Kategoria: Przedsiębiorczość
Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Przedsiębiorczość'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeLiczba streszczeń książek: 153
Alex Hormozi
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Zarządzanie
$100M Leads (2023) to skuteczny poradnik, który pozwoli Ci zdobyć więcej potencjalnych klientów, niż będziesz wiedział, co z nimi zrobić. Za pomocą szczegółowych schematów i najnowocześniejszych taktyk pokazuje, jak budować samowystarczalne maszyny marketingowe, które konwertują w rekordowym tempie.
Otwórz
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Zarządzanie
$100M Leads (2023) to skuteczny poradnik, który pozwoli Ci zdobyć więcej potencjalnych klientów, niż będziesz wiedział, co z nimi zrobić. Za pomocą szczegółowych schematów i najnowocześniejszych taktyk pokazuje, jak budować samowystarczalne maszyny marketingowe, które konwertują w rekordowym tempie.
Otwórz
Alex Hormozi
Biznes Finanse Finanse osobiste Inwestycje Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż
$100M Offers $100M Offers (2021) jest przewodnikiem po tworzeniu ofert typu Grand Slam - produktów lub usług, które sprzedają się same. Alex Hormozi, analizując psychologię cen i postrzeganej wartości, uczy czytelników, jak rozróżniać i optymalizować swoje oferty, aż staną się nie do odrzucenia.
Otwórz
Biznes Finanse Finanse osobiste Inwestycje Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż
$100M Offers $100M Offers (2021) jest przewodnikiem po tworzeniu ofert typu Grand Slam - produktów lub usług, które sprzedają się same. Alex Hormozi, analizując psychologię cen i postrzeganej wartości, uczy czytelników, jak rozróżniać i optymalizować swoje oferty, aż staną się nie do odrzucenia.
Otwórz
Bryan Mattimore
Biznes Innowacje Przedsiębiorczość Startupy
„21 dni do wielkiej idei” jest Twoim poradnikiem do wzbudzenia kreatywności oraz odkrywania niezliczonych pomysłów, które Twój mózg jest w stanie wyprodukować. Każdy rozdział pozwoli Ci na odkrycie technik, które wspierają wyobraźnię, a przy okazji podpowiedzą, jak przekształcić dany koncept w porządny biznes.
Otwórz
Biznes Innowacje Przedsiębiorczość Startupy
„21 dni do wielkiej idei” jest Twoim poradnikiem do wzbudzenia kreatywności oraz odkrywania niezliczonych pomysłów, które Twój mózg jest w stanie wyprodukować. Każdy rozdział pozwoli Ci na odkrycie technik, które wspierają wyobraźnię, a przy okazji podpowiedzą, jak przekształcić dany koncept w porządny biznes.
Otwórz
The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk
Al Ries, Jack TroutBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka "22 niezmienne prawa marketingu" daje Ci niezbędną wiedzę do budowania potężnych strategii marketingowych. Dzięki praktycznym, z życia wziętym przykładom, ten tekst pokazuje, jak uniknąć powszechnych błędów, zapewniając jednocześnie, że Twoje marketingowe natarcie będzie się wyróżniać na tle najtwardszej konkurencji.
Otwórz
The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-Class Brand
Al Ries, Laura RiesBiznes Budowanie marki Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Książka "22 niezmienne prawa zarządzania marką" to praktyczny przewodnik po nakazach i zakazach brandingu. Zawiera 22 zapadające w pamięć złote myśli, które stanowią przegląd zbyt częstych błędów popełnianych przez marketerów i pokazuje sztuczki stosowane przez najbardziej skuteczne marki, aby zapewnić sobie dominację na ultrakonkurencyjnych rynkach.
