Kategoria: Sprzedaż
Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Sprzedaż'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeLiczba streszczeń książek: 68
Alex Hormozi
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Zarządzanie
$100M Leads (2023) to skuteczny poradnik, który pozwoli Ci zdobyć więcej potencjalnych klientów, niż będziesz wiedział, co z nimi zrobić. Za pomocą szczegółowych schematów i najnowocześniejszych taktyk pokazuje, jak budować samowystarczalne maszyny marketingowe, które konwertują w rekordowym tempie.
Otwórz
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Zarządzanie
$100M Leads (2023) to skuteczny poradnik, który pozwoli Ci zdobyć więcej potencjalnych klientów, niż będziesz wiedział, co z nimi zrobić. Za pomocą szczegółowych schematów i najnowocześniejszych taktyk pokazuje, jak budować samowystarczalne maszyny marketingowe, które konwertują w rekordowym tempie.
Otwórz
Alex Hormozi
Biznes Finanse Finanse osobiste Inwestycje Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż
$100M Offers $100M Offers (2021) jest przewodnikiem po tworzeniu ofert typu Grand Slam - produktów lub usług, które sprzedają się same. Alex Hormozi, analizując psychologię cen i postrzeganej wartości, uczy czytelników, jak rozróżniać i optymalizować swoje oferty, aż staną się nie do odrzucenia.
Otwórz
Biznes Finanse Finanse osobiste Inwestycje Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż
$100M Offers $100M Offers (2021) jest przewodnikiem po tworzeniu ofert typu Grand Slam - produktów lub usług, które sprzedają się same. Alex Hormozi, analizując psychologię cen i postrzeganej wartości, uczy czytelników, jak rozróżniać i optymalizować swoje oferty, aż staną się nie do odrzucenia.
Otwórz
The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk
Al Ries, Jack TroutBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka "22 niezmienne prawa marketingu" daje Ci niezbędną wiedzę do budowania potężnych strategii marketingowych. Dzięki praktycznym, z życia wziętym przykładom, ten tekst pokazuje, jak uniknąć powszechnych błędów, zapewniając jednocześnie, że Twoje marketingowe natarcie będzie się wyróżniać na tle najtwardszej konkurencji.
Otwórz
Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense
Rory SutherlandBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż
Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu (2018) dowodzi istnienia irracjonalnego myślenia w świecie zachwyconym logiką. Opierając się na zdobytej z pierwszej ręki wiedzy na temat branży reklamowej i spostrzeżeniach z dziedziny psychologii behawioralnej, Rory Sutherland argumentuje, że świat jest zbyt złożony, by patrzeć na niego tylko z jednej perspektywy. Chcąc rozwiązywać codzienne problemy, musimy wyjść poza powierzchowną analizę i otworzyć się nawet na najbardziej pozornie bezsensowne pomysły - które często okazują się być bardzo potężne. Dopiero wtedy możemy stać się prawdziwymi alchemikami.
Otwórz
The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource
Jeffrey GitomerBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Uznana za jedną z "Dziesięciu książek, które każdy sprzedawca powinien przeczytać i posiadać" przez Dale Carnegie Sales Advantage Program, Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. (1994, wyd. 2015) to klasyczna publikacja poświęcona strategii sprzedaży. Książka wnikliwie przygląda się technikom i praktykom sprzedażowym, które sam autor opanował, by móc osiągnąć trwały sukces w sprzedaży.
Otwórz
Jan Maria Fijor
Biznes Firma Inwestycje Nieruchomości Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?" to pozycja czytelnicza, której treść opiera się na doświadczeniach przedsiębiorców i dotyczy różnorodnych form sprzedaży. Umiejętności sprzedażowe, a także odpowiednie wykorzystanie technik marketingowych są kluczem do transakcyjnego sukcesu, dlatego też z książką powinny zapoznać się osoby zajmujące się wytwarzaniem oraz sprzedażą dóbr i usług.
Otwórz
Biznes Firma Inwestycje Nieruchomości Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?" to pozycja czytelnicza, której treść opiera się na doświadczeniach przedsiębiorców i dotyczy różnorodnych form sprzedaży. Umiejętności sprzedażowe, a także odpowiednie wykorzystanie technik marketingowych są kluczem do transakcyjnego sukcesu, dlatego też z książką powinny zapoznać się osoby zajmujące się wytwarzaniem oraz sprzedażą dóbr i usług.
