Czego mogę się dowiedzieć? Przyjrzyj się z bliska dziwnym początkom i kosmicznemu rozwojowi obuwniczego imperium.
Z pewnością znasz popularne hasło reklamowe giganta obuwniczego Nike: Just Do It.
Idealnie opisuje ono śmiałość współtwórcy firmy Nike, Phila Knighta, na początkowych etapach funkcjonowania firmy.
Dzięki temu streszczeniu odkryjesz, w jaki sposób Knight utorował sobie drogę do sukcesu. Jak poprzez współpracę z przedsiębiorcami z całego świata, wszedł do branży butów do biegania, bez żadnego wcześniejszego przygotowania.
Dowiesz się, w jaki sposób przewodził zespołowi kreatywnych wyrzutków, wyszedł z twarzą z dwóch procesów i opanował poważny skandal, a wszystko to, budując jednocześnie jedną z najpotężniejszych marek na świecie.
Z tego streszczenia dowiesz się:
- Dlaczego nazwa „Nike” jest idealna dla butów do biegania;
- W jaki sposób nowy rodzaj kleju ograniczył ryzyko zachorowania na raka przez pracowników fabryk;
- Dlaczego pewien trener olimpijski eksperymentował z butami zrobionymi z rybiej skóry.