logo

Kategoria: Firma

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Firma'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 51

First, Break All the Rules: What the World's Greatest Managers Do Differently
Marcus Buckingham, Curt Coffman
Biznes Firma Motywacja Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie
„Po pierwsze złam wszelkie zasady” (1999)to książka pokazująca, w jaki sposób wielkie zarządzanie różni się od tego konwencjonalnego. Autorzy ukazują w niej jak złudne są powszechnie przyjęte poglądy na zarządzanie oraz karierę. Oparta na rozmowach przeprowadzonych z menedżerami, którym udało się odnieść sukces w swojej pracy (były to badania, które autorzy przeprowadzali dla Gallup – instytutu badania opinii publicznej). Książka przedstawia swoim czytelnikom najważniejsze taktyki stosowane w pracy przez najbardziej efektywnych kierowników, czyli takich, którym udaje się wzbudzić w swoich pracownikach wykonawczą doskonałość.
Otwórz
Reinventing Organizations: A Guide to Creating Organizations Inspired by the Next Stage of Human Consciousness
Frederic Laloux
Biznes Firma Przedsiębiorczość Przywództwo Rozwój osobisty Zarządzanie
Książka :Pracować inaczej” porusza temat tego, dlaczego współczesne firmy na całym świecie, eliminują ze swoich szeregów szefów i zastępując ich płaską strukturą organizacyjną, a także przedkładają cele ponad zyski. Co więcej, stosując ten nie-hierarchiczny model, firmy te doświadczają pełni rozkwitu.
Otwórz
Disciplined Entrepreneurship: 24 Steps to a Successful Startup
Bill Aulet
Biznes Ekonomia Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Startupy Zarządzanie
Rewelacyjna książka dla początkujących przedsiębiorców. Tutaj nie ma wodzenia za nos i szybkich metod na wzbogacenie się dla naiwnych. Autor rzeczowo, krok po kroku, używając metod matematycznych i przykładów z życia wziętych pokazuje, na co warto zwrócić uwagę w przypadku prowadzenia biznesu, aby maksymalizować możliwość osiągnięcia sukcesu.
Otwórz
Remote: Office Not Required
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Biznes Firma Kultura pracy Nauka Przywództwo Technologia Zarządzanie Zasoby ludzkie
Pozycja Remote.Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne zapewnia czytelnikowi poznanie tajników tak zwanej “pracy zdalnej” , możliwej dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. Książka szczegółowo obrazuje obawy przedsiębiorców przed pracą z domu, jak i korzyści płynące ze zdalnej formy funkcjonowania firmy. Dodatkowo zapewnia praktyczne wskazówki dla menedżerów i osób zarządzających firmą, które mogą pomóc wprowadzić, lub jeśli już takowa jest stosowana, polepszyć funkcjonowanie firmy w trybie zdalnym.
Otwórz
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sprzedaż Zarządzanie
Rework (2010) odrzuca tradycyjne wyobrażenia o tym, co jest potrzebne do prowadzenia firmy i oferuje zbiór nieortodoksyjnych porad, poczynając od produktywności, a kończąc na komunikacji i rozwoju produktu. Wnioski te oparte są na własnych doświadczeniach autorów w budowaniu, prowadzeniu i rozwijaniu firmy do punktu, w którym generuje ona miliony dolarów zysków rocznie.
Otwórz
Jan Maria Fijor
Biznes Ekonomia Firma Kapitalizm Przedsiębiorczość Wolny rynek
Książka Jana Marii Fijora, która nosi tytuł "Rynek okiem milionera. Ekonomia wolności" to pozycja czytelnicza pisana z perspektywy milionera, biznesmena i przedsiębiorcy traktująca o sytuacji gospodarczej i społecznej naszego kraju. W tym dziele literackim zostały przedstawione nie tylko mechanizmy mające wpływ na kwestie ekonomiczne, poruszone zostały także kwestie społeczne, między innymi te prawiące o poczuciu wolności.
Otwórz
The Secrets of Closing the Sale
Zig Ziglar
Biznes Firma Marketing i reklama Sprzedaż
Sprzedaż jest umiejętnością jak każda inna. Każdy, kto umiejętnie wykonuje zawód handlowca, ma ogromne szanse na osiągnięcie satysfakcji z życia zawodowego oraz adekwatnej gratyfikacji finansowej. Trzeba zacząć od zmiany optyki, bo sprzedaż powinna się opierać na relacji win-win i rozwiązywaniu potrzeb klienta. Zapomnij o nachalnym wciskaniu produktów osobom, które nie odczuwają po zakupie żadnej korzyści.
