Kategoria: Umiejętności komunikacyjne
Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Umiejętności komunikacyjne'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeLiczba streszczeń książek: 30
The Like Switch: An Ex-FBI Agent's Guide to Influencing, Attracting, and Winning People Over
Jack Schafer, Marvin KarlinsBiznes Komunikacja Psychologia Relacje Umiejętności komunikacyjne
W The Like Switch, pisarz Jack Schafer wyjaśnia zasady niewerbalnych wskazówek socjalnych i innych technik komunikacyjnych, które przyciągają ludzi do siebie nawzajem. Były agent FBI i doktor psychologii, Schafer ukazuje przydatne strategie nawiązywania nowych znajomości i wywierania wpływu na ludzi.
Otwórz
Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose
Tony HsiehBiografia Biznes Kultura pracy Przedsiębiorczość Przywództwo Relacje z klientami Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Głównym tematem książki jest biznes polegający na dosłownym dostarczaniu szczęścia przy jednoczesnym prowadzeniu życia pełnego pasji i celów. "Dawaj innym szczęście" opowiada historię Tony'ego Hsieh i jego firmy "Zappos", pokazując, jak myślenie długoterminowe i podążanie za swoimi pasjami może nie tylko prowadzić do zysków, ale także do szczęśliwego życia pracowników, klientów i samego siebie. Książka opisuje alternatywne podejście do kultury korporacyjnej, które koncentruje się na prostej koncepcji uszczęśliwiania ludzi wokół siebie, a przez to zwiększania własnego szczęścia.
Otwórz
Getting to Yes: Negotiating Agreement Without Giving In
Roger FisherBiznes Komunikacja Marketing i reklama Przywództwo Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Dochodząc do TAK (1981) jest uważana za punkt odniesienia dla udanych negocjacji. Prezentuje sprawdzone narzędzia i techniki, które mogą pomóc w rozwiązaniu każdego konfliktu i znalezieniu rozwiązań korzystnych dla obu stron.
Otwórz
Ann Handley
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Rozwój osobisty Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
W Everybody Writes (2014) znajdziesz bezcenne porady dotyczące kreowania wspaniałych treści, od stosowania poprawnej gramatyki po tworzenie ujmujących postów, tweetów i e-maili. Z zaledwie garścią prostych zasad, te fragmenty pomogą Ci uzyskać lepszą orientację w tym, jak używać właściwych słów, by zatrzymać swoich klientów na dłużej.
Otwórz
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Rozwój osobisty Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
W Everybody Writes (2014) znajdziesz bezcenne porady dotyczące kreowania wspaniałych treści, od stosowania poprawnej gramatyki po tworzenie ujmujących postów, tweetów i e-maili. Z zaledwie garścią prostych zasad, te fragmenty pomogą Ci uzyskać lepszą orientację w tym, jak używać właściwych słów, by zatrzymać swoich klientów na dłużej.
Otwórz
Feedback (and Other Dirty Words)
M. Tamra Chandler, Laura Dowling GrealishBiznes Relacje Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie Zasoby ludzkie
Feedback (i inne brzydkie słowa ) (2019) to praktyczny przewodnik który pomoże zrozumieć, że tytułowy feedback wcale nie jest niczym strasznym. Dowiesz się, jak uniknąć negatywnych skojarzeń, które przychodzą na myśl po usłyszeniu tego obcego słowa. Od teraz każdy feedback będzie Ci przynosił tylko korzyści i przydatne porady.
Otwórz
Alan Weiss
Biznes Komunikacja Przywództwo Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Getting Started in Consulting (2009) to poradnik dla początkujących doradców; od stawiania pierwszych kroków i zapoznania się z kwestiami prawnymi do mistrzowskiego opanowania sztuki marketingu i budowania marki, poniższe fragmenty opisują każdy krok na drodze do zbudowania silnej firmy konsultingowej i jej dalszego rozwoju.
Otwórz
Biznes Komunikacja Przywództwo Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Getting Started in Consulting (2009) to poradnik dla początkujących doradców; od stawiania pierwszych kroków i zapoznania się z kwestiami prawnymi do mistrzowskiego opanowania sztuki marketingu i budowania marki, poniższe fragmenty opisują każdy krok na drodze do zbudowania silnej firmy konsultingowej i jej dalszego rozwoju.
