Kategoria: Media
Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Media'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeLiczba streszczeń książek: 4
Conspiracy: Peter Thiel, Hulk Hogan, Gawker, and the Anatomy of Intrigue
Ryan HolidayBiografia Biznes Komunikacja Media Polityka
„Konspiracja” (2017) ro książka, która ujawnia niesamowitą, prawdziwą historię upadku najbardziej kontrowersyjnego amerykańskiego medium. Autor poddaje analizie mechanizmy oraz motywację miliardera Petera Thiel, który uknuł spisek przeciwko portalowi Gawker, a także szczegółowo opisuje dramatyczny przebieg procesu sądowego, który zapewnił zapaśnikowi Hulkowi Hoganowi milionowe odszkodowanie od najbardziej plotkarskiego portalu na świecie.
Otwórz
Ogilvy on Advertising
David OgilvyBiznes Firma Marketing i reklama Media Sprzedaż
Książka napisana przez człowieka okrzykniętego mianem ojca reklamy, Davida Oglivy'ego, to swoista biblia reklamy, w której znaleźć można recepturę na zabiegi mające na celu spopularyzować dany produkt, a także zwiększyć jego poziom sprzedaży. W tej pozycji czytelniczej znaleźć można wiele przydatnych wskazówek reklamowych, z którymi zapoznać powinni się nie tylko początkujący pracownicy agencji reklamowych, ale również specjaliści w tej dziedzinie.
Otwórz
Daniel Levitin
Biznes Filozofia Media Nauka Polityka Socjologia Statystyka
„Uzbrojeni w kłamstwa, czyli jak myśleć krytycznie w szalonych czasach informacji” (2016) jest podręcznikiem dla współczesnego użytkownika mediów. Wyposaży cię ona w zestaw umiejętności, które pozwolą ci na analizę składową informacji, którymi jesteś bombardowany, kiedy przeglądasz Internet lub oglądasz telewizję. Poświęć trochę czasu i nie pozwól się oszukiwać, dzięki zdobyciu wiedzy, jak odróżnić prawdę od fikcji.
Otwórz
Biznes Filozofia Media Nauka Polityka Socjologia Statystyka
„Uzbrojeni w kłamstwa, czyli jak myśleć krytycznie w szalonych czasach informacji” (2016) jest podręcznikiem dla współczesnego użytkownika mediów. Wyposaży cię ona w zestaw umiejętności, które pozwolą ci na analizę składową informacji, którymi jesteś bombardowany, kiedy przeglądasz Internet lub oglądasz telewizję. Poświęć trochę czasu i nie pozwól się oszukiwać, dzięki zdobyciu wiedzy, jak odróżnić prawdę od fikcji.
Otwórz
Trust Me, I'm Lying: Confessions of a Media Manipulator
Ryan HolidayBiznes Media Psychologia Public Relations Socjologia
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (2012) jest dogłębnym studium dzisiejszej kultury informacyjnej, która jest głównie przekazywana za pośrednictwem internetowych stron medialnych zwanych blogami. Autor, opisując swoje doświadczenia z wielomilionowymi kampaniami PR, zabiera nas za kulisy najpopularniejszych i najbardziej wpływowych blogów, aby przedstawić niepokojący obraz tego, dlaczego nie powinniśmy wierzyć we wszystko, co jest określane mianem wiadomości.
Otwórz