logo

Kategoria: Firma

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Firma'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 51

Marcin Osman
Biznes Firma Przedsiębiorczość
Książka pod tytułem "Biznes ci ucieka" autorstwa Marcina Osmana to poradnik życiowy i biznesowy, którego treść opiera się na doświadczeniach i refleksjach autora. W tej pozycji czytelniczej można znaleźć nie tylko odpowiedź na wiele pytań z dziedziny biznesu, ale także pragmatycznie trafne spostrzeżenia.
Otwórz
Jan Maria Fijor
Biznes Firma Inwestycje Nieruchomości Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?" to pozycja czytelnicza, której treść opiera się na doświadczeniach przedsiębiorców i dotyczy różnorodnych form sprzedaży. Umiejętności sprzedażowe, a także odpowiednie wykorzystanie technik marketingowych są kluczem do transakcyjnego sukcesu, dlatego też z książką powinny zapoznać się osoby zajmujące się wytwarzaniem oraz sprzedażą dóbr i usług.
Otwórz
Midas Touch: Why Some Entrepreneurs Get Rich-And Why Most Don't
Donald J. Trump , Robert T. Kiyosaki
Biznes Firma Kariera Przedsiębiorczość Sukces osobisty
"Dotyk Midasa. Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie" autorstwa Donalda J. Trumpa i Roberta T. Kiyosakiego to książka, której treść autorzy kierują do przyszłych, a także aktualnie rozwijających się biznesmenów. Dzięki tej lekturze czytelnicy poznają czynniki, które mają ogromne znaczenie dla odniesienia sukcesu w przedsiębiorczym świecie.
Otwórz
Bruce Daisley
Biznes Firma Kultura pracy Rozwój osobisty
Książka „Jedz, śpij, pracuj. Powtórz.” (2020) odpowiada na pytanie, które zadaje sobie zdecydowanie zbyt wielu z nas: dlaczego nasza praca wywołuje w nas, aż takie niezadowolenie i co, w związku z tym, możemy zrobić? Opierając się na różnorakich badaniach , książka ta identyfikuje problem leżący u podstaw niezadowolenia z miejsca pracy i podsuwa wachlarz jego możliwych rozwiązań.
Otwórz
The Thank You Economy
Gary Vaynerchuk
Biznes Ekonomia Firma Marketing i reklama
"Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie" (2011) opisuje, jak powstanie mediów społecznościowych zmieniło relacje pomiędzy firmami i ich klientami. Pokazuje, jak ważna stała się wirtualna obecność firm, które chcą odnieść sukces i oferuje porady, jak przedsiębiorstwa mogą użyć mediów społecznościowych do kreowania swojego publicznego wizerunku.
Otwórz
Extreme Ownership: How U.S. Navy SEALs Lead and Win
Jocko Willink, Leif Babin
Biznes Firma Przedsiębiorczość Przywództwo Rozwój osobisty
„Ekstremalne przywództwo” (2015) to książka opisująca sposób przewodzenie dowódców amerykańskich jednostek specjalnych Navy SEALs. Niniejsze streszczenie porusza kwestie złożonych, decydujących o życiu bądź śmierci sytuacji, z którymi żołnierze Navy SEALs bardzo często mają do czynienia oraz tego, w jaki sposób możesz wykorzystać ich strategie we współczesnym świecie biznesu.
Otwórz
The Millionaire Fastlane: Crack the Code to Wealth and Live Rich for a Lifetime!
MJ DeMarco
Biznes Finanse Finanse osobiste Firma Przedsiębiorczość
Na świecie jest mnóstwo ludzi, którzy ciężką pracą próbują się wzbogacić - niestety tylko garstce z nich się to udaje. Jak pokazuje Fastlane Milionera: Złam kod bogactwa, jest ku temu prosty powód; konwencjonalne drogi do bogactwa nie działają. Jednak na szczęście jest jeden sposób, który działa, a jeśli jesteś gotowy włożyć w to trochę wysiłku i poświęceń, to jest to o wiele szybsze, niż mogłoby się wydawać.
Otwórz
Company of One: Why Staying Small Is the Next Big Thing for Business
Paul Jarvis
Biznes Firma Przedsiębiorczość Relacje z klientami Zarządzanie
Firma, czyli Ty (2019) przedstawia nową, alternatywną filozofię sukcesu w biznesie - taką, która wywraca do góry nogami konwencjonalną mądrość, przedkładając mniej nad więcej, małe nad duże i niszowe nad masowe. Prezentując tę filozofię, przedstawia również praktyczne strategie rozwijania własnego biznesu na niewielką skalę - takiego, który zapewni ci wystarczająco dużo wolnego czasu, niezależności i dochodów, abyś mógł żyć tak, jak chcesz.
