logo
Strona główna Fabryka wiedzy Kategorie tematyczne Zarządzanie ryzykiem

Kategoria: Zarządzanie ryzykiem

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Zarządzanie ryzykiem'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 2

Marta Czyżewska
Biznes Firma Startupy Zarządzanie ryzykiem
Książka, w sposób kompleksowy, opowiada o spółkach typu start-up. Jest to ciekawa lektura zarówno dla osób, które nie wiedzą jak zacząć, ale również dla inwestorów, którzy szukają inspiracji do inwestycji nadwyżki kapitału. Niewątpliwą zaletą tej pozycji jest odnoszenie się do polskich realiów i przytaczanie aktualnych statystyk.
Otwórz
Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand Trust
Kate Hartley
Biznes Budowanie marki Firma Public Relations Zarządzanie ryzykiem
„Komunikacja w kryzysie” (2019) podpowiada, w jaki sposób firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami delikatnie, a jednocześnie efektywnie w dobie kryzysu. Autorka Kate Hartley wyjaśnia, dlaczego zwyczajni ludzie, tak ściśle identyfikują się z markami, a także dlaczego media społecznościowe mogą być zagrożeniem dla biznesu. Proponuje również szereg przydatnych porad, jak egzekwować plan komunikacyjny w czasach kryzysu.
Otwórz