logo

Kategoria: Sprzedaż

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Sprzedaż'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 68

Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days
Joey Coleman
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację (2018) jest pełna porad dla firm, które chcą zapewnić klientom doskonałą jakość świadczonych usług. Bez względu na to, czy Twoja firma jest duża czy mała, globalna czy lokalna, autor Joey Coleman ma dla Ciebie kilka cennych wskazówek. Oprócz wyjaśnienia, dlaczego doświadczenie klienta jest tak ważne, autor opisuje wiele sposobów, w jakie jest ono pomijane. Jak wyjaśnia Coleman, zrozumienie pragnień, obaw i emocji klientów pozwoli Ci zatrzymać ich i korzystać z ich wsparcia - a to zaprocentuje w postaci znacznych dywidend.
Otwórz
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
David Meerman Scott
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Nowe zasady marketingu i PR (2007) to Twój przewodnik po świecie marketingu online. To streszczenie objaśnia, w jaki sposób i dlaczego komunikowanie się przy zachowaniu autentyczności i kreatywności w mediach społecznościowych pomoże Ci dotrzeć do większej liczby klientów i wynieść Twoją markę na wyższy poziom.
Otwórz
Jeb Blount
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Sprzedaż
Książka "Objections" odkrywa sekrety związane z obchodzeniem powszechnych wątpliwości dotyczących sprzedaży. Czerpiąc ze spostrzeżeń zarówno ze świata biznesu, jak i psychologii, pokazuje, jak można przekształcić nawet najbardziej niechętnego klienta w gorliwego konsumenta.
Otwórz
April Dunford
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Technologia Wydajność Zarządzanie
Obviously Awesome (2019) to podręcznik pokazujący, jak opanować sztukę pozycjonowania produktów. Zestawia spostrzeżenia i przemyślane strategie bazujące na doświadczeniach z dwóch dekad w marketingu technologicznym B2B, zapewniając praktyczne porady dotyczące sprzedaży unikalnych atrybutów produktu odpowiednim odbiorcom.
Otwórz
Getting Everything You Can Out of All You've Got: 21 Ways You Can Out-Think, Out-Perform, and Out-Earn the Competition
Jay Abraham
Biznes Marketing i reklama Przywództwo Sprzedaż Startupy Wydajność
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (2000) jest przewodnikiem po dostrzeganiu nowych możliwości, zdobywaniu nowych klientów i odnoszeniu sukcesów, niezależnie od dziedziny działalności. To podsumowanie pokazuje, jak zwiększyć potencjał posiadanych już zasobów oraz jak najlepiej wykorzystać je na korzyść swojej firmy.
Otwórz
Ogilvy on Advertising
David Ogilvy
Biznes Firma Marketing i reklama Media Sprzedaż
Książka napisana przez człowieka okrzykniętego mianem ojca reklamy, Davida Oglivy'ego, to swoista biblia reklamy, w której znaleźć można recepturę na zabiegi mające na celu spopularyzować dany produkt, a także zwiększyć jego poziom sprzedaży. W tej pozycji czytelniczej znaleźć można wiele przydatnych wskazówek reklamowych, z którymi zapoznać powinni się nie tylko początkujący pracownicy agencji reklamowych, ale również specjaliści w tej dziedzinie.
Otwórz
Ogilvy on Advertising in the Digital Age
Miles Young
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Sprzedaż
Autor odświeża i przybliża czytelnikowi myśli i dokonania Davida Ogilvy, który uważany jest za geniusza reklamy wszech czasów. Jest to spojrzenie ucznia na osiągnięcia mistrza i mentora, które mimo upływu lat nadal są aktualne i potrzebne. M. Young trzy lata pracował w agencji reklamowej Oglivy & Mather, po czym został członkiem filii zarządu brytyjskiego, a następnie przez osiem lat był jej dyrektorem naczelnym. Od 1995 roku był prezesem filii Oglivy & Mather w Honkongu, będąc jednocześnie w zarządzie światowym wymienionej firmy. W 2016 roku mianowano go opiekunem New College w Oksfordzie. Książka M. Young’a jest jakby nowoczesną kontynuacją swoistego podręcznika Oglivy o reklamie. Jest skierowana do wszystkich zajmujących się reklamą lub planujących taką pracę podjąć. Znaleźć w niej można: poparte badaniami naukowymi rozważania dotyczące epoki cyfrowej, ilustrowane przykłady najlepszych kampanii reklamowych, praktyczne rady dla zajmujących się tą dziedziną. Książka jest bogato ilustrowana i, uwaga, pisana małą czcionką. Dobrze jest więc mieć okulary pod ręką.