Otwórz
Excuse Me, Professor: Challenging the Myths of Progressivism
Lawrence ReedBank centralny Demokracja Inflacja Interwencjonizm Kapitalizm Kryzys Państwo Pieniądz Podatki Przedsiębiorczość Socjalizm Wolny rynek
Książka "52 mity o kapitalizmie" autorstwa Lawrence'a W. Reeda to pozycja czytelnicza, z którą powinni zapoznać się nie tylko doświadczeni czy początkujący ekonomiści, ale także przedstawiciele młodego pokolenia, którzy nie zamierzają wiązać swojej przyszłości z ekonomią. Ten zbiór esejów, to swoista przeprawa z kapitalistycznymi mitami, które nawet dzisiaj niebezpiecznie wdzierają się w gospodarkę większości państw. Ich znajomość jest jedynym sposobem na uniknięcie błędów popełnianych w przeszłości.
Otwórz
Brian Grazer, Charles Fishman
Biznes Przedsiębiorczość Przywództwo Rozwój osobisty
„Ciekawski umysł” (2015) koncentruje się na bardzo istotnym, choć przez bardzo wiele osób lekceważonym, elemencie naszej osobowości, jakim jest ciekawość. Niniejsze streszczenie wyjaśnia dlaczego jest to cecha tak dla nas ważna oraz wskazuje sposoby, jak może ona pomóc ci poprawić relacje ze swoimi współpracownikami, klientami czy bliskimi, a nawet przezwyciężyć swoje lęki.
Otwórz
Biznes Przedsiębiorczość Przywództwo Rozwój osobisty
„Ciekawski umysł” (2015) koncentruje się na bardzo istotnym, choć przez bardzo wiele osób lekceważonym, elemencie naszej osobowości, jakim jest ciekawość. Niniejsze streszczenie wyjaśnia dlaczego jest to cecha tak dla nas ważna oraz wskazuje sposoby, jak może ona pomóc ci poprawić relacje ze swoimi współpracownikami, klientami czy bliskimi, a nawet przezwyciężyć swoje lęki.
Otwórz
Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense
Rory SutherlandBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż
Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu (2018) dowodzi istnienia irracjonalnego myślenia w świecie zachwyconym logiką. Opierając się na zdobytej z pierwszej ręki wiedzy na temat branży reklamowej i spostrzeżeniach z dziedziny psychologii behawioralnej, Rory Sutherland argumentuje, że świat jest zbyt złożony, by patrzeć na niego tylko z jednej perspektywy. Chcąc rozwiązywać codzienne problemy, musimy wyjść poza powierzchowną analizę i otworzyć się nawet na najbardziej pozornie bezsensowne pomysły - które często okazują się być bardzo potężne. Dopiero wtedy możemy stać się prawdziwymi alchemikami.
Otwórz
Marc Benioff, Carlye Adler
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Technologia
"Behind the Cloud" opisuje rozwój firmy Salesforce.com od start-upu założonego w kawalerce do dobrze prosperującego globalnego przedsiębiorstwa. Marc Benioff (założyciel i dyrektor generalny Salesforce.com) stosując często niekonwencjonalne metody, przeprowadził swoją firmę przez problemy finansowe i pęknięcie bańki internetowej, a następnie wyszedł na prostą.
Otwórz
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Technologia
"Behind the Cloud" opisuje rozwój firmy Salesforce.com od start-upu założonego w kawalerce do dobrze prosperującego globalnego przedsiębiorstwa. Marc Benioff (założyciel i dyrektor generalny Salesforce.com) stosując często niekonwencjonalne metody, przeprowadził swoją firmę przez problemy finansowe i pęknięcie bańki internetowej, a następnie wyszedł na prostą.
Otwórz
The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource
Jeffrey GitomerBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Uznana za jedną z "Dziesięciu książek, które każdy sprzedawca powinien przeczytać i posiadać" przez Dale Carnegie Sales Advantage Program, Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. (1994, wyd. 2015) to klasyczna publikacja poświęcona strategii sprzedaży. Książka wnikliwie przygląda się technikom i praktykom sprzedażowym, które sam autor opanował, by móc osiągnąć trwały sukces w sprzedaży.
