Kategoria: Technologia
Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Technologia'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeLiczba streszczeń książek: 37
Traction: A Startup Guide to Getting Customers
Gabriel Weinberg, Justin MaresBiznes Marketing i reklama Startupy Technologia
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost (2014) objaśnia, czemu sukces każdego start-upu zależy nie tylko od oferowanych przez niego produktów, ale także od bazy klientów, jaką zbuduje. Weinberg i Mares przedstawiają sprawdzone metody pozyskiwania klientów i pomagają wybrać te najlepsze dla każdej fazy rozwoju firmy. Przy odrobinie Trakcji zdobędziesz - i rozwiniesz - publiczność, na którą zasługuje Twój produkt.
Otwórz
The Four: The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google
Scott GallowayBiznes Ekonomia Historia firm Startupy Technologia
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google (2017) przygląda się wspaniałym superpotęgom ery cyfrowej - Apple, Amazon, Facebook i Google - i stara się odpowiedzieć na kilka trudnych pytań: W jaki sposób firmy te zmieniły świat, w którym żyjemy, oraz jaka jest ich recepta na sukces? Jak pozostałe firmy mogą wznieść się na podobne szczeble władzy? Co trzeba zrobić, by dobrze prosperować w świecie kształtowanym przez ów Czwórkę?
Otwórz
Skärmhjärnan
Anders HansenBiologia Nauka Psychologia Technologia Zdrowie
"Wyloguj swój mózg. Jak zadbać o swój mózg w dobie nowych technologii" autorstwa Andersa Hansena, cenionego lekarza szwedzkiego, to książka, której treść powinna zaciekawić każdego z nas. Autor tej pozycji czytelniczej podjął się bowiem napisania dzieła popularnonaukowego, w którym porusza kwestie związane z wpływem postępu technologicznego na jakość naszego życia.
Otwórz
Inspired: How to Create Tech Products Customers Love
Marty CaganBiznes Przedsiębiorczość Technologia Zarządzanie
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne omawia wzorce tworzenia efektywnych produktów programistycznych oraz opisuje typowe błędy i sposoby ich unikania. Zawarte w niej lekcje mają zastosowanie w różnych środowiskach produktowych, od początkujących start-upów po duże korporacje.
Otwórz
Zero to One: Notes on Startups, or How to Build the Future
Peter ThielBiznes Przedsiębiorczość Przywództwo Startupy Technologia Zarządzanie
"Zero to One" pokazuje, w jaki sposób firmy mogą lepiej przewidywać przyszłość i podejmować działania, które zapewnią sukces ich start-upom. Autor przedstawia kluczowe wnioski z książki za pomocą swoich osobistych doświadczeń.
Otwórz
Bad Blood: Secrets and Lies in a Silicon Valley Startup
John CarreyrouBiografia Biznes Technologia
Książka "Zła krew" to wstrząsający reportaż demaskujący kulisy jednego z największych skandali w historii Doliny Krzemowej. Opisuje historię Elizabeth Holmes i jej firmy Theranos, która obiecała zrewolucjonizować diagnostykę medyczną za pomocą cudownego urządzenia Edison. Czytelnik dowie się, w jaki sposób start-up, którego kluczowy produkt po prostu nie działał, zdołał osiągnąć wycenę 9 miliardów dolarów. Opracowanie szczegółowo opisuje mechanizmy oszustwa, od fałszowania danych i manipulowania inwestorami, po tuszowanie problemów technicznych i unikanie regulacji FDA. Główną korzyścią z lektury jest zrozumienie, jak kultura "udawania aż do skutku" (fake it till you make it) może prowadzić do katastrofy. Tekst ukazuje również tragiczną stronę firmy, w której polityka tłumienia wewnętrznego sprzeciwu doprowadziła do ludzkiej tragedii.
Otwórz
Stolen Focus: Why You Can't Pay Attention- and How to Think Deeply Again
Johann HariPsychologia Rozwój osobisty Społeczeństwo Technologia Wydajność Zarządzanie czasem
Złodzieje: Co okrada nas z uwagi (2022) rozpoczyna się od tego, że autor Johann Hari doświadcza powszechnego problemu: jego uwaga maleje. Nie potrafi skupić się na niczym poza Twitterem i wiadomościami online. Przez ponad trzy lata Hari próbuje zidentyfikować przyczyny tego problemu. Odkrywa kolektywny kryzys uwagi, który dotyka cały świat. Począwszy od mediów społecznościowych, a skończywszy na kulturze produktywności, Hari identyfikuje winowajców naszej kradzieży uwagi - i zastanawia się, czy i jak możemy ją odzyskać.
Otwórz