Otwórz
Drew Eric Whitman
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
Cashvertising (2009) wyjaśnia, dlaczego nie potrzebujesz milionowej kampanii reklamowej, by sprowadzić klientów. Wystarczy wiedzieć jak i dlaczego podejmujemy decyzje o zakupie. Ta pełna wskazówek do działania książka zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak przekształcić swoje reklamy w zysk.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
Cashvertising (2009) wyjaśnia, dlaczego nie potrzebujesz milionowej kampanii reklamowej, by sprowadzić klientów. Wystarczy wiedzieć jak i dlaczego podejmujemy decyzje o zakupie. Ta pełna wskazówek do działania książka zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak przekształcić swoje reklamy w zysk.
Otwórz
They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer
Marcus SheridanBiznes Marketing i reklama Sprzedaż
Co chce wiedzieć klient? (2017) przedstawia nową filozofię marketingową. Zamiast polegania na krzykliwych reklamach i artykułach naszpikowanych słowami kluczowymi, autor Marcus Sheridan zachęca firmy do korzystania z wartościowych treści internetowych, które faktycznie mają na celu edukowanie klientów i zdobywanie ich zaufania.
Otwórz
Joe Pulizzi
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka "Content, Inc" to przydatny i praktyczny podręcznik o tym, jak wykorzystać zarządzanie treścią do wprowadzenia na rynek swojego biznesu, przyciągnięcia publiczności i przedstawienia światu swoich pomysłów. Jest pełna wskazówek i sztuczek, które pomogą Ci przekształcić tę publiczność w lojalnych subskrybentów i pozwolą Ci zdywersyfikować swoją markę i awansować do czołówki w Twojej branży.
Otwórz
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka "Content, Inc" to przydatny i praktyczny podręcznik o tym, jak wykorzystać zarządzanie treścią do wprowadzenia na rynek swojego biznesu, przyciągnięcia publiczności i przedstawienia światu swoich pomysłów. Jest pełna wskazówek i sztuczek, które pomogą Ci przekształcić tę publiczność w lojalnych subskrybentów i pozwolą Ci zdywersyfikować swoją markę i awansować do czołówki w Twojej branży.
Otwórz
The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More
Chris AndersonBiznes E-commerce Ekonomia Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Zarządzanie
Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos kwestionuje istniejące wyobrażenia o rynku i przemyśle rozrywkowym, analizując ogromny wpływ internetu na gospodarkę. Dzięki nowym sposobom tworzenia i dystrybucji treści bardziej opłacalne może być oferowanie dużej liczby i szerokiej gamy produktów, które przemawiają do grup niszowych konsumentów, zamiast jednego określonego "hitu", np. przeboju kinowego lub bestsellerowej książki.
Otwórz
Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea
Seth GodinMarketing i reklama Sprzedaż
Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea (2004) dostarcza konkretnych odpowiedzi na jedno z najbardziej palących pytań stojących przed marketerami, przedsiębiorcami i właścicielami firm w dzisiejszych czasach: Jak wyróżnić się z tłumu i dotrzeć do odbiorców w świecie, w którym ludzie nie zwracają już uwagi na tradycyjną reklamę? Seth Godin pokazuje, że wykorzystując siłę innowacji na małą skalę, możesz sprawić, że Twój produkt, usługa lub firma będą tak niezwykłe, że wygenerują tyle szumu, by przebić się przez zgiełk współczesnego świata.
Otwórz
Cindy McGovern
Biznes Kariera Marketing i reklama Sprzedaż Sukces osobisty
Every Job Is a Sales Job (2019) pokazuje, dlaczego umiejętność sprzedaży jest integralną częścią kariery, bez względu na wykonywany zawód. Streszczenie to przedstawia korzyści płynące z wdrożenia technik sprzedaży do codziennych interakcji i wyjaśnia, jak odkryć ukryte możliwości sprzedaży.
Otwórz
Biznes Kariera Marketing i reklama Sprzedaż Sukces osobisty
Every Job Is a Sales Job (2019) pokazuje, dlaczego umiejętność sprzedaży jest integralną częścią kariery, bez względu na wykonywany zawód. Streszczenie to przedstawia korzyści płynące z wdrożenia technik sprzedaży do codziennych interakcji i wyjaśnia, jak odkryć ukryte możliwości sprzedaży.