Otwórz
Marek Zmysłowski
Biografia Firma Przedsiębiorczość
Książka jest bardzo ciekawą opowieścią biznesmena o jego życiu zawodowym. Przekazuje on historię swojego życia, począwszy od pracy w MLM, poprzez zgłębianie świata start-up, kończąc na współpracy z globalnym liderem. Duża ilość biznesowych anegdot przeplata się z niesamowitymi historiami z życia wziętymi, dzięki czemu pozycję czyta się z zapartym tchem.
Otwórz
Will It Fly? How to Test Your Next Business Idea So You Don't Waste Your Time and Money
Pat Flynn
Biznes E-commerce Firma Marketing i reklama Planowanie Przedsiębiorczość Sprzedaż Startupy Sukces osobisty Technologia
"Gotowi na start" (2016) jest przewodnikiem, który nauczy Cię testować pomysły biznesowe i pomoże Ci sprawić, że Twoja droga do sukcesu będzie tak gładka, jak to tylko możliwe. Poniższe streszczenie pomoże Ci ocenić słuszność Twoich pomysłów, zbadać rynek, w który celujesz oraz poznać swoich przyszłych klientów.
Otwórz
Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising
Ryan Holiday
Biznes Firma Marketing i reklama Public Relations Sprzedaż
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy odchodzi od tradycyjnych praktyk marketingowych, opierając się w dużej mierze na wykorzystywaniu danych o użytkownikach i przemyślanym kształtowaniu produktów. Ta książka ilustruje, w jaki sposób czołowe firmy technologiczne, takie jak Dropbox i Instagram, wykorzystały tę strategię, by zdobyć miliony użytkowników.
Otwórz
Paweł Tkaczyk
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Psychologia
Książka Pawła Tkaczyka poświęcona tematowi grywalizacji skupia się na przenoszeniu mechanizmów znanych z gier do realnego świata. Wskazuje na sposoby ich wykorzystania w wielu dziedzinach, np. w edukacji czy przy zarządzaniu ludźmi, ale koncentruje się przede wszystkim na działaniach marketingowych. Całość wyszła spod pióra doświadczonego marketingowca, który z całą pewnością wie, o czym mówi. Wywody popiera licznymi przykładami, obrazującymi rewelacyjne efekty zastosowania grywalizacji, którą, jako dziedzinę wiedzy, popularyzuje na polskim gruncie. Książka zawiera ponadto charakterystykę elementów gry, zestawienie ich mechanizmów oraz typologię graczy. Nie brakuje w niej przez to obserwacji z obszaru psychologii oraz refleksji o naturze ludzkich reakcji i zachowań.
Otwórz
Marta Czyżewska
Biznes Firma Startupy Zarządzanie ryzykiem
Książka, w sposób kompleksowy, opowiada o spółkach typu start-up. Jest to ciekawa lektura zarówno dla osób, które nie wiedzą jak zacząć, ale również dla inwestorów, którzy szukają inspiracji do inwestycji nadwyżki kapitału. Niewątpliwą zaletą tej pozycji jest odnoszenie się do polskich realiów i przytaczanie aktualnych statystyk.
Otwórz
The Joy of Work: 30 Ways to Fix Your Work Culture and Fall in Love With Your Job Again
Bruce Daisley
Biznes Firma Kultura pracy Rozwój osobisty
„Jak czerpać radość z pracy” (2019) jest książką oferującą zbiór porad na temat tego, w jaki sposób sprawić, aby nasza praca była mniej stresująca, a za to dużo bardziej zabawna i produktywna. Poddaje ona analizie wiele pułapek dla produktywności, które możemy odnaleźć we współczesnych miejscach pracy, a także zapewnia rozwiązania, zarówno dla zwiększenia wydajności, jak i osiągnięcia większej psychicznej równowagi. Zapewnia również kilka pomysłów na to, jak poprawić atmosferę w naszym miejscu pracy, a także stosunki z naszymi współpracownikami, tak aby osiągnąć harmonijną i efektywną pracę zespołową.
Otwórz
Marcin Osman
Biznes Finanse osobiste Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty
W świecie biznesu każdy chce odnosić sukcesy, jednak nie zawsze jest to tak proste, jak mogłoby się wydawać. Większość poradników oraz kursów ma pokazać, że droga na szczyt jest możliwa. Rzadko kiedy poruszany jest temat porażki. Autor książki chce uświadomić, że każdemu przedsiębiorcy może powinąć się noga, dlatego tematyka porażki w biznesie nie powinna być tematem tabu. Na podstawie własnych doświadczeń dzieli się radami, które pomogły mu wyjść z dołka, nie stracić ducha przedsiębiorczości i założyć nowy biznes.