Otwórz
Wealth, Poverty and Politics
Thomas SowellEkonomia Historia Interwencjonizm Kapitalizm Państwo Polityka Przedsiębiorczość Socjalizm Wolny rynek
Książka "Bieda, bogactwo i polityka w ujęciu globalnym" autorstwa Thomasa Sowella to pozycja czytelnicza, która w przejrzysty sposób wyjaśnia zależność pomiędzy statusem majątkowym danej cywilizacji, a warunkującymi, owy status, czynnikami. Amerykański ekonomista, bazując na dostępnej wiedzy i analizach minionych wydarzeń, wyróżnia kilka podstawowych przyczyn ubóstwa. Należą do nich między innymi uwarunkowania geograficzne, kulturowe, społeczne czy polityczne.
Otwórz
Marcin Osman
Biznes Firma Przedsiębiorczość
Książka pod tytułem "Biznes ci ucieka" autorstwa Marcina Osmana to poradnik życiowy i biznesowy, którego treść opiera się na doświadczeniach i refleksjach autora. W tej pozycji czytelniczej można znaleźć nie tylko odpowiedź na wiele pytań z dziedziny biznesu, ale także pragmatycznie trafne spostrzeżenia.
Otwórz
Biznes Firma Przedsiębiorczość
Książka pod tytułem "Biznes ci ucieka" autorstwa Marcina Osmana to poradnik życiowy i biznesowy, którego treść opiera się na doświadczeniach i refleksjach autora. W tej pozycji czytelniczej można znaleźć nie tylko odpowiedź na wiele pytań z dziedziny biznesu, ale także pragmatycznie trafne spostrzeżenia.
Otwórz
Jan Maria Fijor
Biznes Firma Inwestycje Nieruchomości Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?" to pozycja czytelnicza, której treść opiera się na doświadczeniach przedsiębiorców i dotyczy różnorodnych form sprzedaży. Umiejętności sprzedażowe, a także odpowiednie wykorzystanie technik marketingowych są kluczem do transakcyjnego sukcesu, dlatego też z książką powinny zapoznać się osoby zajmujące się wytwarzaniem oraz sprzedażą dóbr i usług.
Otwórz
Biznes Firma Inwestycje Nieruchomości Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?" to pozycja czytelnicza, której treść opiera się na doświadczeniach przedsiębiorców i dotyczy różnorodnych form sprzedaży. Umiejętności sprzedażowe, a także odpowiednie wykorzystanie technik marketingowych są kluczem do transakcyjnego sukcesu, dlatego też z książką powinny zapoznać się osoby zajmujące się wytwarzaniem oraz sprzedażą dóbr i usług.
Otwórz
Kamil Cebulski
Biznes Finanse Podatki Przedsiębiorczość
Książka „Biznes w kraju dziadów, czyli jak zabezpieczyć firmę i własny majątek przed pazernością urzędników” Kamila Cebulskiego to pozycja poruszająca temat prowadzenia firmy w Polsce. Autor skupia się głównie na mało przyjaznej atmosferze w kraju, która nie sprzyja zakładaniu biznesu. Koncentruje się przy tym przede wszystkim na temacie bankructwa. Zestawia także szereg sposobów, jak z tym nierzadkim scenariuszem można sobie poradzić. Mocno akcentuje również sprawę ochrony majątku i pokazuje sprawdzone alternatywy dla interesu prowadzonego w ojczyźnie. Sam jest założycielem i rektorem uczelni ASBIRO, ale przede wszystkim praktykiem. Doświadczenie zaczął zdobywać już w młodości, kiedy jako dwudziestokilkulatek założył swoją pierwszą działalność. To przedsięwzięcie mocno zweryfikowało jego przekonania i skutecznie zmieniło sposób myślenia o biznesie.
Otwórz
Biznes Finanse Podatki Przedsiębiorczość
Książka „Biznes w kraju dziadów, czyli jak zabezpieczyć firmę i własny majątek przed pazernością urzędników” Kamila Cebulskiego to pozycja poruszająca temat prowadzenia firmy w Polsce. Autor skupia się głównie na mało przyjaznej atmosferze w kraju, która nie sprzyja zakładaniu biznesu. Koncentruje się przy tym przede wszystkim na temacie bankructwa. Zestawia także szereg sposobów, jak z tym nierzadkim scenariuszem można sobie poradzić. Mocno akcentuje również sprawę ochrony majątku i pokazuje sprawdzone alternatywy dla interesu prowadzonego w ojczyźnie. Sam jest założycielem i rektorem uczelni ASBIRO, ale przede wszystkim praktykiem. Doświadczenie zaczął zdobywać już w młodości, kiedy jako dwudziestokilkulatek założył swoją pierwszą działalność. To przedsięwzięcie mocno zweryfikowało jego przekonania i skutecznie zmieniło sposób myślenia o biznesie.