Otwórz
Brendan Kane
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Umiejętności komunikacyjne
Hook Point (2020) analizuje sposoby na przyciągnięcie uwagi w świecie zdominowanym przez mikroprzedziały skupienia uwagi, w którym content ma tylko trzy sekundy na wywarcie wpływu. Wprowadza koncepcję „punktów zaczepienia”, którymi są zwięzłe, przyciągające uwagę komunikaty, które pomagają markom wyróżnić się wśród codziennego natłoku cyfrowych bodźców. Dzięki przykładom ze świata rzeczywistego zapewnia narzędzia do skutecznej komunikacji i marketingu treści, zapewniając trwały wzrost i rozpoznawalność marki zarówno w przestrzeni cyfrowej, jak i offline.
Otwórz
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Umiejętności komunikacyjne
Hook Point (2020) analizuje sposoby na przyciągnięcie uwagi w świecie zdominowanym przez mikroprzedziały skupienia uwagi, w którym content ma tylko trzy sekundy na wywarcie wpływu. Wprowadza koncepcję „punktów zaczepienia”, którymi są zwięzłe, przyciągające uwagę komunikaty, które pomagają markom wyróżnić się wśród codziennego natłoku cyfrowych bodźców. Dzięki przykładom ze świata rzeczywistego zapewnia narzędzia do skutecznej komunikacji i marketingu treści, zapewniając trwały wzrost i rozpoznawalność marki zarówno w przestrzeni cyfrowej, jak i offline.
Otwórz
Chris Anderson
Biznes Komunikacja Polityka Psychologia Rozwój osobisty Społeczeństwo Umiejętności komunikacyjne
Infectious Generosity (2024) przedstawia, w jaki sposób akty darowizny mogą wywołać efekt falowania w kultywowaniu pozytywnych zmian społecznych. Dowodzi to, że strategiczna filantropia korporacyjna skoncentrowana na odpowiedzialności może rozwijać talenty, zyskiwać lojalność klientów i napędzać politykę promującą zdrowie i równouprawnienie dla wszystkich.
Otwórz
Biznes Komunikacja Polityka Psychologia Rozwój osobisty Społeczeństwo Umiejętności komunikacyjne
Infectious Generosity (2024) przedstawia, w jaki sposób akty darowizny mogą wywołać efekt falowania w kultywowaniu pozytywnych zmian społecznych. Dowodzi to, że strategiczna filantropia korporacyjna skoncentrowana na odpowiedzialności może rozwijać talenty, zyskiwać lojalność klientów i napędzać politykę promującą zdrowie i równouprawnienie dla wszystkich.
Otwórz
Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect With Anyone
Sam HornBiznes Marketing i reklama Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (2015) to najlepszy poradnik, jak przyciągnąć i utrzymać uwagę roztargnionych ludzi we współczesnym, rozpędzonym świecie. Nauczysz się, jak przezwyciężyć niecierpliwość i chroniczne rozproszenie uwagi słuchaczy, dzięki czemu staniesz się przekonującym, angażującym mówcą.
Otwórz
Artur Jabłoński
Marketing i reklama Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Książka kierowana do twórców różnorodnych treści: copywriterów, pisarzy i redaktorów. Poradnik Artura Jabłońskiego będzie pomocny w zdobywaniu wiedzy copywriterskiej i podszkoleniu warsztatu pisarskiego. Można w nim znaleźć nie tylko praktyczne porady dotyczące odpowiedniej budowy tekstu, ale także chwyty literackie, które przełożą się na jakość tworzonych treści.
Otwórz
Marketing i reklama Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Książka kierowana do twórców różnorodnych treści: copywriterów, pisarzy i redaktorów. Poradnik Artura Jabłońskiego będzie pomocny w zdobywaniu wiedzy copywriterskiej i podszkoleniu warsztatu pisarskiego. Można w nim znaleźć nie tylko praktyczne porady dotyczące odpowiedniej budowy tekstu, ale także chwyty literackie, które przełożą się na jakość tworzonych treści.
Otwórz
Public Speaking for Success
Dale CarnegieBiznes Kariera Praca Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne Wystąpienia publiczne
Książka Dale'a Carnegie pod tytułem "Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa" to pozycja czytelnicza stworzona z myślą o osobach, które pragną nauczyć się sztuki wystąpień publicznych, porywając swoim słowem tłumy i wygłaszając swoje przemówienia bez zbędnego stresu. Autor przytacza tu nie tylko cenne wskazówki, pokazuje również konstrukcję przemówienia, na której opiera się połowa sukcesu każdego wystąpienia publicznego.