Otwórz
How the Mighty Fall And Why Some Companies Never Give In
Jim Collins
Biznes Firma Historia firm Motywacja Zarządzanie
W swojej książce „Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają”, jej autor, będący jednocześnie doświadczonym ekspertem ds. biznesu, wyjaśnia nam jak dochodzi do upadków całkiem dobrze prosperujących firm i dlaczego dzieje się to głównie z powodu złych decyzji. Daje również kilka rad dla przywódców pragnących uniknąć takich błędów.
Otwórz
The One Minute Manager
Ken Blanchard , Spencer Johnson
Biznes Firma Motywacja Przywództwo Rozwój osobisty Zarządzanie
Ze światową sprzedażą na poziomie ponad 13 milionów, książka: Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania to już klasyka, która wciąż odmienia miejsca pracy. Tłumaczy, jak menedżerowie mogą uzyskać doskonałe wyniki od swoich pracowników, poświęcając jednocześnie jak najmniej czasu na aktywne zarządzanie nimi. Jednominutowy menedżer wymaga zaledwie trzech prostych narzędzi, aby zwiększyć produktywność - i przekształcić swoją firmę.
Otwórz
The Everything Store: Jeff Bezos and the Age of Amazon
Brad Stone
Biografia E-commerce Firma
Pomimo tego, że Amazon jest dziś firmą wartą miliardy dolarów, jej początki były skromne. Od założenia firmy w swoim garażu, Jeff Bezos był zmotywowany wielką wizją stworzenia Sklepu ze wszystkim, tj. z różnorodnymi produktami, która z czasem została zrealizowana. Skupiając się po równo na firmie i jej założycielu, autor opisuje, w jaki sposób Bezos przekuł swoje marzenia w rzeczywistość. The Washington Post oraz Forbes nazwały The Everything Stone najlepszą książką 2013 roku.
Otwórz
Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand Trust
Kate Hartley
Biznes Budowanie marki Firma Public Relations Zarządzanie ryzykiem
„Komunikacja w kryzysie” (2019) podpowiada, w jaki sposób firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami delikatnie, a jednocześnie efektywnie w dobie kryzysu. Autorka Kate Hartley wyjaśnia, dlaczego zwyczajni ludzie, tak ściśle identyfikują się z markami, a także dlaczego media społecznościowe mogą być zagrożeniem dla biznesu. Proponuje również szereg przydatnych porad, jak egzekwować plan komunikacyjny w czasach kryzysu.
Otwórz
Jan Maria Fijor
Biznes Firma Kapitalizm Przedsiębiorczość Wolny rynek
Książka jest świetnym wprowadzeniem w świat biznesu dla początkujących przedsiębiorców. Kompleksowo tłumaczy najważniejsze kwestie, zaczynając od tych elementarnych, później przechodząc do bardziej skomplikowanych zagadnień. Pokazuje jakie zagrożenia czekają na początkujących przedsiębiorców, ale również jak ogromną satysfakcję może dawać samozatrudnienie.
Otwórz
It Doesn’t Have to Be Crazy at Work
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Biznes Firma Kultura pracy Przywództwo Zarządzanie Zarządzanie czasem
Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces (2019) jest świetnym antidotum na problemy w pracy. Książka jest oparta na prawdziwych przykładach z firmy zajmującej się oprogramowaniem należącej do autora książki. Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak osiągnąć spokój i opanowanie w pracy.
Otwórz
The E-Myth Revisited: Why Most Small Businesses Don't Work and What to Do About It
Michael E. Gerber
Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie
W odświeżonej i zaktualizowanej wersji swojej słynnej książki Michael Gerber, autor analizuje wiele mitów łączonych z początkami prowadzenia małej firmy oraz tym jak sprawić, aby firma ta odniosła sukces. Przeprowadzając cię przez każdy etap budowania swojej działalności, „Mit Przedsiębiorczości”, pokaże ci niezwykle istotne różnice między pracą w swojej firmie, a dla swojej firmy.
Otwórz
Think Like Zuck: The Five Business Secrets of Facebook's Improbably Brilliant CEO Mark Zuckerberg
Ekaterina Walter
Biznes Firma Innowacje Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Social Media
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka wnikliwie analizuje pięć zasad, dzięki którym Facebook stał się odnoszącą ogromne sukcesy spółką, którą jest dzisiaj. Autorka, opierając się na inspirującym podejściu założyciela Facebooka Marka Zuckerberga do przywództwa i przykładach z innych czołowych firm technologicznych, kreśli plan sukcesu dla każdego aspirującego przedsiębiorcy.
Otwórz
That Will Never Work: The Birth of Netflix and the Amazing Life of an Idea
Marc Randolph
Biografia Biznes Firma
Netflix. To się nigdy nie uda (2019) jest relacją z powstawania jednej z największych firm streamingowych na świecie. Na jej łamach omawiane są niepewności i problemy, z którymi musiał się zmierzyć początkujący start-up z Doliny Krzemowej. Książka ta jest pełna odniesień do prywatnych doświadczeń autora i analogii natury, dzięki czemu jest to pozycja nie tylko przyjemna w lekturze, ale i konkretna, obfitująca we wskazówki i podpowiedzi, jak skutecznie zarządzać firmą.
