logo

Kategoria: Public Relations

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Public Relations'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 3

Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising
Ryan Holiday
Biznes Firma Marketing i reklama Public Relations Sprzedaż
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy odchodzi od tradycyjnych praktyk marketingowych, opierając się w dużej mierze na wykorzystywaniu danych o użytkownikach i przemyślanym kształtowaniu produktów. Ta książka ilustruje, w jaki sposób czołowe firmy technologiczne, takie jak Dropbox i Instagram, wykorzystały tę strategię, by zdobyć miliony użytkowników.
Otwórz
Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand Trust
Kate Hartley
Biznes Budowanie marki Firma Public Relations Zarządzanie ryzykiem
„Komunikacja w kryzysie” (2019) podpowiada, w jaki sposób firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami delikatnie, a jednocześnie efektywnie w dobie kryzysu. Autorka Kate Hartley wyjaśnia, dlaczego zwyczajni ludzie, tak ściśle identyfikują się z markami, a także dlaczego media społecznościowe mogą być zagrożeniem dla biznesu. Proponuje również szereg przydatnych porad, jak egzekwować plan komunikacyjny w czasach kryzysu.
Otwórz
Trust Me, I'm Lying: Confessions of a Media Manipulator
Ryan Holiday
Biznes Media Psychologia Public Relations Socjologia
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (2012) jest dogłębnym studium dzisiejszej kultury informacyjnej, która jest głównie przekazywana za pośrednictwem internetowych stron medialnych zwanych blogami. Autor, opisując swoje doświadczenia z wielomilionowymi kampaniami PR, zabiera nas za kulisy najpopularniejszych i najbardziej wpływowych blogów, aby przedstawić niepokojący obraz tego, dlaczego nie powinniśmy wierzyć we wszystko, co jest określane mianem wiadomości.
Otwórz