Otwórz
Oren Klaff
Biznes Komunikacja Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Pitch Anything (2011) przedstawia unikalną, zupełnie nową metodę prezentowania pomysłów. Za pomocą psychologii, neuronauki i osobistych anegdot Klaff objaśnia metody i techniki potrzebne do tego, by z sukcesem przedstawić swoje pomysły każdemu.
Otwórz
A.G. Lafley, Roger L. Martin
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sprzedaż Sukces osobisty Zarządzanie
Playing to Win (2013) przedstawia strategiczne ramy, które ilustrują, w jaki sposób firmy mogą osiągnąć sukces, dokonując celowych i przemyślanych wyborów. Książka zagłębia się w " strukturę pięciu wyborów", wyszczególniając podstawowe decyzje, które liderzy muszą podjąć, aby opracować zwycięskie strategie. Wykorzystując rzeczywiste przykłady, podkreśla, że zdyscyplinowane podejście do strategii może stworzyć trwałą przewagę konkurencyjną i przekształcić firmy w liderów branży.
Otwórz
Tribes: We Need You to Lead Us
Seth Godin
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Sprzedaż Zarządzanie
W niniejszej książce autor Seth Godin ujawnia najsilniejszą jednostkę organizacji społecznej: „plemię”, czyli grupę ludzi powiązanych ze sprawą, liderem i sobą nawzajem, którzy wspólnie napędzają zmiany w społeczeństwie. Godin pokazuje nam, w jaki sposób możemy wykorzystać moc Internetu do tworzenia i przewodzenia własnym plemionom. Plemiona opowiadają się również za powszechną potrzebą zmian i przywództwa, abyśmy mogli rozwijać się jako firma lub społeczeństwo.
Otwórz
Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That Lasts
Ryan Holiday
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Twórcze pisanie
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu (2017) tłumaczy, jak zapewnić, żeby wspaniała kreatywna praca odniosła sukces rynkowy. Książka pokazuje nie tylko, jak osiągnąć sukces w konkretnym projekcie, ale także jak zapewnić sobie długotrwały sukces jako twórczej jednostce.
Otwórz
Al Ries, Jack Trout
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Sprzedaż
Positioning zyskała miano jednej z najbardziej znanych i najlepiej sprzedających się książek na temat strategii marketingowych w ciągu ostatnich kilku dekad. Książka prezentuje rewolucyjną koncepcję marketingową opracowaną przez autorów w latach 70-tych XX wieku, po tym jak stało się jasne, że klasyczna reklama nie jest już skuteczna ze względu na wzrost liczby mediów i konkurencji. Positioning kładzie nacisk na to, jak pozycjonować swój produkt na rynku, aby stać się liderem w branży.
Otwórz
The Power of Charm: How to Win Anyone Over in Any Situation
Brian Tracy, Ron Arden
Biznes Motywacja Psychologia Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty
Czym jest urok osobisty? Tak naprawdę to zbiór najróżniejszych cech, takich jak: pewność siebie, ton głosu, proporcje ciała, wygląd, gestykulacja. Niektórzy szczęśliwcy posiadają wrodzony urok osobisty, który znacznie pomaga w osiąganiu zamierzonych celów. Dobra wiadomość jest jednak taka, że każdy z nas może wypracować w sobie cechy i zachowania, które sprawią, że będzie w stanie łatwiej zjednać sobie sympatię innych ludzi.
Otwórz
Aaron Ross, Marylou Tyler
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Predictable Revenue (2014) uchyla rąbka tajemnicy sukcesu, jaki odniósł SalesForce.com. Trudno jest ubiegać się o większe inwestycje, jeśli przyszłość Twojej sprzedaży jest tajemnicą, zatem postępuj zgodnie z etapami opisanymi w tym poradniku, aby zanatomizować i zoptymalizować swoją siłę sprzedaży oraz stworzyć realne - i przewidywalne - leady, które będą stale napływać.
Otwórz
Emotion By Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
Greg Hoffman
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sport Sprzedaż Zarządzanie
Projektanci emocji (2022) zgłębia tajniki kreatywnej filozofii, która może wyróżnić Twoją markę na tle innych. Przedstawia lekcje i historie z doświadczenia autora w projektowaniu i marketingu w Nike.