Otwórz
Lech Kaniuk
Biografia Biznes Firma Motywacja Przedsiębiorczość Startupy
Autora książki można nazwać urodzonym przedsiębiorcą. Nawet jeśli chwilowo zajmował się czymś innym, to zawsze powracał do głównego nurtu. Pierwszą swoją innowację sprzedał, gdy miał 18 lat. Kilka lat później został najmłodszym konsultantem do spraw innowacji w szwedzkiej państwowej firmie Almi. Następnie współtworzył firmę KYAB AB zajmującą się innowacyjnymi rozwiązaniami do mierzenia energii w budynkach mieszkalnych. W 2008 roku opatentował przykrywkę do mikrofalówek, w kolejnych latach wydawał książki, współtworzył program telewizyjny i audycję radiową. Od 2006 roku zaangażował się w internetową sprzedaż jedzenia. Z Pizza Portal wrócił do Polski i zdominował rynek. Widać go w wielu przedsięwzięciach: przy aplikacji do zamawiania taksówek, w spółce kawowej Bean&Buddies, w spółce nieruchomościowej, nadal znajduje czas na pisanie i czytanie książek.
Otwórz
The Automatic Customer: Creating a Subscription Business in Any Industry
John Warrillow
Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Relacje z klientami Sprzedaż
Od artykułów spożywczych, przez dostęp do stoków narciarskich, po płyty MP3 - dziś wszystkie rodzaje biznesu działają w oparciu o subskrypcję i wszyscy, od gigantów takich jak Amazon, po małe lokalne firmy, czerpią z tego korzyści. Książka Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży przedstawia wiele modeli, które możesz zastosować, wyjaśnia, jak ocenić sukces i daje wskazówki, jak utrzymać dobrą passę.
Otwórz
Built to Sell: Creating a Business That Can Thrive Without You
John Warrillow
Biznes Firma Kariera Przedsiębiorczość Zarządzanie
„Stworzony do sprzedaży” to książka opisująca kluczowe strategie, dotyczące budowy małej firmy usługowej oraz przygotowania jej do przyszłej sprzedaży. Niniejsze streszczenie opisuje te strategie, opowiadając historię Alexa Stapletona, właściciela agencji reklamowej oraz doradzającego mu przyjaciela, Teda Gordona, będącego odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą.
Otwórz
Let Go
Pat Flynn
Biznes Firma Rozwój osobisty Social Media Sukces osobisty Twórcze pisanie
W niniejszej książce, autor opisuje swoją, osobistą drogę rozwoju. Sukces, do którego doszedł to wynik jego motywacji, chęci zmiany oraz wyborów. Autor przedstawia, różne sposoby działania, które umożliwiły mu zmianę oraz realizację życiowych pragnień. Priorytetowym zadaniem autora jest ukazanie, właściwych wartości nauki oraz motywacji do zmian. Niniejsza książka uświadamia czytelnikowi, psychologiczny aspekt ograniczeń, które hamują nasze możliwości i potencjał. Wyzbycie się ich wyznacza nowy kierunek, naszej osobistej życiowej ścieżki.
Otwórz
The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
Guy Kawasaki
Biznes Firma Przedsiębiorczość Przywództwo Startupy Zarządzanie
"Sztuka rozpoczynania" to krótki przegląd niektórych kluczowych aspektów zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Porusza takie tematy, jak pozyskiwanie funduszy, rekrutacja właściwych ludzi i budowanie skutecznej marki.
Otwórz
Shoe Dog: A Memoir by the Creator of Nike
Phil Knight
Biografia Biznes Firma Historia firm Przedsiębiorczość Przywództwo Sport
Shoe Dog (2016) opowiada historię twórcy słynnej marki obuwniczej Nike. To streszczenie oferuje wgląd w sposób myślenia genialnego przedsiębiorcy Phila Knighta oraz pokazuje wzloty i upadki, które towarzyszyły budowaniu jego firmy.
Otwórz
This Is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See
Seth Godin
Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość
„To jest marketing!” (2018) to książka rozpoczynająca się dość prowokującym stwierdzeniem, które mówi, że ogólny kształt znanego nam marketingu zmienił się znacząco w przeciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, jednak my sami nie dostosowaliśmy odpowiednio naszego myślenia o nim. Nasz mentalny model marketingu nadal umieszcza w jego epicentrum reklamę – co w dobie Internetu, nie ma już jednak zbytniego sensu. Potrzebujemy nowej filozofii.
