logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Od dobrego do wielkiego – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Od dobrego do wielkiego

Good to Great
Autor: Jim Collins


Biznes Historia firm Planowanie Zarządzanie

14 min czytania
10 rozdziałów
18 czytelników



Spis treści:
1. Firmy, które z dobrych stały się wielkimi, mogą być dla innych świetnym nauczycielem.
2. Zastosowanie 'Konceptu jeża' wyznaczy nam prostą ścieżkę działania.
3. Na sukces składa się wiele bardzo małych kroczków we właściwym kierunku.
4. Nowe technologie powinny być tylko katalizatorem sukcesu, a nie celem samym w sobie.
5. Liderzy 5 poziomu przeprowadzają skuteczne transformacje swoich firm z dobrych do wielkich.
6. Gwarancją wielkości są właściwi ludzie na właściwych miejscach.
7. Sukces oznacza utrzymanie wiary w siebie, nawet kiedy mierzymy się z przykrymi sprawami.
8. Do liderów należy zadanie stworzenia środowiska, w którym problemy mogą być rozwiązywane od ręki.
9. Wysoka samodyscyplina jest niezbędna do zaadaptowania prostego 'konceptu jeża'.
10. Podsumowanie