Otwórz
How to Win Friends & Influence People
Dale CarnegiePsychologia Relacje Rozwój osobisty Szczęśliwe życie Umiejętności komunikacyjne
Od czasu publikacji pierwszego wydania How to Win Friends and Influence People w 1936 roku sprzedano na całym świecie ponad 15 milionów tego bestsellera samorozwoju. Wielu ludzi, takich jak Warren Buffet czy Lee Iacocca, zwracają uwagę na techniki zawarte w tej książce, jako jeden ze składników ich sukcesu. Dzięki wielu anegdotom i przykładom, rady autora są tak proste i zrozumiałe, że możesz zacząć korzystać z nich natychmiast. Używając tych niezwykle skutecznych technik, zmienisz całkowicie sposób, w jaki wchodzisz w relacje z ludźmi oraz sam efekt tych relacji.
Otwórz
How to Win Friends and Influence People in the Digital Age
Dale CarnegieKomunikacja Psychologia Relacje Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne
Książka „Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej” autorstwa Dale’a Carnegie to poradnik o nawiązywaniu trwałych relacji międzyludzkich w dobie Internetu. Pozycja czytelnicza została podzielona na cztery części, które dotyczą podstaw porozumienia, wywierania dobrego wrażenia, utrzymania zaufania i przygotowania na zmiany.
Otwórz
Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes Are High
Kerry Patterson, Joseph GrennyBiznes Komunikacja Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Sukces osobisty Umiejętności komunikacyjne Zasoby ludzkie
Wszyscy byliśmy w sytuacjach, w których racjonalne dyskusje szybko wymykały się spod kontroli, a kluczowe rozmowy: jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka, zgłębia podstawowe przyczyny tego problemu. Poznasz sposoby radzenia sobie z takimi sytuacjami i kształtowania ich w taki sposób, by były pozytywne i nastawione na rozwiązania, a jednocześnie by Twoje ważne rozmowy nie zamieniały się w kłótnie.
Otwórz
Kamila Rowińska
Finanse osobiste Rodzicielstwo Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne
Książka Kamili Rowińskiej pod tytułem "Kobieta niezależna" to, jak sam tytuł wskazuje, pozycja czytelnicza napisana z myślą o przedstawicielkach płci pięknej, które chcą budować swój sukces na niezależności nie tylko finansowej, jak i życiowej. W tym poradniku znaleźć można całe mnóstwo przydatnych wskazówek, które pokażą kobietom ich siłę, wartość i możliwość dojścia na każdy wymarzony szczyt.
Otwórz
Finanse osobiste Rodzicielstwo Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne
Książka Kamili Rowińskiej pod tytułem "Kobieta niezależna" to, jak sam tytuł wskazuje, pozycja czytelnicza napisana z myślą o przedstawicielkach płci pięknej, które chcą budować swój sukces na niezależności nie tylko finansowej, jak i życiowej. W tym poradniku znaleźć można całe mnóstwo przydatnych wskazówek, które pokażą kobietom ich siłę, wartość i możliwość dojścia na każdy wymarzony szczyt.
Otwórz
Paul Smith
Biznes Komunikacja Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Książka „Lead with a Story” ukazuje, że sztuka opowiadania historii jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w arsenale każdego lidera. Autor, Paul Smith, przekonuje, że narracja to nie tylko forma rozrywki, ale fundamentalny sposób przekazywania wiedzy, wartości i motywacji. Czytelnicy dowiedzą się, jak firmy takie jak Nike czy P&G wykorzystują opowieści do budowania kultury organizacyjnej i wzmacniania relacji z klientami. Lektura ta dostarcza praktycznych wskazówek dotyczących struktury skutecznej historii, od budowania kontekstu po wywoływanie emocji i tworzenie zaskakujących zwrotów akcji. Główną korzyścią płynącą z tej książki jest zdobycie umiejętności tworzenia angażujących narracji, które inspirują zespoły do działania i przekonują odbiorców. To przewodnik, który uczy, jak zamienić suche fakty i korporacyjne slogany w opowieści, które zapadają w pamięć i przynoszą realne rezultaty.
Otwórz
Biznes Komunikacja Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Książka „Lead with a Story” ukazuje, że sztuka opowiadania historii jest jednym z najpotężniejszych narzędzi w arsenale każdego lidera. Autor, Paul Smith, przekonuje, że narracja to nie tylko forma rozrywki, ale fundamentalny sposób przekazywania wiedzy, wartości i motywacji. Czytelnicy dowiedzą się, jak firmy takie jak Nike czy P&G wykorzystują opowieści do budowania kultury organizacyjnej i wzmacniania relacji z klientami. Lektura ta dostarcza praktycznych wskazówek dotyczących struktury skutecznej historii, od budowania kontekstu po wywoływanie emocji i tworzenie zaskakujących zwrotów akcji. Główną korzyścią płynącą z tej książki jest zdobycie umiejętności tworzenia angażujących narracji, które inspirują zespoły do działania i przekonują odbiorców. To przewodnik, który uczy, jak zamienić suche fakty i korporacyjne slogany w opowieści, które zapadają w pamięć i przynoszą realne rezultaty.
