logo

Kategoria: E-commerce

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'E-commerce'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 12

Marc Benioff, Carlye Adler
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Technologia
"Behind the Cloud" opisuje rozwój firmy Salesforce.com od start-upu założonego w kawalerce do dobrze prosperującego globalnego przedsiębiorstwa. Marc Benioff (założyciel i dyrektor generalny Salesforce.com) stosując często niekonwencjonalne metody, przeprowadził swoją firmę przez problemy finansowe i pęknięcie bańki internetowej, a następnie wyszedł na prostą.
Otwórz
Joe Pulizzi
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka "Content, Inc" to przydatny i praktyczny podręcznik o tym, jak wykorzystać zarządzanie treścią do wprowadzenia na rynek swojego biznesu, przyciągnięcia publiczności i przedstawienia światu swoich pomysłów. Jest pełna wskazówek i sztuczek, które pomogą Ci przekształcić tę publiczność w lojalnych subskrybentów i pozwolą Ci zdywersyfikować swoją markę i awansować do czołówki w Twojej branży.
Otwórz
The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More
Chris Anderson
Biznes E-commerce Ekonomia Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Zarządzanie
Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos kwestionuje istniejące wyobrażenia o rynku i przemyśle rozrywkowym, analizując ogromny wpływ internetu na gospodarkę. Dzięki nowym sposobom tworzenia i dystrybucji treści bardziej opłacalne może być oferowanie dużej liczby i szerokiej gamy produktów, które przemawiają do grup niszowych konsumentów, zamiast jednego określonego "hitu", np. przeboju kinowego lub bestsellerowej książki.
Otwórz
Joe Pulizzi
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Książka "Epic Content Marketing" uczy, jak krok po kroku opanować jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie marketingu produktów. Poznanie swoich odbiorców i zebranie najwyższej klasy zespołu ds. treści to tylko niektóre z kluczowych elementów potrzebnych do stworzenia udanej strategii i zdobycia przewagi na wysoce konkurencyjnym rynku.
Otwórz
Will It Fly? How to Test Your Next Business Idea So You Don't Waste Your Time and Money
Pat Flynn
Biznes E-commerce Firma Marketing i reklama Planowanie Przedsiębiorczość Sprzedaż Startupy Sukces osobisty Technologia
"Gotowi na start" (2016) jest przewodnikiem, który nauczy Cię testować pomysły biznesowe i pomoże Ci sprawić, że Twoja droga do sukcesu będzie tak gładka, jak to tylko możliwe. Poniższe streszczenie pomoże Ci ocenić słuszność Twoich pomysłów, zbadać rynek, w który celujesz oraz poznać swoich przyszłych klientów.
Otwórz
The Everything Store: Jeff Bezos and the Age of Amazon
Brad Stone
Biografia E-commerce Firma
Pomimo tego, że Amazon jest dziś firmą wartą miliardy dolarów, jej początki były skromne. Od założenia firmy w swoim garażu, Jeff Bezos był zmotywowany wielką wizją stworzenia Sklepu ze wszystkim, tj. z różnorodnymi produktami, która z czasem została zrealizowana. Skupiając się po równo na firmie i jej założycielu, autor opisuje, w jaki sposób Bezos przekuł swoje marzenia w rzeczywistość. The Washington Post oraz Forbes nazwały The Everything Stone najlepszą książką 2013 roku.
Otwórz
Jocelyn K. Glei
Biznes E-commerce Kreatywność Przedsiębiorczość Startupy Sukces osobisty Wydajność
Make Your Mark przedstawia mądrość i wskazówki 21 przedsiębiorców i twórców odnoszących największe sukcesy w ciągu ostatnich kilku lat. Artyści, programiści, deweloperzy i pisarze dzielą się sekretami i pomysłami, które pomogły im szturmem zdobyć swoje rynki.
Otwórz
Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That Lasts
Ryan Holiday
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Twórcze pisanie
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu (2017) tłumaczy, jak zapewnić, żeby wspaniała kreatywna praca odniosła sukces rynkowy. Książka pokazuje nie tylko, jak osiągnąć sukces w konkretnym projekcie, ale także jak zapewnić sobie długotrwały sukces jako twórczej jednostce.
Otwórz
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Biznes E-commerce Przedsiębiorczość Social Media Startupy
"The Art of Social Media" zdradza najskuteczniejsze sposoby na profesjonalną promocję siebie lub swojego produktu na platformach społecznościowych. Autorzy wyjaśniają, jak w pełni wykorzystać możliwości wielu dominujących obecnie platform mediów społecznościowych, takich jak Google+, Facebook, Twitter itp.
Otwórz
Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World
Gary Vaynerchuk
Biznes E-commerce Firma Marketing i reklama Social Media
Jab, Jab, Jab, Right Hook tłumaczy jak managerowie, marketerzy i małe biznesy mogą wykorzystać platformy społecznościowe, takie jak Facebook do rozbudowania swojego wizerunku publicznego. Dobra kampania reklamowa z użyciem mediów społecznościowych może zadać śmiertelny cios – tytułowy prawy sierpowy (right hook), który ogłusza klientów i sprawia, że kupują ich produkt. Autor uczy sztuczek z użyciem mediów społecznościowych, dzięki którym Twój produkt będzie latał jak motyl i żądlił jak pszczoła.
Otwórz
Crush It!: Why NOW Is the Time to Cash In on Your Passion
Gary Vaynerchuk
Biznes E-commerce Firma Marketing i reklama
"Wybij się!" to tekst motywacyjny, schemat i przewodnik dla tych, którzy chcą przekuć swoją pasję w biznes. Na przykładzie życia autora, książka ta szczegółowo opisuje, jak każdy może "wybić się", czyli uświadomić sobie możliwość życia swoją pasją, określenia swojego źródła utrzymania i zarabiania na życie z tego, co kocha robić.
Otwórz
Launch: An Internet Millionaire's Secret Formula to Sell Almost Anything Online, Build a Business You Love, and Live the Life of Your Dreams
Jeff Walker
Biznes E-commerce Marketing i reklama Sprzedaż
Jeff Walker w swojej książce 'Zdobyć rynek' przedstawia swoją wypróbowaną strategię sprzedaży produktów online i budowania biznesu, który prawie na pewno przyniesie sukces. Walker pokazuje, jak on odniósł sukces, przedstawiając krok po kroku plan wprowadzenia produktu na rynek zanim jeszcze pojawi się on na rynku.
Otwórz