Kategoria: Umiejętności komunikacyjne
Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Umiejętności komunikacyjne'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeLiczba streszczeń książek: 32
Carlos Gil
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
The End of Marketing Carlosa Gila to manifest wzywający do radykalnej zmiany podejścia do obecności marki w sieci. Autor argumentuje, że tradycyjny, bezosobowy marketing umarł, a kluczem do sukcesu w erze AI i algorytmów jest paradoksalnie powrót do "czynnika ludzkiego". Książka oferuje praktyczne wskazówki, jak zamienić martwe profile firmowe w tętniące życiem społeczności poprzez autentyczne zaangażowanie i storytelling. Czytelnik dowie się z niej, dlaczego warto zrezygnować z gonitwy za próżnymi statystykami na rzecz budowania głębokich relacji z klientami oraz jak wykorzystać pracowników w roli naturalnych ambasadorów marki. To przewodnik po świecie, w którym ludzie chcą kupować od ludzi, a nie od logotypów.
Otwórz
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
The End of Marketing Carlosa Gila to manifest wzywający do radykalnej zmiany podejścia do obecności marki w sieci. Autor argumentuje, że tradycyjny, bezosobowy marketing umarł, a kluczem do sukcesu w erze AI i algorytmów jest paradoksalnie powrót do "czynnika ludzkiego". Książka oferuje praktyczne wskazówki, jak zamienić martwe profile firmowe w tętniące życiem społeczności poprzez autentyczne zaangażowanie i storytelling. Czytelnik dowie się z niej, dlaczego warto zrezygnować z gonitwy za próżnymi statystykami na rzecz budowania głębokich relacji z klientami oraz jak wykorzystać pracowników w roli naturalnych ambasadorów marki. To przewodnik po świecie, w którym ludzie chcą kupować od ludzi, a nie od logotypów.
Otwórz
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, eBooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Ann Handley, C.C. ChapmanBiznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
Treść jest kluczowa (2012) stanowi przewodnik publikowania treści, dzięki któremu wdrożysz skuteczne i trwałe rozwiązania. Bez względu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie mediów społecznościowych, czy też obeznanym z siecią profesjonalistą, niniejsze fragmenty wprowadzą Cię w tajniki narzędzi służących do publikowania treści w sieci oraz w serwisach społecznościowych, dając po drodze wiele pomocnych wskazówek dotyczących zawartości.
Otwórz