Otwórz
Ann Handley
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Rozwój osobisty Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
W Everybody Writes (2014) znajdziesz bezcenne porady dotyczące kreowania wspaniałych treści, od stosowania poprawnej gramatyki po tworzenie ujmujących postów, tweetów i e-maili. Z zaledwie garścią prostych zasad, te fragmenty pomogą Ci uzyskać lepszą orientację w tym, jak używać właściwych słów, by zatrzymać swoich klientów na dłużej.
Otwórz
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Rozwój osobisty Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
W Everybody Writes (2014) znajdziesz bezcenne porady dotyczące kreowania wspaniałych treści, od stosowania poprawnej gramatyki po tworzenie ujmujących postów, tweetów i e-maili. Z zaledwie garścią prostych zasad, te fragmenty pomogą Ci uzyskać lepszą orientację w tym, jak używać właściwych słów, by zatrzymać swoich klientów na dłużej.
Otwórz
Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
Jeb BlountBiznes Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Książka "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży" jest pełna gorzkiej prawdy, wskazówek i sztuczek, które mają pomóc sprzedawcom w podnoszeniu poprzeczki. Innymi słowy jest to najlepszy przewodnik po sprzedaży. Przesłanie jest proste: Jeśli chcesz zaistnieć jako supergwiazda sprzedaży, musisz dbać o to, aby Twój kanał sprzedaży był pełen leadów. W końcu nikt nie osiągnie sukcesu, jeśli nawet nie podejmie żadnych działań. Osiągnięcie tego podejścia będzie Twoim celem po przeczytaniu tej książki.
Otwórz
Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable
Seth GodinBiznes Budowanie marki Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Zarządzanie
Niniejsze streszczenie wyjaśnia dlaczego tradycyjny marketing przestał być w dzisiejszych czasach skuteczny, a także dlaczego, w celu odniesienia sukcesu, każdy z nas wyhodować musi swoją własną Fioletową Krowę, czyli produkty lub usługi wyraźnie wybijające się ponad tłum. Co więcej, wyjaśnia ono, w jaki sposób, kiedy już wyhodujesz swoją Krowę, najłatwiej będzie ci dotrzeć do twoich docelowych klientów.
Otwórz
Will It Fly? How to Test Your Next Business Idea So You Don't Waste Your Time and Money
Pat FlynnBiznes E-commerce Firma Marketing i reklama Planowanie Przedsiębiorczość Sprzedaż Startupy Sukces osobisty Technologia
"Gotowi na start" (2016) jest przewodnikiem, który nauczy Cię testować pomysły biznesowe i pomoże Ci sprawić, że Twoja droga do sukcesu będzie tak gładka, jak to tylko możliwe. Poniższe streszczenie pomoże Ci ocenić słuszność Twoich pomysłów, zbadać rynek, w który celujesz oraz poznać swoich przyszłych klientów.
Otwórz
Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising
Ryan HolidayBiznes Firma Marketing i reklama Public Relations Sprzedaż
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy odchodzi od tradycyjnych praktyk marketingowych, opierając się w dużej mierze na wykorzystywaniu danych o użytkownikach i przemyślanym kształtowaniu produktów. Ta książka ilustruje, w jaki sposób czołowe firmy technologiczne, takie jak Dropbox i Instagram, wykorzystały tę strategię, by zdobyć miliony użytkowników.
Otwórz
Sean Ellis, Morgan Brown
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
Hacking Growth (2017) oferuje właścicielom firm prowadzących działalność internetową szczegółowy plan działania, który pozwoli im przenieść firmę na wyższy poziom. Sean Ellis i Morgan Brown dają czytelnikom wskazówki, jak krok po kroku przejść przez dynamiczny i powtarzalny w nieskończoność proces, który pobudzi wzrost i przekształci każdy ospały biznes w tętniące życiem, rozwijające się przedsiębiorstwo, pełne lojalnych klientów.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
Hacking Growth (2017) oferuje właścicielom firm prowadzących działalność internetową szczegółowy plan działania, który pozwoli im przenieść firmę na wyższy poziom. Sean Ellis i Morgan Brown dają czytelnikom wskazówki, jak krok po kroku przejść przez dynamiczny i powtarzalny w nieskończoność proces, który pobudzi wzrost i przekształci każdy ospały biznes w tętniące życiem, rozwijające się przedsiębiorstwo, pełne lojalnych klientów.
