Kategoria: Relacje z klientami
Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Relacje z klientami'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeLiczba streszczeń książek: 7
Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose
Tony HsiehBiografia Biznes Kultura pracy Przedsiębiorczość Przywództwo Relacje z klientami Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Głównym tematem książki jest biznes polegający na dosłownym dostarczaniu szczęścia przy jednoczesnym prowadzeniu życia pełnego pasji i celów. "Dawaj innym szczęście" opowiada historię Tony'ego Hsieh i jego firmy "Zappos", pokazując, jak myślenie długoterminowe i podążanie za swoimi pasjami może nie tylko prowadzić do zysków, ale także do szczęśliwego życia pracowników, klientów i samego siebie. Książka opisuje alternatywne podejście do kultury korporacyjnej, które koncentruje się na prostej koncepcji uszczęśliwiania ludzi wokół siebie, a przez to zwiększania własnego szczęścia.
Otwórz
Company of One: Why Staying Small Is the Next Big Thing for Business
Paul JarvisBiznes Firma Przedsiębiorczość Relacje z klientami Zarządzanie
Firma, czyli Ty (2019) przedstawia nową, alternatywną filozofię sukcesu w biznesie - taką, która wywraca do góry nogami konwencjonalną mądrość, przedkładając mniej nad więcej, małe nad duże i niszowe nad masowe. Prezentując tę filozofię, przedstawia również praktyczne strategie rozwijania własnego biznesu na niewielką skalę - takiego, który zapewni ci wystarczająco dużo wolnego czasu, niezależności i dochodów, abyś mógł żyć tak, jak chcesz.
Otwórz
Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days
Joey ColemanBiznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację (2018) jest pełna porad dla firm, które chcą zapewnić klientom doskonałą jakość świadczonych usług. Bez względu na to, czy Twoja firma jest duża czy mała, globalna czy lokalna, autor Joey Coleman ma dla Ciebie kilka cennych wskazówek. Oprócz wyjaśnienia, dlaczego doświadczenie klienta jest tak ważne, autor opisuje wiele sposobów, w jakie jest ono pomijane. Jak wyjaśnia Coleman, zrozumienie pragnień, obaw i emocji klientów pozwoli Ci zatrzymać ich i korzystać z ich wsparcia - a to zaprocentuje w postaci znacznych dywidend.
Otwórz
Getting Naked: A Business Fable about Shedding the Three Fears That Sabotage Client Loyalty
Patrick LencioniBiznes Marketing i reklama Przywództwo Relacje z klientami Zarządzanie
Książka "Odkryj się" mówi o otwartości i niezwykłej mocy, jaką w sobie kryje. Ten tytuł wyjaśnia, jak budować zaufanie z klientami i pokonać trzy najczęstsze lęki, które powstrzymują Cię przed ujawnieniem swojego prawdziwego oblicza.
Otwórz
The Automatic Customer: Creating a Subscription Business in Any Industry
John WarrillowBiznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Relacje z klientami Sprzedaż
Od artykułów spożywczych, przez dostęp do stoków narciarskich, po płyty MP3 - dziś wszystkie rodzaje biznesu działają w oparciu o subskrypcję i wszyscy, od gigantów takich jak Amazon, po małe lokalne firmy, czerpią z tego korzyści. Książka Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży przedstawia wiele modeli, które możesz zastosować, wyjaśnia, jak ocenić sukces i daje wskazówki, jak utrzymać dobrą passę.
Otwórz
Rise of the Youpreneur
Chris C. DuckerBiznes Budowanie marki Firma Kariera Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Książka jest przeznaczona dla czytelnika, który chce zbudować firmę, sprzedawać produkty i zarabiać na marce osobistej, czyli dla Youpreneur’a -twórcy marki osobistej. Została ona napisana w formie podręcznika przez doświadczonego przedsiębiorcę, założyciela wielu firm, który przez odbiorców traktowany jest jako mentor biznesowy. Dociera do ludzi poprzez Internet ( jest mówcą, blogerem, twórcą podcastu), gdzie skutecznie propaguje ideę, dla której wymyślił nazwę: Youpreneur, co oddaje, czym jest nowy przedsiębiorca i nowy model biznesu. Istotę opisanego procesu zawarł w trzech częściach książki: budowanie, sprzedawanie i zarabianie. W książce zamieścił wiele informacji dodatkowych, które mogą pomóc w założeniu firmy oraz przedstawia, na końcu rozdziałów, studium przypadku, czyli historię ludzi, którym opisywany przez niego proces powiódł się.
Otwórz
Michał Szafrański
Biografia Budowanie marki Finanse osobiste Przedsiębiorczość Relacje z klientami Startupy Sukces osobisty
Ta książka została napisana dla wszystkich, którzy chcą zmienić swoje życie i zachowują wiarę w to, że jest to możliwe bez względu na wiek, czy sytuację. Autor wręcz zaraża optymizmem i na własnym przykładzie pokazuje otwartość na zmiany oraz elastyczność życiową. Tę książkę pisał w wieku 45 lat, mając za sobą spore doświadczenie życiowe i zawodowe: od ośmiu lat prowadził blog (‘Jak oszczędzać pieniądze’), od siedmiu podcast (‘Więcej niż oszczędzanie pieniędzy’), który jest rozszerzeniem formuły bloga, jest autorem książek, w tym bardzo cenionej: 'Finansowy ninja'. W Zaufaniu, czyli walucie przyszłości opisał lata: 2012 - 2017, czyli od pomysłu na firmę, przez jej powstanie, aż do osiągnięcia niezależności i sukcesu finansowego.
Otwórz
Biografia Budowanie marki Finanse osobiste Przedsiębiorczość Relacje z klientami Startupy Sukces osobisty
Ta książka została napisana dla wszystkich, którzy chcą zmienić swoje życie i zachowują wiarę w to, że jest to możliwe bez względu na wiek, czy sytuację. Autor wręcz zaraża optymizmem i na własnym przykładzie pokazuje otwartość na zmiany oraz elastyczność życiową. Tę książkę pisał w wieku 45 lat, mając za sobą spore doświadczenie życiowe i zawodowe: od ośmiu lat prowadził blog (‘Jak oszczędzać pieniądze’), od siedmiu podcast (‘Więcej niż oszczędzanie pieniędzy’), który jest rozszerzeniem formuły bloga, jest autorem książek, w tym bardzo cenionej: 'Finansowy ninja'. W Zaufaniu, czyli walucie przyszłości opisał lata: 2012 - 2017, czyli od pomysłu na firmę, przez jej powstanie, aż do osiągnięcia niezależności i sukcesu finansowego.
Otwórz