Otwórz
The Psychology of Selling: Increase Your Sales Faster and Easier Than You Ever Thought Possible
Brian Tracy
Biznes Sprzedaż
Psychologia sprzedaży (2004) wprowadzi Cię w świat psychologii konsumpcji. Poniższe streszczenie odkrywa techniki stosowane przez najlepszych sprzedawców na świecie, tak abyś Ty także mógł ich użyć w celu poprawy swoich wyników sprzedaży w dowolnej branży.
Otwórz
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sprzedaż Zarządzanie
Rework (2010) odrzuca tradycyjne wyobrażenia o tym, co jest potrzebne do prowadzenia firmy i oferuje zbiór nieortodoksyjnych porad, poczynając od produktywności, a kończąc na komunikacji i rozwoju produktu. Wnioski te oparte są na własnych doświadczeniach autorów w budowaniu, prowadzeniu i rozwijaniu firmy do punktu, w którym generuje ona miliony dolarów zysków rocznie.
Otwórz
Jeb Blount
Biznes Marketing i reklama Psychologia Sprzedaż
Książka "Sales EQ" bada, jak specjaliści ds. sprzedaży mogą wykorzystać potęgę ludzkich emocji, aby zwiększyć swoją wydajność. Przedstawia uczucia, których doświadczają potencjalni nabywcy i wyjaśnia, jak sprzedawcy mogą nauczyć się trzymać własne emocje na wodzy podczas procesu sprzedaży.
Otwórz
Scientific Advertising
Claude Hopkins
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
Claude Hopkins bywa nazywany geniuszem reklamy, cudotwórcą, który każdy reklamowy projekt zamieniał w złoto. Był nie tylko teoretykiem reklamy, ale przede wszystkim praktykiem. 35 lat pracy w tej materii złożyło się na arsenał bezcennych przesłań, które do dziś są aktualne. Każdy nowy adept tej sztuki prawdopodobnie zaczyna od lektury Scientific advertising, czyli od reklamy naukowej, jak zatytułował swą książkę wielki mistrz. Zawarł w niej 21 legendarnych zasad pisania tekstów reklamowych. Swoją książkę określił jako podręcznik dla studentów i przewodnik dla reklamodawców. Warto pamiętać, że reklamę traktował jako naukę ścisłą, a książkę napisał w 1923 roku.
Otwórz
The Secrets of Closing the Sale
Zig Ziglar
Biznes Firma Marketing i reklama Sprzedaż
Sprzedaż jest umiejętnością jak każda inna. Każdy, kto umiejętnie wykonuje zawód handlowca, ma ogromne szanse na osiągnięcie satysfakcji z życia zawodowego oraz adekwatnej gratyfikacji finansowej. Trzeba zacząć od zmiany optyki, bo sprzedaż powinna się opierać na relacji win-win i rozwiązywaniu potrzeb klienta. Zapomnij o nachalnym wciskaniu produktów osobom, które nie odczuwają po zakupie żadnej korzyści.
Otwórz
The Power of Broke: How Empty Pockets, a Tight Budget, and a Hunger for Success Can Become Your Greatest Competitive Advantage
Daymond John, Daniel Paisner
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Siła przedsiębiorczości, siła upadku" ujawnia, jak rozpoczęcie działalności gospodarczej z ograniczonym budżetem nie musi być niedogodnością. Z właściwą perspektywą można wykorzystać siłę upadku do stworzenia zadziwiającej kreatywności. Dzięki świeżemu spojrzeniu na świat biznesu, przestaniesz postrzegać pieniądze (lub ich brak) jako barierę dla przedsiębiorczości, ponieważ prawda jest taka, że każdy z odpowiednim pomysłem i nastawieniem może założyć firmę. Na co więc czekasz?
Otwórz
The Automatic Customer: Creating a Subscription Business in Any Industry
John Warrillow
Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Relacje z klientami Sprzedaż
Od artykułów spożywczych, przez dostęp do stoków narciarskich, po płyty MP3 - dziś wszystkie rodzaje biznesu działają w oparciu o subskrypcję i wszyscy, od gigantów takich jak Amazon, po małe lokalne firmy, czerpią z tego korzyści. Książka Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży przedstawia wiele modeli, które możesz zastosować, wyjaśnia, jak ocenić sukces i daje wskazówki, jak utrzymać dobrą passę.
Otwórz
Hooked: How to Build Habit-Forming Products
Nir Eyal
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż Technologia
Książka "Skuszeni" wyjaśnia, poprzez anegdoty i badania naukowe, jak i dlaczego włączamy pewne produkty do naszej codziennej rutyny i dlaczego takie produkty są Świętym Graalem dla każdej firmy skupionej na konsumentach. Daje konkretne rady, jak firmy mogą sprawić, że ich produkty wejdą w nawyk, jednocześnie zgłębiając problematykę moralną, która się z tym wiąże.
