logo
Strona główna Fabryka wiedzy Kategorie tematyczne Marketing i reklama

Kategoria: Marketing i reklama

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Marketing i reklama'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 89

Alex Hormozi
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Zarządzanie
$100M Leads (2023) to skuteczny poradnik, który pozwoli Ci zdobyć więcej potencjalnych klientów, niż będziesz wiedział, co z nimi zrobić. Za pomocą szczegółowych schematów i najnowocześniejszych taktyk pokazuje, jak budować samowystarczalne maszyny marketingowe, które konwertują w rekordowym tempie.
Otwórz
Alex Hormozi
Biznes Finanse Finanse osobiste Inwestycje Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż
$100M Offers $100M Offers (2021) jest przewodnikiem po tworzeniu ofert typu Grand Slam - produktów lub usług, które sprzedają się same. Alex Hormozi, analizując psychologię cen i postrzeganej wartości, uczy czytelników, jak rozróżniać i optymalizować swoje oferty, aż staną się nie do odrzucenia.
Otwórz
The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk
Al Ries, Jack Trout
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka "22 niezmienne prawa marketingu" daje Ci niezbędną wiedzę do budowania potężnych strategii marketingowych. Dzięki praktycznym, z życia wziętym przykładom, ten tekst pokazuje, jak uniknąć powszechnych błędów, zapewniając jednocześnie, że Twoje marketingowe natarcie będzie się wyróżniać na tle najtwardszej konkurencji.
Otwórz
The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-Class Brand
Al Ries, Laura Ries
Biznes Budowanie marki Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Książka "22 niezmienne prawa zarządzania marką" to praktyczny przewodnik po nakazach i zakazach brandingu. Zawiera 22 zapadające w pamięć złote myśli, które stanowią przegląd zbyt częstych błędów popełnianych przez marketerów i pokazuje sztuczki stosowane przez najbardziej skuteczne marki, aby zapewnić sobie dominację na ultrakonkurencyjnych rynkach.
Otwórz
Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense
Rory Sutherland
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż
Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu (2018) dowodzi istnienia irracjonalnego myślenia w świecie zachwyconym logiką. Opierając się na zdobytej z pierwszej ręki wiedzy na temat branży reklamowej i spostrzeżeniach z dziedziny psychologii behawioralnej, Rory Sutherland argumentuje, że świat jest zbyt złożony, by patrzeć na niego tylko z jednej perspektywy. Chcąc rozwiązywać codzienne problemy, musimy wyjść poza powierzchowną analizę i otworzyć się nawet na najbardziej pozornie bezsensowne pomysły - które często okazują się być bardzo potężne. Dopiero wtedy możemy stać się prawdziwymi alchemikami.
Otwórz
Marc Benioff, Carlye Adler
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Technologia
"Behind the Cloud" opisuje rozwój firmy Salesforce.com od start-upu założonego w kawalerce do dobrze prosperującego globalnego przedsiębiorstwa. Marc Benioff (założyciel i dyrektor generalny Salesforce.com) stosując często niekonwencjonalne metody, przeprowadził swoją firmę przez problemy finansowe i pęknięcie bańki internetowej, a następnie wyszedł na prostą.
Otwórz
The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource
Jeffrey Gitomer
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Uznana za jedną z "Dziesięciu książek, które każdy sprzedawca powinien przeczytać i posiadać" przez Dale Carnegie Sales Advantage Program, Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. (1994, wyd. 2015) to klasyczna publikacja poświęcona strategii sprzedaży. Książka wnikliwie przygląda się technikom i praktykom sprzedażowym, które sam autor opanował, by móc osiągnąć trwały sukces w sprzedaży.
Otwórz
Drew Eric Whitman
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
Cashvertising (2009) wyjaśnia, dlaczego nie potrzebujesz milionowej kampanii reklamowej, by sprowadzić klientów. Wystarczy wiedzieć jak i dlaczego podejmujemy decyzje o zakupie. Ta pełna wskazówek do działania książka zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak przekształcić swoje reklamy w zysk.