Otwórz
Brendan Kane
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Umiejętności komunikacyjne
Hook Point (2020) analizuje sposoby na przyciągnięcie uwagi w świecie zdominowanym przez mikroprzedziały skupienia uwagi, w którym content ma tylko trzy sekundy na wywarcie wpływu. Wprowadza koncepcję „punktów zaczepienia”, którymi są zwięzłe, przyciągające uwagę komunikaty, które pomagają markom wyróżnić się wśród codziennego natłoku cyfrowych bodźców. Dzięki przykładom ze świata rzeczywistego zapewnia narzędzia do skutecznej komunikacji i marketingu treści, zapewniając trwały wzrost i rozpoznawalność marki zarówno w przestrzeni cyfrowej, jak i offline.
Otwórz
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Umiejętności komunikacyjne
Hook Point (2020) analizuje sposoby na przyciągnięcie uwagi w świecie zdominowanym przez mikroprzedziały skupienia uwagi, w którym content ma tylko trzy sekundy na wywarcie wpływu. Wprowadza koncepcję „punktów zaczepienia”, którymi są zwięzłe, przyciągające uwagę komunikaty, które pomagają markom wyróżnić się wśród codziennego natłoku cyfrowych bodźców. Dzięki przykładom ze świata rzeczywistego zapewnia narzędzia do skutecznej komunikacji i marketingu treści, zapewniając trwały wzrost i rozpoznawalność marki zarówno w przestrzeni cyfrowej, jak i offline.
Otwórz
Innovation and Entrepreneurship
Peter DruckerBiznes Przywództwo Sprzedaż Zarządzanie
Książka „Innowacja i przedsiębiorczość” wydana w 2006 roku pokazuje nam jak wprowadzać innowacje bądź innowacyjne metody działania oraz jak znajdować dla nich klientów. Ukazuje również, że każdy może nauczyć się przedsiębiorczości i z powodzeniem stosować ją nie tylko w nowopowstałych, ale również działających już z powodzeniem firmach.
Otwórz
Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect With Anyone
Sam HornBiznes Marketing i reklama Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (2015) to najlepszy poradnik, jak przyciągnąć i utrzymać uwagę roztargnionych ludzi we współczesnym, rozpędzonym świecie. Nauczysz się, jak przezwyciężyć niecierpliwość i chroniczne rozproszenie uwagi słuchaczy, dzięki czemu staniesz się przekonującym, angażującym mówcą.
Otwórz
Artur Jabłoński
Marketing i reklama Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Książka kierowana do twórców różnorodnych treści: copywriterów, pisarzy i redaktorów. Poradnik Artura Jabłońskiego będzie pomocny w zdobywaniu wiedzy copywriterskiej i podszkoleniu warsztatu pisarskiego. Można w nim znaleźć nie tylko praktyczne porady dotyczące odpowiedniej budowy tekstu, ale także chwyty literackie, które przełożą się na jakość tworzonych treści.
Otwórz
Marketing i reklama Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Książka kierowana do twórców różnorodnych treści: copywriterów, pisarzy i redaktorów. Poradnik Artura Jabłońskiego będzie pomocny w zdobywaniu wiedzy copywriterskiej i podszkoleniu warsztatu pisarskiego. Można w nim znaleźć nie tylko praktyczne porady dotyczące odpowiedniej budowy tekstu, ale także chwyty literackie, które przełożą się na jakość tworzonych treści.
Otwórz
Marcin Osman
Biznes Finanse osobiste Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty
W świecie biznesu każdy chce odnosić sukcesy, jednak nie zawsze jest to tak proste, jak mogłoby się wydawać. Większość poradników oraz kursów ma pokazać, że droga na szczyt jest możliwa. Rzadko kiedy poruszany jest temat porażki. Autor książki chce uświadomić, że każdemu przedsiębiorcy może powinąć się noga, dlatego tematyka porażki w biznesie nie powinna być tematem tabu. Na podstawie własnych doświadczeń dzieli się radami, które pomogły mu wyjść z dołka, nie stracić ducha przedsiębiorczości i założyć nowy biznes.
Otwórz
Biznes Finanse osobiste Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty
W świecie biznesu każdy chce odnosić sukcesy, jednak nie zawsze jest to tak proste, jak mogłoby się wydawać. Większość poradników oraz kursów ma pokazać, że droga na szczyt jest możliwa. Rzadko kiedy poruszany jest temat porażki. Autor książki chce uświadomić, że każdemu przedsiębiorcy może powinąć się noga, dlatego tematyka porażki w biznesie nie powinna być tematem tabu. Na podstawie własnych doświadczeń dzieli się radami, które pomogły mu wyjść z dołka, nie stracić ducha przedsiębiorczości i założyć nowy biznes.
