logo

Artykuły: Marka / Brand

Przeczytaj najlepsze artykuły o biznesie, sprzedaży i marketingu, które pojawiły się w zagranicznych serwisach internetowych.

Wyszukiwarka przeszuka sekcję 'Artykuły'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Zbieranie opinii

Jak łatwo zbierać opinie klientów?

Opinie klientów to jeden z najważniejszych filarów budowania zaufania do marki. W erze mediów społecznościowych pełnią rolę społecznego dowodu słuszności (social proof), który pomaga potencjalnym klientom podjąć decyzję zakupową. Rekomendacje innych klientów wzmacniają wiarygodność firmy i pokazują, że jej produkty czy usługi spełniają realne oczekiwania. Co więcej, pozytywne opinie mogą być nieocenionym narzędziem w budowaniu wizerunku marki i zwiększaniu jej rozpoznawalności.

Marka

Jak pozycjonować swoją markę?

Pamiętasz koncepcję 4P w marketingu? Odnosi się ona do czterech kluczowych elementów strategii marketingowej: produktu (product), ceny (price), miejsca (place) i promocji (promotion). Tyle, że brakuje w niej jeszcze jednego "P". I to chyba najważniejszego. Chodzi o pozycjonowanie (positioning).