Otwórz
Jonah Berger
Biznes Kariera Komunikacja Psychologia Sukces osobisty Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
Magic Words (2023) pokazuje, jak wykorzystać siłę języka do osiągnięcia swoich celów. Czy chcesz wygrać kłótnię, wygrać rozmowę kwalifikacyjną lub skłonić swoje dziecko do posprzątania po sobie? Niniejszy przewodnik ujawnia magiczne, ale naukowo udowodnione słowa, które mogą wszystko zmienić.
Otwórz
Biznes Kariera Komunikacja Psychologia Sukces osobisty Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
Magic Words (2023) pokazuje, jak wykorzystać siłę języka do osiągnięcia swoich celów. Czy chcesz wygrać kłótnię, wygrać rozmowę kwalifikacyjną lub skłonić swoje dziecko do posprzątania po sobie? Niniejszy przewodnik ujawnia magiczne, ale naukowo udowodnione słowa, które mogą wszystko zmienić.
Otwórz
The Small Big: Small Changes That Spark Big Influence
Noah J. Goldstein , Robert B. CialdiniBiznes Komunikacja Negocjacje Psychologia Umiejętności komunikacyjne
Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ oferuje 52 przykłady pokazujące, jak niewielkie zmiany w zachowaniu mogą sprawić, że staniesz się bardziej pewny siebie i odniesiesz sukces, jeśli chodzi o negocjacje i przekonywanie innych. Osoby, które przeczytają tę książkę, będą w stanie wyciągnąć wartość z przykładów i dokonać znaczących ulepszeń w swoim stylu perswazji.
Otwórz
Never Split the Difference: Negotiating as if Your Life Depended on It
Chris Voss, Tahl RazBiznes Negocjacje Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne
Książka „Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie” wydana w 2016 roku jest przewodnikiem po negocjacjach. Opierając się na pracach członka FBI Chrisa Voss’a, autor oferuje nam naręcze porad, jak skutecznie negocjować naszą drogę do sukcesu, nieważne czy to w biurze, we własnym domu, czy kiedy jesteśmy czyimś zakładnikiem.
Otwórz
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
Roger DooleyBiznes Marketing i reklama Przestępczość Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Neuromarketing (2012) analizuje podświadomość i motywacje, które wpływają na nasz proces decyzyjny, a także oferuje wskazówki i sztuczki, w jaki sposób doświadczeni marketerzy mogą je wykorzystać. Poprzez zrozumienie mechanizmów, które powodują, że kupujemy (lub nie kupujemy), możesz poprawić swoją sprzedaż, jednocześnie dbając o zadowolenie swoich klientów.
Otwórz
Never Eat Alone: And Other Secrets to Success, One Relationship at a Time
Keith FerrazziBiznes Komunikacja Przedsiębiorczość Psychologia Relacje Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne
W książce " Nigdy nie jedz sam" Keith Ferrazzi, odnoszący sukcesy biznesmen i ekspert od marketingu, przedstawia nam sekrety skutecznego nawiązywania kontaktów. Skupia się na budowaniu trwałych relacji, a nie tylko na wymianie wizytówek, co wydaje się być dzisiejszym wyobrażeniem wielu ludzi o networkingu. Swoje wnioski podsumowuje w postaci systemu wypróbowanych i przetestowanych metod.
Otwórz
Oren Klaff
Biznes Komunikacja Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Pitch Anything (2011) przedstawia unikalną, zupełnie nową metodę prezentowania pomysłów. Za pomocą psychologii, neuronauki i osobistych anegdot Klaff objaśnia metody i techniki potrzebne do tego, by z sukcesem przedstawić swoje pomysły każdemu.
Otwórz
Biznes Komunikacja Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Pitch Anything (2011) przedstawia unikalną, zupełnie nową metodę prezentowania pomysłów. Za pomocą psychologii, neuronauki i osobistych anegdot Klaff objaśnia metody i techniki potrzebne do tego, by z sukcesem przedstawić swoje pomysły każdemu.
Otwórz
Nonviolent Communication: A Language of Life
Marshall B. RosenbergKomunikacja Psychologia Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne Związki
Porozumienie bez przemocy. O języku życia. O czym jest ta książka? Niniejsze streszczenie prezentuje zasady Komunikacji bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC) jako pełnego współczucia sposobu na obcowanie z samym sobą jak i z innymi. Dzięki prostym technikom można nauczyć się, jak świadomie zmieniać swój język i myślenie, by móc tworzyć lepsze jakościowo relacje z innymi.
