Kategoria: Marketing i reklama
Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Marketing i reklama'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeLiczba streszczeń książek: 89
The Wisdom of Crowds
James SurowieckiBiznes Ekonomia Filozofia Marketing i reklama Nauka Polityka Psychologia Socjologia
Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce bada, dlaczego i w jakich okolicznościach grupy ludzi mogą wypracować lepsze rozwiązania problemów niż pojedyncza osoba - nawet jeśli jest ona ekspertem. Dzięki analizie sposobu, w jaki jednostki i grupy podejmują decyzje, książka dociera do sedna mądrości tłumów i pokazuje, jak można ją wykorzystać do podejmowania wiarygodnych decyzji.
Otwórz
All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
Seth GodinBiznes Marketing i reklama Psychologia Sprzedaż
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa tłumaczy, jak opowiadanie klientom prawdziwych, wartościowych historii o swojej firmie pomaga w sprzedaży produktów i budowaniu silnych, długotrwałych relacji z nimi.
Otwórz
Donald Miller
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Marketing Made Simple" to poręczny poradnik, jak rozwijać swoją markę. Ten praktyczny podręcznik uczy pięciopunktowego systemu skutecznego pozyskiwania nowych klientów dla Twojej firmy.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
"Marketing Made Simple" to poręczny poradnik, jak rozwijać swoją markę. Ten praktyczny podręcznik uczy pięciopunktowego systemu skutecznego pozyskiwania nowych klientów dla Twojej firmy.
Otwórz
Guerrilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business
Jay Conrad Levinson, Seth GodinBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Książka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę, wydana pierwotnie w 1984 roku, jest lekturą obowiązkową dla marketingowców. Wyjaśnia, jak małe firmy z ograniczonym budżetem marketingowym mogą dorównać większym konkurentom wykorzystując kreatywne metody działania.
Otwórz
Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
Seth GodinBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (1999) omawia sytuacje konfliktowe i problemy, z jakimi borykają się współcześni specjaliści od marketingu w czasach cyfrowych, i proponuje realną alternatywę. Autor wyjaśnia, w jaki sposób rynek usług promocyjnych zapełnia się i jak to sprawia, że tradycyjna reklama staje się nieskuteczna. Autor sugeruje, że inteligentni marketerzy nie powinni już zwyczajnie przerywać konsumentom, ale zapraszać ich, by poświęcili swój czas i stali się aktywnymi uczestnikami procesu marketingowego.
Otwórz
Jan Maria Fijor
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka Jana Marii Fijora pod tytułem: „Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży” to pozycja czytelnicza skierowana do osób zawodowo związanych z dziedziną handlu. Ten praktyczny poradnik jest zbiorem cennych wskazówek, których zastosowanie w praktyce przyczyni się do poprawienia jakości pracy, a tym samym do wzrostu zarobków. Z dziełem Fijora powinni zapoznać się nie tylko początkujący handlowcy, ale także doświadczeni sprzedawcy.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka Jana Marii Fijora pod tytułem: „Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży” to pozycja czytelnicza skierowana do osób zawodowo związanych z dziedziną handlu. Ten praktyczny poradnik jest zbiorem cennych wskazówek, których zastosowanie w praktyce przyczyni się do poprawienia jakości pracy, a tym samym do wzrostu zarobków. Z dziełem Fijora powinni zapoznać się nie tylko początkujący handlowcy, ale także doświadczeni sprzedawcy.
Otwórz
The E-Myth Revisited: Why Most Small Businesses Don't Work and What to Do About It
Michael E. GerberBiznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie
W odświeżonej i zaktualizowanej wersji swojej słynnej książki Michael Gerber, autor analizuje wiele mitów łączonych z początkami prowadzenia małej firmy oraz tym jak sprawić, aby firma ta odniosła sukces. Przeprowadzając cię przez każdy etap budowania swojej działalności, „Mit Przedsiębiorczości”, pokaże ci niezwykle istotne różnice między pracą w swojej firmie, a dla swojej firmy.
Otwórz
Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen
Donald MillerBiznes Marketing i reklama Sprzedaż
Building a StoryBrand (2017) jest praktycznym przewodnikiem skutecznego promowania swojej firmy lub usług. Ukazując potęgę podejścia, opartego na siedmiu częściach opowiadania historii, to streszczenie pomoże Tobie i Twojej firmie stworzyć jasny przekaz, którego żaden klient nie zdoła zignorować.
Otwórz
Think Like Zuck: The Five Business Secrets of Facebook's Improbably Brilliant CEO Mark Zuckerberg
Ekaterina WalterBiznes Firma Innowacje Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Social Media
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka wnikliwie analizuje pięć zasad, dzięki którym Facebook stał się odnoszącą ogromne sukcesy spółką, którą jest dzisiaj. Autorka, opierając się na inspirującym podejściu założyciela Facebooka Marka Zuckerberga do przywództwa i przykładach z innych czołowych firm technologicznych, kreśli plan sukcesu dla każdego aspirującego przedsiębiorcy.
