logo

Kategoria: Budowanie marki

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Budowanie marki'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 9

The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-Class Brand
Al Ries, Laura Ries
Biznes Budowanie marki Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Książka "22 niezmienne prawa zarządzania marką" to praktyczny przewodnik po nakazach i zakazach brandingu. Zawiera 22 zapadające w pamięć złote myśli, które stanowią przegląd zbyt częstych błędów popełnianych przez marketerów i pokazuje sztuczki stosowane przez najbardziej skuteczne marki, aby zapewnić sobie dominację na ultrakonkurencyjnych rynkach.
Otwórz
Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable
Seth Godin
Biznes Budowanie marki Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Zarządzanie
Niniejsze streszczenie wyjaśnia dlaczego tradycyjny marketing przestał być w dzisiejszych czasach skuteczny, a także dlaczego, w celu odniesienia sukcesu, każdy z nas wyhodować musi swoją własną Fioletową Krowę, czyli produkty lub usługi wyraźnie wybijające się ponad tłum. Co więcej, wyjaśnia ono, w jaki sposób, kiedy już wyhodujesz swoją Krowę, najłatwiej będzie ci dotrzeć do twoich docelowych klientów.
Otwórz
Paweł Tkaczyk
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Psychologia
Książka Pawła Tkaczyka poświęcona tematowi grywalizacji skupia się na przenoszeniu mechanizmów znanych z gier do realnego świata. Wskazuje na sposoby ich wykorzystania w wielu dziedzinach, np. w edukacji czy przy zarządzaniu ludźmi, ale koncentruje się przede wszystkim na działaniach marketingowych. Całość wyszła spod pióra doświadczonego marketingowca, który z całą pewnością wie, o czym mówi. Wywody popiera licznymi przykładami, obrazującymi rewelacyjne efekty zastosowania grywalizacji, którą, jako dziedzinę wiedzy, popularyzuje na polskim gruncie. Książka zawiera ponadto charakterystykę elementów gry, zestawienie ich mechanizmów oraz typologię graczy. Nie brakuje w niej przez to obserwacji z obszaru psychologii oraz refleksji o naturze ludzkich reakcji i zachowań.
Otwórz
Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand Trust
Kate Hartley
Biznes Budowanie marki Firma Public Relations Zarządzanie ryzykiem
„Komunikacja w kryzysie” (2019) podpowiada, w jaki sposób firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami delikatnie, a jednocześnie efektywnie w dobie kryzysu. Autorka Kate Hartley wyjaśnia, dlaczego zwyczajni ludzie, tak ściśle identyfikują się z markami, a także dlaczego media społecznościowe mogą być zagrożeniem dla biznesu. Proponuje również szereg przydatnych porad, jak egzekwować plan komunikacyjny w czasach kryzysu.
Otwórz
Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days
Joey Coleman
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację (2018) jest pełna porad dla firm, które chcą zapewnić klientom doskonałą jakość świadczonych usług. Bez względu na to, czy Twoja firma jest duża czy mała, globalna czy lokalna, autor Joey Coleman ma dla Ciebie kilka cennych wskazówek. Oprócz wyjaśnienia, dlaczego doświadczenie klienta jest tak ważne, autor opisuje wiele sposobów, w jakie jest ono pomijane. Jak wyjaśnia Coleman, zrozumienie pragnień, obaw i emocji klientów pozwoli Ci zatrzymać ich i korzystać z ich wsparcia - a to zaprocentuje w postaci znacznych dywidend.
Otwórz
Ogilvy on Advertising in the Digital Age
Miles Young
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Sprzedaż