Otwórz
They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer
Marcus Sheridan
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
Co chce wiedzieć klient? (2017) przedstawia nową filozofię marketingową. Zamiast polegania na krzykliwych reklamach i artykułach naszpikowanych słowami kluczowymi, autor Marcus Sheridan zachęca firmy do korzystania z wartościowych treści internetowych, które faktycznie mają na celu edukowanie klientów i zdobywanie ich zaufania.
Otwórz
Joe Pulizzi
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka "Content, Inc" to przydatny i praktyczny podręcznik o tym, jak wykorzystać zarządzanie treścią do wprowadzenia na rynek swojego biznesu, przyciągnięcia publiczności i przedstawienia światu swoich pomysłów. Jest pełna wskazówek i sztuczek, które pomogą Ci przekształcić tę publiczność w lojalnych subskrybentów i pozwolą Ci zdywersyfikować swoją markę i awansować do czołówki w Twojej branży.
Otwórz
The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More
Chris Anderson
Biznes E-commerce Ekonomia Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Zarządzanie
Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos kwestionuje istniejące wyobrażenia o rynku i przemyśle rozrywkowym, analizując ogromny wpływ internetu na gospodarkę. Dzięki nowym sposobom tworzenia i dystrybucji treści bardziej opłacalne może być oferowanie dużej liczby i szerokiej gamy produktów, które przemawiają do grup niszowych konsumentów, zamiast jednego określonego "hitu", np. przeboju kinowego lub bestsellerowej książki.
Otwórz
Getting to Yes: Negotiating Agreement Without Giving In
Roger Fisher
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Przywództwo Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
Dochodząc do TAK (1981) jest uważana za punkt odniesienia dla udanych negocjacji. Prezentuje sprawdzone narzędzia i techniki, które mogą pomóc w rozwiązaniu każdego konfliktu i znalezieniu rozwiązań korzystnych dla obu stron.
Otwórz
Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea
Seth Godin
Marketing i reklama Sprzedaż
Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea (2004) dostarcza konkretnych odpowiedzi na jedno z najbardziej palących pytań stojących przed marketerami, przedsiębiorcami i właścicielami firm w dzisiejszych czasach: Jak wyróżnić się z tłumu i dotrzeć do odbiorców w świecie, w którym ludzie nie zwracają już uwagi na tradycyjną reklamę? Seth Godin pokazuje, że wykorzystując siłę innowacji na małą skalę, możesz sprawić, że Twój produkt, usługa lub firma będą tak niezwykłe, że wygenerują tyle szumu, by przebić się przez zgiełk współczesnego świata.
Otwórz
The Thank You Economy
Gary Vaynerchuk
Biznes Ekonomia Firma Marketing i reklama
"Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie" (2011) opisuje, jak powstanie mediów społecznościowych zmieniło relacje pomiędzy firmami i ich klientami. Pokazuje, jak ważna stała się wirtualna obecność firm, które chcą odnieść sukces i oferuje porady, jak przedsiębiorstwa mogą użyć mediów społecznościowych do kreowania swojego publicznego wizerunku.
Otwórz
Joe Pulizzi
Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Książka "Epic Content Marketing" uczy, jak krok po kroku opanować jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie marketingu produktów. Poznanie swoich odbiorców i zebranie najwyższej klasy zespołu ds. treści to tylko niektóre z kluczowych elementów potrzebnych do stworzenia udanej strategii i zdobycia przewagi na wysoce konkurencyjnym rynku.
Otwórz
Cindy McGovern
Biznes Kariera Marketing i reklama Sprzedaż Sukces osobisty
Every Job Is a Sales Job (2019) pokazuje, dlaczego umiejętność sprzedaży jest integralną częścią kariery, bez względu na wykonywany zawód. Streszczenie to przedstawia korzyści płynące z wdrożenia technik sprzedaży do codziennych interakcji i wyjaśnia, jak odkryć ukryte możliwości sprzedaży.
Otwórz
Ann Handley
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Rozwój osobisty Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne
W Everybody Writes (2014) znajdziesz bezcenne porady dotyczące kreowania wspaniałych treści, od stosowania poprawnej gramatyki po tworzenie ujmujących postów, tweetów i e-maili. Z zaledwie garścią prostych zasad, te fragmenty pomogą Ci uzyskać lepszą orientację w tym, jak używać właściwych słów, by zatrzymać swoich klientów na dłużej.
