Kategoria: Relacje z klientami



Liczba pozycji w tej kategorii: 7

Dawaj innym szczęście: Ścieżka pasji zysku i celu

Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose

Tony Hsieh

9 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Firma, czyli Ty

Company of One: Why Staying Small Is the Next Big Thing for Business

Paul Jarvis

21 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację

Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days

Joey Coleman

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów

Getting Naked: A Business Fable about Shedding the Three Fears That Sabotage Client Loyalty

Patrick Lencioni

7 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży

The Automatic Customer: Creating a Subscription Business in Any Industry

John Warrillow

15 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistej

Rise of the Youpreneur

Chris C. Ducker

18 min czytania
18 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Zaufanie czyli waluta przyszłości

Michał Szafrański

18 min czytania
23 rozdziałów
wersja audio

Otwórz