Otwórz
The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation
Matthew Dixon , Brent Adamson
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Strategia sprzedaży uległa zmianie. Zamiast sprzedawać produkty "uniwersalne", najlepsi przedstawiciele handlowi wyróżniają się w dzisiejszych czasach, oferując indywidualne rozwiązania unikalnych problemów. W tym celu stosują oni model sprzedaży "challenger". Z tej książki dowiesz się, czym jest ten model i jak może zrewolucjonizować organizację sprzedaży.
Otwórz
The Sell: The Secrets of Selling Anything to Anyone
Fredrik Eklund
Biografia Finanse Finanse osobiste Rozwój osobisty Sprzedaż
„Sprzedaż” (2015) to podręcznik mówiący o tym, jak stać się wzorowym sprzedawcą niezależnie w jakiej dziedzinie, a co więcej, jak zrobić krok do przodu, zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym. Książka oparta jest na osobistych doświadczeniach autora, któremu udało się dostać na szczyt oraz zostać najlepszym agentem nieruchomości w Nowym Jorku. Sukces nie oznacza jedynie robienia kroków naprzód w biznesie, ale również zdrowe i pełne życie. A to streszczenie pokaże ci jak to osiągnąć.
Otwórz
Sean Ellis, Morgan Brown
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Startupy
Z pewnością każdy z nas słyszał już historie o sukcesach startupów przyciągających miliony użytkowników i zarabiających miliardy dolarów praktycznie z dnia na dzień. Startup Growth Engines (2014) prezentuje nam to, co wszystkie te firmy mają wspólnego: nowoczesne podejście zwane "growth hacking". Dzięki temu streszczeniu dowiesz się, w jaki sposób Twoja firma może wykorzystać techniki marketingowe typu viral, modele biznesowe freemium i inne czynniki napędzające wzrost, aby szybko osiągnąć sukces komercyjny.
Otwórz
Expert Secrets: The Underground Playbook for Converting Your Online Visitors into Lifelong Customers
Russell Brunson
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Tajniki eksperta jest przystępną, mądrą mapą drogową do budowania biznesu z wykorzystaniem unikalnej wiedzy i umiejętności. Uważasz, że nie masz kwalifikacji, stopni naukowych lub certyfikatów, których „potrzebujesz”, aby rozpocząć działalność gospodarczą? Tak naprawdę każdy, kto ma odpowiednią ilość pasji, może rozpocząć i prowadzić dobrze prosperujący biznes, korzystając z kilku sekretów ekspertów.
Otwórz
My Life in Advertising and Scientific Advertising
Claude Hopkins
Marketing i reklama Sprzedaż
Czasy się zmieniają, jednak natura ludzka pozostaje taka sama. Tym przesłaniem autor pokazuje uniwersalne zasady, które obowiązują w świecie reklamy. Poradnik stanowi doskonały przewodnik dla wszystkich, którzy chcą osiągnąć sukces w reklamie. Autor, opierając się na wieloletnim doświadczeniu, udowadnia, że zareklamować można każdy produkt, a dobra reklama niekoniecznie musi opierać się na wyszukanym pomyśle i kosztownej kampanii. Najprostszym i najlepszym nauczycielem reklamy okazuje się samo życie – obserwacja otaczającego nas świata i ludzi.
Otwórz
Traffic Secrets: The Underground Playbook for Filling Your Websites and Funnels with Your Dream Customers
Russell Brunson
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Technologia
Tajniki zwiększania ruchu (2023) pokazuje niezwykle odkrywczą prawdę: Twoi wymarzeni klienci są gotowi. Naucz się analizować swoich docelowych odbiorców, lokalizować ich punkty zapalne i pozyskiwać ich za pomocą wiecznie zielonych strategii hakowania wzrostu. Ten zmieniający zasady gry przewodnik ujawnia precyzyjne techniki kierowania stałego ruchu do lejków, kładąc podwaliny pod niepowstrzymany wzrost online.
Otwórz
Rob Fitzpatrick
Biznes Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż Zarządzanie
Przy zakładaniu firmy dwa najważniejsze rodzaje rozmów to te prowadzone z potencjalnymi klientami oraz z potencjalnymi inwestorami. The Mom Test (2013) udziela porad, dzięki którym uzyskasz informacje, których naprawdę potrzebujesz podczas tych spotkań i zapewnisz swojej firmie najlepsze możliwe fundamenty sukcesu.
Otwórz