Otwórz
Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
Jeb Blount
Biznes Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Książka "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży" jest pełna gorzkiej prawdy, wskazówek i sztuczek, które mają pomóc sprzedawcom w podnoszeniu poprzeczki. Innymi słowy jest to najlepszy przewodnik po sprzedaży. Przesłanie jest proste: Jeśli chcesz zaistnieć jako supergwiazda sprzedaży, musisz dbać o to, aby Twój kanał sprzedaży był pełen leadów. W końcu nikt nie osiągnie sukcesu, jeśli nawet nie podejmie żadnych działań. Osiągnięcie tego podejścia będzie Twoim celem po przeczytaniu tej książki.
Otwórz
Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable
Seth Godin
Biznes Budowanie marki Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Zarządzanie
Niniejsze streszczenie wyjaśnia dlaczego tradycyjny marketing przestał być w dzisiejszych czasach skuteczny, a także dlaczego, w celu odniesienia sukcesu, każdy z nas wyhodować musi swoją własną Fioletową Krowę, czyli produkty lub usługi wyraźnie wybijające się ponad tłum. Co więcej, wyjaśnia ono, w jaki sposób, kiedy już wyhodujesz swoją Krowę, najłatwiej będzie ci dotrzeć do twoich docelowych klientów.
Otwórz
Will It Fly? How to Test Your Next Business Idea So You Don't Waste Your Time and Money
Pat Flynn
Biznes E-commerce Firma Marketing i reklama Planowanie Przedsiębiorczość Sprzedaż Startupy Sukces osobisty Technologia
"Gotowi na start" (2016) jest przewodnikiem, który nauczy Cię testować pomysły biznesowe i pomoże Ci sprawić, że Twoja droga do sukcesu będzie tak gładka, jak to tylko możliwe. Poniższe streszczenie pomoże Ci ocenić słuszność Twoich pomysłów, zbadać rynek, w który celujesz oraz poznać swoich przyszłych klientów.
Otwórz
Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising
Ryan Holiday
Biznes Firma Marketing i reklama Public Relations Sprzedaż
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy odchodzi od tradycyjnych praktyk marketingowych, opierając się w dużej mierze na wykorzystywaniu danych o użytkownikach i przemyślanym kształtowaniu produktów. Ta książka ilustruje, w jaki sposób czołowe firmy technologiczne, takie jak Dropbox i Instagram, wykorzystały tę strategię, by zdobyć miliony użytkowników.
Otwórz
Paweł Tkaczyk
Biznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Psychologia
Książka Pawła Tkaczyka poświęcona tematowi grywalizacji skupia się na przenoszeniu mechanizmów znanych z gier do realnego świata. Wskazuje na sposoby ich wykorzystania w wielu dziedzinach, np. w edukacji czy przy zarządzaniu ludźmi, ale koncentruje się przede wszystkim na działaniach marketingowych. Całość wyszła spod pióra doświadczonego marketingowca, który z całą pewnością wie, o czym mówi. Wywody popiera licznymi przykładami, obrazującymi rewelacyjne efekty zastosowania grywalizacji, którą, jako dziedzinę wiedzy, popularyzuje na polskim gruncie. Książka zawiera ponadto charakterystykę elementów gry, zestawienie ich mechanizmów oraz typologię graczy. Nie brakuje w niej przez to obserwacji z obszaru psychologii oraz refleksji o naturze ludzkich reakcji i zachowań.
Otwórz
Sean Ellis, Morgan Brown
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
Hacking Growth (2017) oferuje właścicielom firm prowadzących działalność internetową szczegółowy plan działania, który pozwoli im przenieść firmę na wyższy poziom. Sean Ellis i Morgan Brown dają czytelnikom wskazówki, jak krok po kroku przejść przez dynamiczny i powtarzalny w nieskończoność proces, który pobudzi wzrost i przekształci każdy ospały biznes w tętniące życiem, rozwijające się przedsiębiorstwo, pełne lojalnych klientów.