Otwórz
Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die
Chip Heath, Dan HeathBiznes Filozofia Komunikacja Przywództwo Psychologia Umiejętności komunikacyjne
Sztuka skutecznego przekazu, czyli przyczepne koncepcje tłumaczy, czemu niektóre pomysły stają się popularne, natomiast inne więdną i umierają. Książka opisuje najważniejsze cechy "lepkości", czyli to, co sprawia, że pomysły "trzymają się" w umyśle i jak sprawić, by działały na Twoją korzyść. Dla kogo jest ta książka?
Otwórz
Matthew Dicks
Komunikacja Kreatywność Psychologia Rozwój osobisty Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
Storyworthy (2018) tłumaczy, jak opowiedzieć historię, by wywarła na odbiorcy jak największy wpływ. Począwszy od intrygujących początków, a skończywszy na satysfakcjonujących zakończeniach i wszystkim, co znajduje się pomiędzy, niniejsze streszczenie zawiera proste i skuteczne wskazówki i techniki angażowania odbiorców oraz zapewniania rozrywki, autentyczności i bezpośredniości w opowiadaniu historii.
Otwórz
Komunikacja Kreatywność Psychologia Rozwój osobisty Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
Storyworthy (2018) tłumaczy, jak opowiedzieć historię, by wywarła na odbiorcy jak największy wpływ. Począwszy od intrygujących początków, a skończywszy na satysfakcjonujących zakończeniach i wszystkim, co znajduje się pomiędzy, niniejsze streszczenie zawiera proste i skuteczne wskazówki i techniki angażowania odbiorców oraz zapewniania rozrywki, autentyczności i bezpośredniości w opowiadaniu historii.
Otwórz
Radical Candor: Be a Kickass Boss Without Losing Your Humanity
Kim ScottKomunikacja Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Sukces osobisty Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie Zasoby ludzkie
„Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza” (2017) jest książką oferującą przydatne narzędzia, które mogą okazać się pożyteczne dla każdego przywódcy czy menedżera pragnącego zbudować ze swoimi pracownikami jak najlepsze, możliwe relacje. Znajdziesz w niej głębokie spojrzenie na kwestię zarządzania, które tworzy środowisko pracy, w którym powstają wspaniałe pomysły, a indywidualni pracownicy mogą w pełni rozwinąć swój potencjał. Już czas przestać wątpić w siebie i stać się szefem, z którego pracownicy będą dumni.
Otwórz
Influencer: The Power to Change Anything
Kerry Patterson, Joseph GrennyKomunikacja Marketing i reklama Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę (2007) wydobywa esencję tego, jak działa wywieranie wpływu. Oprócz przykładów prawdziwych ludzi, którzy doskonale radzą sobie z wpływaniem na zmiany, autorzy przedstawiają informacje zakorzenione w badaniach psychologicznych i dają ci narzędzia, których potrzebujesz, aby zwiększyć swój wpływ na innych.
Otwórz
Yes!: 50 Scientifically Proven Ways to Be Persuasive
Robert B. Cialdini , Noah J. GoldsteinBiznes Komunikacja Negocjacje Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne
Siła perswazji? Poznaj jej tajniki z niniejszą pozycją czytelniczą. To właśnie dzięki niej przekonasz się, że wywieranie wpływu na innych ludzi wcale nie jest tajemną mocą, ale prostym procesem, którego sekretem jest tak naprawdę nauka.
Otwórz
Ted Talks: The Official TED Guide to Public Speaking
Chris AndersonBiznes Komunikacja Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne
TED Talks. Oficjalny poradnik TED. Jak przygotować wystąpienie publiczne (2016) stanowi kompletny przewodnik na temat wygłaszania świetnych przemówień publicznych. Obejmuje on wszystkie zagadnienia, od tremy po wybór idealnego stroju, i pozwala przygotować się do wygłoszenia przemówienia, które zainspiruje każdą publiczność.
Otwórz
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, eBooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Ann Handley, C.C. ChapmanBiznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
Treść jest kluczowa (2012) stanowi przewodnik publikowania treści, dzięki któremu wdrożysz skuteczne i trwałe rozwiązania. Bez względu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie mediów społecznościowych, czy też obeznanym z siecią profesjonalistą, niniejsze fragmenty wprowadzą Cię w tajniki narzędzi służących do publikowania treści w sieci oraz w serwisach społecznościowych, dając po drodze wiele pomocnych wskazówek dotyczących zawartości.
Otwórz