logo

Kategoria: Sprzedaż

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Sprzedaż'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 68

Robert B. Miller
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
New Strategic Selling (1995) uczy, jak sfinalizować sprzedaż w najbardziej pozytywny i korzystny sposób zarówno dla siebie, jak i dla kupującego. Długotrwały sukces w sprzedaży polega na budowaniu relacji, zadowalaniu klientów i identyfikowaniu kluczowych czynników, które wpływają na sprzedaż, a te wskazówki pomogą Ci w tym.
Otwórz
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, eBooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Ann Handley, C.C. Chapman
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
Treść jest kluczowa (2012) stanowi przewodnik publikowania treści, dzięki któremu wdrożysz skuteczne i trwałe rozwiązania. Bez względu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie mediów społecznościowych, czy też obeznanym z siecią profesjonalistą, niniejsze fragmenty wprowadzą Cię w tajniki narzędzi służących do publikowania treści w sieci oraz w serwisach społecznościowych, dając po drodze wiele pomocnych wskazówek dotyczących zawartości.
Otwórz
Grzegorz Krzemień
Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Startupy Zarządzanie
Dzięki tej książce dowiesz się jak skutecznie i efektywnie prowadzić swoją firmę, biorąc pod uwagę praktyczne doświadczenie i polskie realia. Znany przedsiębiorca - Grzegorz Krzemień - od lat działający w branży Internetu i reklamy, wskazuje jak rozwijać kompetencje firmy jako jednostki i firmy jako struktury. Poszerzenie oferty i zdobywanie nowych klientów przez doświadczonych przedsiębiorców, a także sposoby na pierwsze kroki stawiane we własnej firmie, to kwestie omawiane przez autora w sposób kompleksowy. Dowiesz się również, jak uzyskać stabilizację i rozwiązywać najczęstsze problemy pojawiające się na drodze rozwoju Twojego biznesu.
Otwórz
Confessions of an Advertising Man
David Ogilvy
Biografia Biznes Firma Marketing i reklama Psychologia Sprzedaż
"Wyznania człowieka reklamy" to zbiór porad i technik budowania udanych kampanii i agencji reklamowych. Napisana w czasie akcji serialu "Mad Men", książka jest nadal uważana za niezbędną lekturę w branży reklamowej, a oprócz tego zawiera porady dla aspirujących menedżerów w każdym biznesie.
Otwórz
Rise of the Youpreneur
Chris C. Ducker
Biznes Budowanie marki Firma Kariera Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Książka jest przeznaczona dla czytelnika, który chce zbudować firmę, sprzedawać produkty i zarabiać na marce osobistej, czyli dla Youpreneur’a -twórcy marki osobistej. Została ona napisana w formie podręcznika przez doświadczonego przedsiębiorcę, założyciela wielu firm, który przez odbiorców traktowany jest jako mentor biznesowy. Dociera do ludzi poprzez Internet ( jest mówcą, blogerem, twórcą podcastu), gdzie skutecznie propaguje ideę, dla której wymyślił nazwę: Youpreneur, co oddaje, czym jest nowy przedsiębiorca i nowy model biznesu. Istotę opisanego procesu zawarł w trzech częściach książki: budowanie, sprzedawanie i zarabianie. W książce zamieścił wiele informacji dodatkowych, które mogą pomóc w założeniu firmy oraz przedstawia, na końcu rozdziałów, studium przypadku, czyli historię ludzi, którym opisywany przez niego proces powiódł się.
Otwórz
Paweł Tkaczyk
Budowanie marki Firma Handel Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Książka Pawła Tkaczyka „Zakamarki marki” porusza szereg bardzo istotnych zagadnień z punktu widzenia budowania marki i tworzenia jej strategii komunikacyjnej. Wiedzę tę czytelnikowi przekazuje zaś doświadczony marketingowiec praktyk, a robi to w sposób przystępny i atrakcyjny, podpierając się licznymi przykładami. Pozycja nie jest więc typowym podręcznikiem marketingu, ale skupia się na ważnych momentach procesu tworzenia silnej marki i daje odpowiedź na pytanie, jak skutecznie wyróżnić się na przepełnionym rynku wśród rosnącej z dnia na dzień konkurencji.
Otwórz
Launch: An Internet Millionaire's Secret Formula to Sell Almost Anything Online, Build a Business You Love, and Live the Life of Your Dreams
Jeff Walker
Biznes E-commerce Marketing i reklama Sprzedaż
Jeff Walker w swojej książce 'Zdobyć rynek' przedstawia swoją wypróbowaną strategię sprzedaży produktów online i budowania biznesu, który prawie na pewno przyniesie sukces. Walker pokazuje, jak on odniósł sukces, przedstawiając krok po kroku plan wprowadzenia produktu na rynek zanim jeszcze pojawi się on na rynku.
Otwórz
Phishing for Phools: The Economics of Manipulation and Deception
George A. Akerlof, Robert J. Shiller
Biznes Ekonomia Kapitalizm Marketing i reklama Psychologia Sprzedaż
Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwa (2015) wyjaśnia, czemu nowoczesne systemy wolnorynkowe są postrzegane jako uosobienie teorii racjonalnej wymiany oraz jak napędzane są przez zmyślne przekręty, których celem jest zmuszenie cię do działania wbrew własnemu interesowi.
Otwórz