Kategoria: Budowanie marki


Streszczenia książek z kategorii budowanie marki

Marzy Ci się zbudowanie firmy, którą kojarzyć będą wszyscy? A może chcesz wyrobić sobie pozycję eksperta w swojej dziedzinie, którego kojarzy każdy z Twojej branży? Jeśli tak to musisz zacząć budować silną markę czy to Twojej firmy czy osobistą. Książki z tego działu pokażą Ci w jaki sposób najszybciej możesz zbudować własną markę, dzięki której będziesz mógł zarabiać spore pieniądze.



Liczba pozycji w tej kategorii: 9

22 niezmienne prawa zarządzania marką

The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-Class Brand

Al Ries, Laura Ries

19 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.

Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable

Seth Godin

15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk

23 min czytania
21 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem

Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand Trust

Kate Hartley

20 min czytania
10 rozdziałów

Otwórz

Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację

Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days

Joey Coleman

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Ogilvy on Advertising in the Digital Age

Miles Young

21 min czytania
14 rozdziałów

Otwórz

Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistej

Rise of the Youpreneur

Chris C. Ducker

18 min czytania
18 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Zakamarki marki

Paweł Tkaczyk

20 min czytania
21 rozdziałów

Otwórz

Zaufanie czyli waluta przyszłości

Michał Szafrański

18 min czytania
23 rozdziałów
wersja audio

Otwórz