grona osób
10. Podsumowanie końcowe