Otwórz
Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days
Joey Coleman
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację (2018) jest pełna porad dla firm, które chcą zapewnić klientom doskonałą jakość świadczonych usług. Bez względu na to, czy Twoja firma jest duża czy mała, globalna czy lokalna, autor Joey Coleman ma dla Ciebie kilka cennych wskazówek. Oprócz wyjaśnienia, dlaczego doświadczenie klienta jest tak ważne, autor opisuje wiele sposobów, w jakie jest ono pomijane. Jak wyjaśnia Coleman, zrozumienie pragnień, obaw i emocji klientów pozwoli Ci zatrzymać ich i korzystać z ich wsparcia - a to zaprocentuje w postaci znacznych dywidend.
Otwórz
The $100 Startup: Reinvent the Way You Make a Living, Do What You Love, and Create a New Future
Chris Guillebeau
Biznes Firma Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Startupy Sukces osobisty Zarządzanie
"Niskobudżetowy startup" to przewodnik dla ludzi, którzy chcą rzucić etat i otworzyć własny biznes. Korzystając z badań przeprowadzonych z udziałem 50 przedsiębiorców, którzy otworzyli swoje mikrobiznesy za 100$ lub mniej, Guillebeau dzieli się cennymi radami i prezentuje narzędzia, dzięki którym z powodzeniem zdefiniujemy i sprzedamy nasz produkt, a także rozwiniemy z czasem nasz biznes.
Otwórz
Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions
Guy Kawasaki
Biznes Firma Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Startupy
"Oczarowanie" Guy'a Kawasaki'ego uczy, jak zmieniać serca, umysły i działania ludzi wokół siebie, przekształcając ich w zagorzałych obrońców Twojej sprawy. Przedstawia również kluczowe kroki na drodze do zbudowania trwałej fascynacji Twoim produktem i firmą, a także przydatne rady, jak oprzeć się oczarowaniu innych.
Otwórz
Ogilvy on Advertising
David Ogilvy
Biznes Firma Marketing i reklama Media Sprzedaż
Książka napisana przez człowieka okrzykniętego mianem ojca reklamy, Davida Oglivy'ego, to swoista biblia reklamy, w której znaleźć można recepturę na zabiegi mające na celu spopularyzować dany produkt, a także zwiększyć jego poziom sprzedaży. W tej pozycji czytelniczej znaleźć można wiele przydatnych wskazówek reklamowych, z którymi zapoznać powinni się nie tylko początkujący pracownicy agencji reklamowych, ale również specjaliści w tej dziedzinie.
Otwórz
Ogilvy on Advertising in the Digital Age
Miles Young
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Sprzedaż
Autor odświeża i przybliża czytelnikowi myśli i dokonania Davida Ogilvy, który uważany jest za geniusza reklamy wszech czasów. Jest to spojrzenie ucznia na osiągnięcia mistrza i mentora, które mimo upływu lat nadal są aktualne i potrzebne. M. Young trzy lata pracował w agencji reklamowej Oglivy & Mather, po czym został członkiem filii zarządu brytyjskiego, a następnie przez osiem lat był jej dyrektorem naczelnym. Od 1995 roku był prezesem filii Oglivy & Mather w Honkongu, będąc jednocześnie w zarządzie światowym wymienionej firmy. W 2016 roku mianowano go opiekunem New College w Oksfordzie. Książka M. Young’a jest jakby nowoczesną kontynuacją swoistego podręcznika Oglivy o reklamie. Jest skierowana do wszystkich zajmujących się reklamą lub planujących taką pracę podjąć. Znaleźć w niej można: poparte badaniami naukowymi rozważania dotyczące epoki cyfrowej, ilustrowane przykłady najlepszych kampanii reklamowych, praktyczne rady dla zajmujących się tą dziedziną. Książka jest bogato ilustrowana i, uwaga, pisana małą czcionką. Dobrze jest więc mieć okulary pod ręką.
Otwórz
The Five Dysfunctions of a Team: A Leadership Fable
Patrick Lencioni
Biznes Firma Przywództwo Psychologia Zarządzanie
„Pięć dysfunkcji pracy zespołowej” (2002) jest książką prezentującą pogląd, iż większość zespołów jest właściwie dysfunkcyjna oraz że należy podjąć celowe kroki, ale ułatwić dobrą pracę w grupie. Przywódca posiadający odpowiednią wiedzę, może w dużej mierze przyczynić się do polepszenia efektywności swojego zespołu, natomiast ta książka przedstawia kilka praktycznych porad, jak to zrobić.
Otwórz