Otwórz
Blitzscaling: The Lightning-Fast Path to Building Massively Valuable Companies
Reid Hoffman, Chris YehBiznes Przedsiębiorczość Zarządzanie
Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm (2018) omawia przełomowe wydarzenie w świecie biznesu - tak bezprecedensowe, że trzeba było stworzyć dla niego nowe słowo. To proces, w wyniku którego firmy takie jak Google, Facebook czy Amazon zaczynały jako małe, zgrabne start-upy, a następnie w ciągu zaledwie kilku lat gwałtownie rozrosły się do gigantów podbijających świat. Na czym polega ich sekret? Jednym słowem: blitzscaling. I właśnie o tym, jak sugeruje tytuł, jest ta książka.
Otwórz
Secrets of the Millionaire Mind: Mastering the Inner Game of Wealth
T Harv EkerFinanse osobiste Inwestycje Przedsiębiorczość Rozwój osobisty
„Bogaty albo biedny” (2005) wyjaśnia, w jaki sposób ludzie nieświadomie przejmują wzorce zachowań oraz sztywne podejście do pieniędzy od swoich rodziców, a to znowu ma wpływ na stan ich portfela w dorosłym życiu. Książka ta prezentuje kluczowe zasady oraz przemyślenia, którymi kierują się w życiu milionerzy, a także które powinien zacząć stosować każdy pragnący zdobyć fortunę.
Otwórz
Originals: How Non-Conformists Move the World
Adam GrantBiznes Kultura pracy Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Zarządzanie
Buntownicy. Kreatywni liderzy zmieniają świat (2016), Adam Grant analizuje dziedzinę kreatywnego myślenia i wyjaśnia, skąd biorą się wspaniałe pomysły. Kierując się niekonwencjonalnymi zasadami, Grant daje nam pomocne wskazówki, jak możemy wspierać oryginalność w każdym aspekcie naszego życia. Udowadnia również, że każdy może zwiększyć swoją kreatywność, a także podaje niezawodne metody identyfikacji prawdziwie oryginalnych pomysłów - i ich realizacji.
Otwórz
Stephen Lynch
Biznes Planowanie Przedsiębiorczość Zarządzanie
„Business Execution for RESULTS” jest to instrukcja potrzebna do tworzenia lepszego biznesu. Niniejsze rozdziały przedstawiają plan polegający na wyznaczeniu odpowiednich celów i przeprowadzeniu niezbędnych analiz w celu stworzenia zwycięskiej strategii biznesowej, która poprowadzi Twoją firmę prosto na szczyt.
Otwórz
Biznes Planowanie Przedsiębiorczość Zarządzanie
„Business Execution for RESULTS” jest to instrukcja potrzebna do tworzenia lepszego biznesu. Niniejsze rozdziały przedstawiają plan polegający na wyznaczeniu odpowiednich celów i przeprowadzeniu niezbędnych analiz w celu stworzenia zwycięskiej strategii biznesowej, która poprowadzi Twoją firmę prosto na szczyt.
Otwórz
The Goal: A Process of Ongoing Improvement
Eliyahu M. Goldratt, Jeff CoxBiznes Przedsiębiorczość Przywództwo Wydajność Zarządzanie
Cel I: Doskonałość w produkcji (1984) stanowi pionierski przykład gatunku "powieści biznesowej", który w rewolucyjny sposób łączy fikcyjną fabułę z praktycznymi poradami biznesowymi. Doświadcz korporacyjnej podróży Alexa Rogo, który próbuje uratować swoją firmę przed bankructwem. Perspektywa Alexa pozwala odkryć cenne spostrzeżenia na takie tematy, jak usprawnianie operacji produkcyjnych i zwiększanie produktywności zespołu.
