logo

Kategoria: Social Media

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Social Media'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 14

Digital Minimalism: Choosing a Focused Life in a Noisy World
Cal Newport
Psychologia Rozwój osobisty Social Media Społeczeństwo Technologia
Cyfrowy Minimalizm (2018) to praktyczny poradnik oprowadzający czytelnika po wirtualnym świecie, w którym światowi giganci prześcigają się w przyciąganiu uwagi użytkowników portali internetowych. Na szczęście świadomość odbiorców rośnie, a wraz z nią wzrasta nieufność w stosunku do nowych technologii i mediów cyfrowych. Wzrost świadomości powoduje, że ludzie zaczynają cenić sobie możliwość samostanowienia, tym samym wprowadzając w swoje życie satysfakcjonujące zmiany. Dzięki wskazówkom zawartym w tym poradniku, każdy czytelnik będzie w stanie wznieść się na wyżyny swoich możliwości, poprawiając swoją zdolność koncentracji i produktywność. A to wszystko tylko dzięki ograniczeniu nadmiernego korzystania z otaczających nas nowych technologii.
Otwórz
Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
Jeb Blount
Biznes Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Książka "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży" jest pełna gorzkiej prawdy, wskazówek i sztuczek, które mają pomóc sprzedawcom w podnoszeniu poprzeczki. Innymi słowy jest to najlepszy przewodnik po sprzedaży. Przesłanie jest proste: Jeśli chcesz zaistnieć jako supergwiazda sprzedaży, musisz dbać o to, aby Twój kanał sprzedaży był pełen leadów. W końcu nikt nie osiągnie sukcesu, jeśli nawet nie podejmie żadnych działań. Osiągnięcie tego podejścia będzie Twoim celem po przeczytaniu tej książki.
Otwórz
Franciszek Georgiew
Marketing i reklama Social Media
Czy spotkałeś się z opinią, że Facebook nie jest dobrym kanałem sprzedażowym? Włóż tę wypowiedź między bajki! Jeśli chcesz prowadzić skuteczny i efektywny marketing, który zapewni Ci wysoką sprzedaż na najbliższe lata, koniecznie działaj w social mediach. Autor udowadnia, że warto wykorzystać możliwości, które oferują Facebook i jego młodszy brat Instagram. Za pomocą konkretnych rad, dowiesz się, jak zacząć swoje działania w social mediach, a jeśli masz już wiedzę na ten temat – jak stopniowo stawać się prawdziwym „tygrysem”.
Otwórz
Think Like Zuck: The Five Business Secrets of Facebook's Improbably Brilliant CEO Mark Zuckerberg
Ekaterina Walter
Biznes Firma Innowacje Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Social Media
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka wnikliwie analizuje pięć zasad, dzięki którym Facebook stał się odnoszącą ogromne sukcesy spółką, którą jest dzisiaj. Autorka, opierając się na inspirującym podejściu założyciela Facebooka Marka Zuckerberga do przywództwa i przykładach z innych czołowych firm technologicznych, kreśli plan sukcesu dla każdego aspirującego przedsiębiorcy.
Otwórz
David Meerman Scott
Biznes Marketing i reklama Social Media Społeczeństwo Sprzedaż
Newsjacking (2012) przedstawia najlepszy możliwy sposób na przyciągnięcie uwagi mediów - nie poprzez planowanie z wyprzedzeniem, ale poprzez błyskawiczne i przemyślane akcje. Niniejsze streszczenie wyjaśnia nie tylko, jak działa ta nowa forma generowania newsów, ale także w jaki sposób można i należy na nie reagować oraz jak z nich korzystać, aby uzyskać jak najlepszy rozgłos medialny.
Otwórz
Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days
Joey Coleman
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację (2018) jest pełna porad dla firm, które chcą zapewnić klientom doskonałą jakość świadczonych usług. Bez względu na to, czy Twoja firma jest duża czy mała, globalna czy lokalna, autor Joey Coleman ma dla Ciebie kilka cennych wskazówek. Oprócz wyjaśnienia, dlaczego doświadczenie klienta jest tak ważne, autor opisuje wiele sposobów, w jakie jest ono pomijane. Jak wyjaśnia Coleman, zrozumienie pragnień, obaw i emocji klientów pozwoli Ci zatrzymać ich i korzystać z ich wsparcia - a to zaprocentuje w postaci znacznych dywidend.
Otwórz
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
David Meerman Scott
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Nowe zasady marketingu i PR (2007) to Twój przewodnik po świecie marketingu online. To streszczenie objaśnia, w jaki sposób i dlaczego komunikowanie się przy zachowaniu autentyczności i kreatywności w mediach społecznościowych pomoże Ci dotrzeć do większej liczby klientów i wynieść Twoją markę na wyższy poziom.
Otwórz