Otwórz
Hypnotic Marketing
Joe Vitale
Marketing i reklama
Poradnik „Hipnotyczny marketing” autorstwa Joe Vitale to zbiór praktycznych wskazówek dotyczących marketingu oraz metod sprzedaży i reklamy. Adresowany jest do każdej osoby, która podejmuje działania marketingowe, zajmuje się sprzedażą i dąży do zwiększenia zysków. To również przewodnik po sukcesie, książka o zmianie kierunku myślenia i nastawienia.
Otwórz
Brendan Kane
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty Umiejętności komunikacyjne
Hook Point (2020) analizuje sposoby na przyciągnięcie uwagi w świecie zdominowanym przez mikroprzedziały skupienia uwagi, w którym content ma tylko trzy sekundy na wywarcie wpływu. Wprowadza koncepcję „punktów zaczepienia”, którymi są zwięzłe, przyciągające uwagę komunikaty, które pomagają markom wyróżnić się wśród codziennego natłoku cyfrowych bodźców. Dzięki przykładom ze świata rzeczywistego zapewnia narzędzia do skutecznej komunikacji i marketingu treści, zapewniając trwały wzrost i rozpoznawalność marki zarówno w przestrzeni cyfrowej, jak i offline.
Otwórz
McDonald's: Behind the Arches
John F. Love
Biografia Ekonomia Kapitalizm Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Prowadzenie restauracji, która wygląda identycznie jak miliony innych pod tym samym szyldem, wcale nie oznacza nudy i braku przedsiębiorczej wolności. Jak człowiekowi, który nie potrafił wprowadzić żadnej nowej pozycji w menu, która zdobyłaby uznanie, udało się zarobić miliony? Co kryje się pod szyldem dwóch złotych łuków i czy McDonald’s zmienił tylko (i aż) nawyki żywieniowe wszystkich ludzi na świecie? Ta książka pokazuje wiele nieznanych prawd, które szokują i uczą lukratywnego podejścia do biznesu.
Otwórz
Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect With Anyone
Sam Horn
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (2015) to najlepszy poradnik, jak przyciągnąć i utrzymać uwagę roztargnionych ludzi we współczesnym, rozpędzonym świecie. Nauczysz się, jak przezwyciężyć niecierpliwość i chroniczne rozproszenie uwagi słuchaczy, dzięki czemu staniesz się przekonującym, angażującym mówcą.
Otwórz
Artur Jabłoński
Marketing i reklama Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Książka kierowana do twórców różnorodnych treści: copywriterów, pisarzy i redaktorów. Poradnik Artura Jabłońskiego będzie pomocny w zdobywaniu wiedzy copywriterskiej i podszkoleniu warsztatu pisarskiego. Można w nim znaleźć nie tylko praktyczne porady dotyczące odpowiedniej budowy tekstu, ale także chwyty literackie, które przełożą się na jakość tworzonych treści.
Otwórz
Marcin Osman
Biznes Finanse osobiste Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Sprzedaż Sukces osobisty
W świecie biznesu każdy chce odnosić sukcesy, jednak nie zawsze jest to tak proste, jak mogłoby się wydawać. Większość poradników oraz kursów ma pokazać, że droga na szczyt jest możliwa. Rzadko kiedy poruszany jest temat porażki. Autor książki chce uświadomić, że każdemu przedsiębiorcy może powinąć się noga, dlatego tematyka porażki w biznesie nie powinna być tematem tabu. Na podstawie własnych doświadczeń dzieli się radami, które pomogły mu wyjść z dołka, nie stracić ducha przedsiębiorczości i założyć nowy biznes.
Otwórz
Franciszek Georgiew
Marketing i reklama Social Media
Czy spotkałeś się z opinią, że Facebook nie jest dobrym kanałem sprzedażowym? Włóż tę wypowiedź między bajki! Jeśli chcesz prowadzić skuteczny i efektywny marketing, który zapewni Ci wysoką sprzedaż na najbliższe lata, koniecznie działaj w social mediach. Autor udowadnia, że warto wykorzystać możliwości, które oferują Facebook i jego młodszy brat Instagram. Za pomocą konkretnych rad, dowiesz się, jak zacząć swoje działania w social mediach, a jeśli masz już wiedzę na ten temat – jak stopniowo stawać się prawdziwym „tygrysem”.
Otwórz