Otwórz
Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World
Gary Vaynerchuk
Biznes E-commerce Firma Marketing i reklama Social Media
Jab, Jab, Jab, Right Hook tłumaczy jak managerowie, marketerzy i małe biznesy mogą wykorzystać platformy społecznościowe, takie jak Facebook do rozbudowania swojego wizerunku publicznego. Dobra kampania reklamowa z użyciem mediów społecznościowych może zadać śmiertelny cios – tytułowy prawy sierpowy (right hook), który ogłusza klientów i sprawia, że kupują ich produkt. Autor uczy sztuczek z użyciem mediów społecznościowych, dzięki którym Twój produkt będzie latał jak motyl i żądlił jak pszczoła.
Otwórz
Grzegorz Krzemień
Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Startupy Zarządzanie
Dzięki tej książce dowiesz się jak skutecznie i efektywnie prowadzić swoją firmę, biorąc pod uwagę praktyczne doświadczenie i polskie realia. Znany przedsiębiorca - Grzegorz Krzemień - od lat działający w branży Internetu i reklamy, wskazuje jak rozwijać kompetencje firmy jako jednostki i firmy jako struktury. Poszerzenie oferty i zdobywanie nowych klientów przez doświadczonych przedsiębiorców, a także sposoby na pierwsze kroki stawiane we własnej firmie, to kwestie omawiane przez autora w sposób kompleksowy. Dowiesz się również, jak uzyskać stabilizację i rozwiązywać najczęstsze problemy pojawiające się na drodze rozwoju Twojego biznesu.
Otwórz
Crush It!: Why NOW Is the Time to Cash In on Your Passion
Gary Vaynerchuk
Biznes E-commerce Firma Marketing i reklama
"Wybij się!" to tekst motywacyjny, schemat i przewodnik dla tych, którzy chcą przekuć swoją pasję w biznes. Na przykładzie życia autora, książka ta szczegółowo opisuje, jak każdy może "wybić się", czyli uświadomić sobie możliwość życia swoją pasją, określenia swojego źródła utrzymania i zarabiania na życie z tego, co kocha robić.
Otwórz
Confessions of an Advertising Man
David Ogilvy
Biografia Biznes Firma Marketing i reklama Psychologia Sprzedaż
"Wyznania człowieka reklamy" to zbiór porad i technik budowania udanych kampanii i agencji reklamowych. Napisana w czasie akcji serialu "Mad Men", książka jest nadal uważana za niezbędną lekturę w branży reklamowej, a oprócz tego zawiera porady dla aspirujących menedżerów w każdym biznesie.
Otwórz
Rise of the Youpreneur
Chris C. Ducker
Biznes Budowanie marki Firma Kariera Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Książka jest przeznaczona dla czytelnika, który chce zbudować firmę, sprzedawać produkty i zarabiać na marce osobistej, czyli dla Youpreneur’a -twórcy marki osobistej. Została ona napisana w formie podręcznika przez doświadczonego przedsiębiorcę, założyciela wielu firm, który przez odbiorców traktowany jest jako mentor biznesowy. Dociera do ludzi poprzez Internet ( jest mówcą, blogerem, twórcą podcastu), gdzie skutecznie propaguje ideę, dla której wymyślił nazwę: Youpreneur, co oddaje, czym jest nowy przedsiębiorca i nowy model biznesu. Istotę opisanego procesu zawarł w trzech częściach książki: budowanie, sprzedawanie i zarabianie. W książce zamieścił wiele informacji dodatkowych, które mogą pomóc w założeniu firmy oraz przedstawia, na końcu rozdziałów, studium przypadku, czyli historię ludzi, którym opisywany przez niego proces powiódł się.
Otwórz
Lost and Founder: A Painfully Honest Field Guide to the Startup World
Rand Fishkin
Biznes Firma Przedsiębiorczość Startupy
Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów (2018) jest praktycznym przewodnikiem, który pomoże ci w realizacji Twojego planu. Stworzony przez założyciela firmy, pełen jest praktycznych i pomysłowych tricków. Jest to najlepszy zbiór strategii i taktyki dla początkujących innowatorów.
Otwórz
Paweł Tkaczyk
Budowanie marki Firma Handel Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Książka Pawła Tkaczyka „Zakamarki marki” porusza szereg bardzo istotnych zagadnień z punktu widzenia budowania marki i tworzenia jej strategii komunikacyjnej. Wiedzę tę czytelnikowi przekazuje zaś doświadczony marketingowiec praktyk, a robi to w sposób przystępny i atrakcyjny, podpierając się licznymi przykładami. Pozycja nie jest więc typowym podręcznikiem marketingu, ale skupia się na ważnych momentach procesu tworzenia silnej marki i daje odpowiedź na pytanie, jak skutecznie wyróżnić się na przepełnionym rynku wśród rosnącej z dnia na dzień konkurencji.
Otwórz