Crushing It!: How Great Entrepreneurs Build Their Business and Influence-and How You Can, Too
Gary Vaynerchuk
Biznes Finanse Social Media
Crushing it! (2008) wyjaśnia i pokazuje, dlaczego posiadanie silnej marki osobistej jest niezbędne w biznesie. Rozwijając kluczowe idee z bestsellera autora z 2009 pt. „Crush it!”, autor czerpie ze swojego doświadczenia oraz doświadczenia czytelników i udowadnia, że zauważalna obecność na wielu platformach społecznościowych jest kluczem do sukcesu.
Otwórz
Let Go
Pat Flynn
Biznes Firma Rozwój osobisty Social Media Sukces osobisty Twórcze pisanie
W niniejszej książce, autor opisuje swoją, osobistą drogę rozwoju. Sukces, do którego doszedł to wynik jego motywacji, chęci zmiany oraz wyborów. Autor przedstawia, różne sposoby działania, które umożliwiły mu zmianę oraz realizację życiowych pragnień. Priorytetowym zadaniem autora jest ukazanie, właściwych wartości nauki oraz motywacji do zmian. Niniejsza książka uświadamia czytelnikowi, psychologiczny aspekt ograniczeń, które hamują nasze możliwości i potencjał. Wyzbycie się ich wyznacza nowy kierunek, naszej osobistej życiowej ścieżki.
Otwórz
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Biznes E-commerce Przedsiębiorczość Social Media Startupy
"The Art of Social Media" zdradza najskuteczniejsze sposoby na profesjonalną promocję siebie lub swojego produktu na platformach społecznościowych. Autorzy wyjaśniają, jak w pełni wykorzystać możliwości wielu dominujących obecnie platform mediów społecznościowych, takich jak Google+, Facebook, Twitter itp.
Otwórz
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, eBooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Ann Handley, C.C. Chapman
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
Treść jest kluczowa (2012) stanowi przewodnik publikowania treści, dzięki któremu wdrożysz skuteczne i trwałe rozwiązania. Bez względu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie mediów społecznościowych, czy też obeznanym z siecią profesjonalistą, niniejsze fragmenty wprowadzą Cię w tajniki narzędzi służących do publikowania treści w sieci oraz w serwisach społecznościowych, dając po drodze wiele pomocnych wskazówek dotyczących zawartości.
Otwórz
Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World
Gary Vaynerchuk
Biznes E-commerce Firma Marketing i reklama Social Media
Jab, Jab, Jab, Right Hook tłumaczy jak managerowie, marketerzy i małe biznesy mogą wykorzystać platformy społecznościowe, takie jak Facebook do rozbudowania swojego wizerunku publicznego. Dobra kampania reklamowa z użyciem mediów społecznościowych może zadać śmiertelny cios – tytułowy prawy sierpowy (right hook), który ogłusza klientów i sprawia, że kupują ich produkt. Autor uczy sztuczek z użyciem mediów społecznościowych, dzięki którym Twój produkt będzie latał jak motyl i żądlił jak pszczoła.
Otwórz
Rise of the Youpreneur
Chris C. Ducker
Biznes Budowanie marki Firma Kariera Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Książka jest przeznaczona dla czytelnika, który chce zbudować firmę, sprzedawać produkty i zarabiać na marce osobistej, czyli dla Youpreneur’a -twórcy marki osobistej. Została ona napisana w formie podręcznika przez doświadczonego przedsiębiorcę, założyciela wielu firm, który przez odbiorców traktowany jest jako mentor biznesowy. Dociera do ludzi poprzez Internet ( jest mówcą, blogerem, twórcą podcastu), gdzie skutecznie propaguje ideę, dla której wymyślił nazwę: Youpreneur, co oddaje, czym jest nowy przedsiębiorca i nowy model biznesu. Istotę opisanego procesu zawarł w trzech częściach książki: budowanie, sprzedawanie i zarabianie. W książce zamieścił wiele informacji dodatkowych, które mogą pomóc w założeniu firmy oraz przedstawia, na końcu rozdziałów, studium przypadku, czyli historię ludzi, którym opisywany przez niego proces powiódł się.
Otwórz
Paweł Tkaczyk
Budowanie marki Firma Handel Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Książka Pawła Tkaczyka „Zakamarki marki” porusza szereg bardzo istotnych zagadnień z punktu widzenia budowania marki i tworzenia jej strategii komunikacyjnej. Wiedzę tę czytelnikowi przekazuje zaś doświadczony marketingowiec praktyk, a robi to w sposób przystępny i atrakcyjny, podpierając się licznymi przykładami. Pozycja nie jest więc typowym podręcznikiem marketingu, ale skupia się na ważnych momentach procesu tworzenia silnej marki i daje odpowiedź na pytanie, jak skutecznie wyróżnić się na przepełnionym rynku wśród rosnącej z dnia na dzień konkurencji.
Otwórz