Otwórz
All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
Seth GodinBiznes Marketing i reklama Psychologia Sprzedaż
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa tłumaczy, jak opowiadanie klientom prawdziwych, wartościowych historii o swojej firmie pomaga w sprzedaży produktów i budowaniu silnych, długotrwałych relacji z nimi.
Otwórz
Donald Miller
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Marketing Made Simple" to poręczny poradnik, jak rozwijać swoją markę. Ten praktyczny podręcznik uczy pięciopunktowego systemu skutecznego pozyskiwania nowych klientów dla Twojej firmy.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Marketing Made Simple" to poręczny poradnik, jak rozwijać swoją markę. Ten praktyczny podręcznik uczy pięciopunktowego systemu skutecznego pozyskiwania nowych klientów dla Twojej firmy.
Otwórz
Jan Maria Fijor
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka Jana Marii Fijora pod tytułem: „Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży” to pozycja czytelnicza skierowana do osób zawodowo związanych z dziedziną handlu. Ten praktyczny poradnik jest zbiorem cennych wskazówek, których zastosowanie w praktyce przyczyni się do poprawienia jakości pracy, a tym samym do wzrostu zarobków. Z dziełem Fijora powinni zapoznać się nie tylko początkujący handlowcy, ale także doświadczeni sprzedawcy.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka Jana Marii Fijora pod tytułem: „Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży” to pozycja czytelnicza skierowana do osób zawodowo związanych z dziedziną handlu. Ten praktyczny poradnik jest zbiorem cennych wskazówek, których zastosowanie w praktyce przyczyni się do poprawienia jakości pracy, a tym samym do wzrostu zarobków. Z dziełem Fijora powinni zapoznać się nie tylko początkujący handlowcy, ale także doświadczeni sprzedawcy.
Otwórz
Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen
Donald MillerBiznes Marketing i reklama Sprzedaż
Building a StoryBrand (2017) jest praktycznym przewodnikiem skutecznego promowania swojej firmy lub usług. Ukazując potęgę podejścia, opartego na siedmiu częściach opowiadania historii, to streszczenie pomoże Tobie i Twojej firmie stworzyć jasny przekaz, którego żaden klient nie zdoła zignorować.
Otwórz
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
Roger DooleyBiznes Marketing i reklama Przestępczość Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Neuromarketing (2012) analizuje podświadomość i motywacje, które wpływają na nasz proces decyzyjny, a także oferuje wskazówki i sztuczki, w jaki sposób doświadczeni marketerzy mogą je wykorzystać. Poprzez zrozumienie mechanizmów, które powodują, że kupujemy (lub nie kupujemy), możesz poprawić swoją sprzedaż, jednocześnie dbając o zadowolenie swoich klientów.
Otwórz
David Meerman Scott
Biznes Marketing i reklama Social Media Społeczeństwo Sprzedaż
Newsjacking (2012) przedstawia najlepszy możliwy sposób na przyciągnięcie uwagi mediów - nie poprzez planowanie z wyprzedzeniem, ale poprzez błyskawiczne i przemyślane akcje. Niniejsze streszczenie wyjaśnia nie tylko, jak działa ta nowa forma generowania newsów, ale także w jaki sposób można i należy na nie reagować oraz jak z nich korzystać, aby uzyskać jak najlepszy rozgłos medialny.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Social Media Społeczeństwo Sprzedaż
Newsjacking (2012) przedstawia najlepszy możliwy sposób na przyciągnięcie uwagi mediów - nie poprzez planowanie z wyprzedzeniem, ale poprzez błyskawiczne i przemyślane akcje. Niniejsze streszczenie wyjaśnia nie tylko, jak działa ta nowa forma generowania newsów, ale także w jaki sposób można i należy na nie reagować oraz jak z nich korzystać, aby uzyskać jak najlepszy rozgłos medialny.
Otwórz
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling Book
Paul ArdenBiznes Marketing i reklama Przywództwo Rozwój osobisty Sprzedaż
„Nieważne jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być” (2003) to książka oferująca wiele mądrości każdemu, kto pragnie zmienić swoje wielkie ambicje w rzeczywistość. Paul Arden zabiera swoich czytelników poza kulisy świata marketingu, ujawniając najlepsze oraz najbardziej efektywne techniki przedstawiania swoich pomysłów oraz przekonywania do siebie potencjalnych klientów. W swojej książce, Arden zachęca czytelników do niesztampowego myślenia na dużą skalę, a także wyzbycia się zwyczajności i przeciętności.
Otwórz