Autor odświeża i przybliża czytelnikowi myśli i dokonania Davida Ogilvy, który uważany jest za geniusza reklamy wszech czasów. Jest to spojrzenie ucznia na osiągnięcia mistrza i mentora, które mimo upływu lat nadal są aktualne i potrzebne. M. Young trzy lata pracował w agencji reklamowej Oglivy & Mather, po czym został członkiem filii zarządu brytyjskiego, a następnie przez osiem lat był jej dyrektorem naczelnym. Od 1995 roku był prezesem filii Oglivy & Mather w Honkongu, będąc jednocześnie w zarządzie światowym wymienionej firmy. W 2016 roku mianowano go opiekunem New College w Oksfordzie. Książka M. Young’a jest jakby nowoczesną kontynuacją swoistego podręcznika Oglivy o reklamie. Jest skierowana do wszystkich zajmujących się reklamą lub planujących taką pracę podjąć. Znaleźć w niej można: poparte badaniami naukowymi rozważania dotyczące epoki cyfrowej, ilustrowane przykłady najlepszych kampanii reklamowych, praktyczne rady dla zajmujących się tą dziedziną. Książka jest bogato ilustrowana i, uwaga, pisana małą czcionką. Dobrze jest więc mieć okulary pod ręką.
Otwórz
Rise of the Youpreneur
Chris C. Ducker
Biznes Budowanie marki Firma Kariera Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Książka jest przeznaczona dla czytelnika, który chce zbudować firmę, sprzedawać produkty i zarabiać na marce osobistej, czyli dla Youpreneur’a -twórcy marki osobistej. Została ona napisana w formie podręcznika przez doświadczonego przedsiębiorcę, założyciela wielu firm, który przez odbiorców traktowany jest jako mentor biznesowy. Dociera do ludzi poprzez Internet ( jest mówcą, blogerem, twórcą podcastu), gdzie skutecznie propaguje ideę, dla której wymyślił nazwę: Youpreneur, co oddaje, czym jest nowy przedsiębiorca i nowy model biznesu. Istotę opisanego procesu zawarł w trzech częściach książki: budowanie, sprzedawanie i zarabianie. W książce zamieścił wiele informacji dodatkowych, które mogą pomóc w założeniu firmy oraz przedstawia, na końcu rozdziałów, studium przypadku, czyli historię ludzi, którym opisywany przez niego proces powiódł się.
Otwórz
Paweł Tkaczyk
Budowanie marki Firma Handel Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Książka Pawła Tkaczyka „Zakamarki marki” porusza szereg bardzo istotnych zagadnień z punktu widzenia budowania marki i tworzenia jej strategii komunikacyjnej. Wiedzę tę czytelnikowi przekazuje zaś doświadczony marketingowiec praktyk, a robi to w sposób przystępny i atrakcyjny, podpierając się licznymi przykładami. Pozycja nie jest więc typowym podręcznikiem marketingu, ale skupia się na ważnych momentach procesu tworzenia silnej marki i daje odpowiedź na pytanie, jak skutecznie wyróżnić się na przepełnionym rynku wśród rosnącej z dnia na dzień konkurencji.
Otwórz
Michał Szafrański
Biografia Budowanie marki Finanse osobiste Przedsiębiorczość Relacje z klientami Startupy Sukces osobisty
Ta książka została napisana dla wszystkich, którzy chcą zmienić swoje życie i zachowują wiarę w to, że jest to możliwe bez względu na wiek, czy sytuację. Autor wręcz zaraża optymizmem i na własnym przykładzie pokazuje otwartość na zmiany oraz elastyczność życiową. Tę książkę pisał w wieku 45 lat, mając za sobą spore doświadczenie życiowe i zawodowe: od ośmiu lat prowadził blog (‘Jak oszczędzać pieniądze’), od siedmiu podcast (‘Więcej niż oszczędzanie pieniędzy’), który jest rozszerzeniem formuły bloga, jest autorem książek, w tym bardzo cenionej: 'Finansowy ninja'. W Zaufaniu, czyli walucie przyszłości opisał lata: 2012 - 2017, czyli od pomysłu na firmę, przez jej powstanie, aż do osiągnięcia niezależności i sukcesu finansowego.
Otwórz