Otwórz
Anything You Want: 40 Lessons for a New Kind of Entrepreneur
Derek SiversBiznes Kariera Przedsiębiorczość Rozwój osobisty
Co tylko zechcesz (2011) to przewodnik pokazujący jak rozpocząć swój wymarzony biznes, co w gruncie rzeczy jest prostsze niż się wydaje. Te fragmenty pokażą Ci dlaczego konwencjonalne idee gromadzenia ton pieniędzy, konsultantów i technologii są mylne, a prawdziwym kluczem do sukcesu jesteś Ty i Twój gwiazdozbiór.
Otwórz
Trillion Dollar Coach: The Leadership Playbook of Silicon Valley's Bill Campbell
Eric Schmidt, Jonathan RosenbergBiografia Biznes Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie
Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella, słynnego coacha z Doliny Krzemowej (2019) stanowi uhonorowanie Billa Campbella, coacha i mentora, którego doradztwo i wiedza pomogły wielu spośród najznakomitszych postaci Doliny Krzemowej rozwinąć wielomiliardowe firmy. Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg i Alan Eagle, liderzy Google, przedstawiają w tej książce niezwykłe życie Campbella, od boiska piłkarskiego Uniwersytetu Columbia po kalifornijskie sale konferencyjne, w których planowano i przeprowadzano cyfrową rewolucję. Po drodze rzucają światło na filozofię przywództwa trenera Billa.
Otwórz
Joe Pulizzi
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka "Content, Inc" to przydatny i praktyczny podręcznik o tym, jak wykorzystać zarządzanie treścią do wprowadzenia na rynek swojego biznesu, przyciągnięcia publiczności i przedstawienia światu swoich pomysłów. Jest pełna wskazówek i sztuczek, które pomogą Ci przekształcić tę publiczność w lojalnych subskrybentów i pozwolą Ci zdywersyfikować swoją markę i awansować do czołówki w Twojej branży.
Otwórz
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka "Content, Inc" to przydatny i praktyczny podręcznik o tym, jak wykorzystać zarządzanie treścią do wprowadzenia na rynek swojego biznesu, przyciągnięcia publiczności i przedstawienia światu swoich pomysłów. Jest pełna wskazówek i sztuczek, które pomogą Ci przekształcić tę publiczność w lojalnych subskrybentów i pozwolą Ci zdywersyfikować swoją markę i awansować do czołówki w Twojej branży.
Otwórz
The Morality of Capitalism: What Your Professors Won't Tell You
Tom G. PalmerEkonomia Kapitalizm Państwo Pieniądz Podatki Polityka Przedsiębiorczość Wolny rynek
„Czy kapitalizm jest moralny?” to zredagowany przez Toma Palmera zbiór esejów różnych autorów (ekonomistów, pisarzy, filozofów), którzy są przekonani o wartości moralnej wolnorynkowego kapitalizmu i zdecydowali się go bronić. Literatura fachowa pełna jest jego krytyki, często słabo uargumentowanej i zupełnie obojętnej na głosy obrońców, przeinaczającej ich argumenty lub traktującej je pobieżnie. Opracowanie Toma Palmera zbiera poglądy tej ignorowanej „drugiej strony” i przedstawia wolnorynkowy kapitalizm z zupełnie innej perspektywy, skupiając się na jego pozytywnych aspektach moralnych.
Otwórz
Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose
Tony HsiehBiografia Biznes Kultura pracy Przedsiębiorczość Przywództwo Relacje z klientami Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Głównym tematem książki jest biznes polegający na dosłownym dostarczaniu szczęścia przy jednoczesnym prowadzeniu życia pełnego pasji i celów. "Dawaj innym szczęście" opowiada historię Tony'ego Hsieh i jego firmy "Zappos", pokazując, jak myślenie długoterminowe i podążanie za swoimi pasjami może nie tylko prowadzić do zysków, ale także do szczęśliwego życia pracowników, klientów i samego siebie. Książka opisuje alternatywne podejście do kultury korporacyjnej, które koncentruje się na prostej koncepcji uszczęśliwiania ludzi wokół siebie, a przez to zwiększania własnego szczęścia.
Otwórz
The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More
Chris AndersonBiznes E-commerce Ekonomia Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Zarządzanie
Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos kwestionuje istniejące wyobrażenia o rynku i przemyśle rozrywkowym, analizując ogromny wpływ internetu na gospodarkę. Dzięki nowym sposobom tworzenia i dystrybucji treści bardziej opłacalne może być oferowanie dużej liczby i szerokiej gamy produktów, które przemawiają do grup niszowych konsumentów, zamiast jednego określonego "hitu", np. przeboju kinowego lub bestsellerowej książki.
Otwórz
Good Strategy, Bad Strategy: The difference and why it matters
Richard P. RumeltBiznes Przedsiębiorczość Przywództwo Wydajność Zarządzanie
Dobra strategia, zła strategia przedstawia skuteczne koncepcje strategiczne na podstawie historycznych przykładów z różnych dziedzin i umożliwia wgląd w opracowywanie własnych skutecznych strategii dzięki praktycznym poradom i wzorcowym schematom.
Otwórz
The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit
Seth GodinBiznes Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Zarządzanie czasem
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (2007) dotyczy wspólnej walki, z którą wszyscy się zmagamy, gdy przystępujemy do realizacji ambitnego projektu lub rozpoczynamy nową ścieżkę kariery. Jak wskazuje autor Seth Godin, możemy znacznie zwiększyć nasze szanse na sukces, przygotowując się na nieuchronne zderzenie z trudami dzisiejszej rzeczywistości. Poprzez podejmowanie trudnych wyborów, unikanie rozproszenia uwagi i ustalanie priorytetów, można doskonale przygotować się do wyjścia z kryzysu silniejszym, niż się było przedtem.
Otwórz
Midas Touch: Why Some Entrepreneurs Get Rich-And Why Most Don't
Donald J. Trump , Robert T. KiyosakiBiznes Firma Kariera Przedsiębiorczość Sukces osobisty
"Dotyk Midasa. Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie" autorstwa Donalda J. Trumpa i Roberta T. Kiyosakiego to książka, której treść autorzy kierują do przyszłych, a także aktualnie rozwijających się biznesmenów. Dzięki tej lekturze czytelnicy poznają czynniki, które mają ogromne znaczenie dla odniesienia sukcesu w przedsiębiorczym świecie.
Otwórz
The Toyota Way: 14 Management Principles from the World's Greatest Manufacturer
Jeffrey K. LikerBiznes Przedsiębiorczość Przywództwo Wydajność Zarządzanie
Droga Toyoty (2003) przedstawia unikalne podejście Toyoty do odchudzonej produkcji i ciągłego doskonalenia. Przedstawia podstawowe zasady, które napędzają wyjątkową kulturę operacyjną i organizacyjną Toyoty, kładąc nacisk na długoterminowe myślenie, szacunek dla ludzi i rozwiązywanie problemów. Powyższe zasady zrewolucjonizowały biznes i zostały zaadaptowane i zastosowane nie tylko w produkcji, ale także w różnych sektorach i branżach.
Otwórz
Twelve and a Half: Leveraging the Emotional Ingredients Necessary for Business Success
Gary VaynerchukBiznes Kariera Przedsiębiorczość Przywództwo Rozwój osobisty Sukces osobisty Wydajność
Dwanaście i pół (2021) jest szczerym, prostym podręcznikiem przedstawiającym dwanaście umiejętności emocjonalnych, które zapewnią Ci prawdziwy biznesowy i życiowy sukces. Dzięki wykorzystaniu anegdot pochodzących z doświadczenia autora, a także typowych scenariuszy biznesowych, pokazuje, jak w ogólnym rozrachunku umiejętności "miękkie" mogą być w rzeczywistości ważniejsze niż często traktowane priorytetowo umiejętności "twarde". Mając silne podstawy w inteligencji emocjonalnej, kadra kierownicza, założyciele i biznesmeni mogą z opanowaniem i pewnością siebie poradzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.
Otwórz