Otwórz
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
Roger DooleyBiznes Marketing i reklama Przestępczość Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Neuromarketing (2012) analizuje podświadomość i motywacje, które wpływają na nasz proces decyzyjny, a także oferuje wskazówki i sztuczki, w jaki sposób doświadczeni marketerzy mogą je wykorzystać. Poprzez zrozumienie mechanizmów, które powodują, że kupujemy (lub nie kupujemy), możesz poprawić swoją sprzedaż, jednocześnie dbając o zadowolenie swoich klientów.
Otwórz
David Meerman Scott
Biznes Marketing i reklama Social Media Społeczeństwo Sprzedaż
Newsjacking (2012) przedstawia najlepszy możliwy sposób na przyciągnięcie uwagi mediów - nie poprzez planowanie z wyprzedzeniem, ale poprzez błyskawiczne i przemyślane akcje. Niniejsze streszczenie wyjaśnia nie tylko, jak działa ta nowa forma generowania newsów, ale także w jaki sposób można i należy na nie reagować oraz jak z nich korzystać, aby uzyskać jak najlepszy rozgłos medialny.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Social Media Społeczeństwo Sprzedaż
Newsjacking (2012) przedstawia najlepszy możliwy sposób na przyciągnięcie uwagi mediów - nie poprzez planowanie z wyprzedzeniem, ale poprzez błyskawiczne i przemyślane akcje. Niniejsze streszczenie wyjaśnia nie tylko, jak działa ta nowa forma generowania newsów, ale także w jaki sposób można i należy na nie reagować oraz jak z nich korzystać, aby uzyskać jak najlepszy rozgłos medialny.
Otwórz
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling Book
Paul ArdenBiznes Marketing i reklama Przywództwo Rozwój osobisty Sprzedaż
„Nieważne jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być” (2003) to książka oferująca wiele mądrości każdemu, kto pragnie zmienić swoje wielkie ambicje w rzeczywistość. Paul Arden zabiera swoich czytelników poza kulisy świata marketingu, ujawniając najlepsze oraz najbardziej efektywne techniki przedstawiania swoich pomysłów oraz przekonywania do siebie potencjalnych klientów. W swojej książce, Arden zachęca czytelników do niesztampowego myślenia na dużą skalę, a także wyzbycia się zwyczajności i przeciętności.
Otwórz
Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days
Joey ColemanBiznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Relacje z klientami Social Media Sprzedaż
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację (2018) jest pełna porad dla firm, które chcą zapewnić klientom doskonałą jakość świadczonych usług. Bez względu na to, czy Twoja firma jest duża czy mała, globalna czy lokalna, autor Joey Coleman ma dla Ciebie kilka cennych wskazówek. Oprócz wyjaśnienia, dlaczego doświadczenie klienta jest tak ważne, autor opisuje wiele sposobów, w jakie jest ono pomijane. Jak wyjaśnia Coleman, zrozumienie pragnień, obaw i emocji klientów pozwoli Ci zatrzymać ich i korzystać z ich wsparcia - a to zaprocentuje w postaci znacznych dywidend.
Otwórz
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
David Meerman ScottBiznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż
Nowe zasady marketingu i PR (2007) to Twój przewodnik po świecie marketingu online. To streszczenie objaśnia, w jaki sposób i dlaczego komunikowanie się przy zachowaniu autentyczności i kreatywności w mediach społecznościowych pomoże Ci dotrzeć do większej liczby klientów i wynieść Twoją markę na wyższy poziom.
Otwórz
Jeb Blount
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Sprzedaż
Książka "Objections" odkrywa sekrety związane z obchodzeniem powszechnych wątpliwości dotyczących sprzedaży. Czerpiąc ze spostrzeżeń zarówno ze świata biznesu, jak i psychologii, pokazuje, jak można przekształcić nawet najbardziej niechętnego klienta w gorliwego konsumenta.
Otwórz
Biznes Komunikacja Marketing i reklama Sprzedaż
Książka "Objections" odkrywa sekrety związane z obchodzeniem powszechnych wątpliwości dotyczących sprzedaży. Czerpiąc ze spostrzeżeń zarówno ze świata biznesu, jak i psychologii, pokazuje, jak można przekształcić nawet najbardziej niechętnego klienta w gorliwego konsumenta.
Otwórz
April Dunford
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Technologia Wydajność Zarządzanie
Obviously Awesome (2019) to podręcznik pokazujący, jak opanować sztukę pozycjonowania produktów. Zestawia spostrzeżenia i przemyślane strategie bazujące na doświadczeniach z dwóch dekad w marketingu technologicznym B2B, zapewniając praktyczne porady dotyczące sprzedaży unikalnych atrybutów produktu odpowiednim odbiorcom.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Technologia Wydajność Zarządzanie
Obviously Awesome (2019) to podręcznik pokazujący, jak opanować sztukę pozycjonowania produktów. Zestawia spostrzeżenia i przemyślane strategie bazujące na doświadczeniach z dwóch dekad w marketingu technologicznym B2B, zapewniając praktyczne porady dotyczące sprzedaży unikalnych atrybutów produktu odpowiednim odbiorcom.
Otwórz
Getting Naked: A Business Fable about Shedding the Three Fears That Sabotage Client Loyalty
Patrick LencioniBiznes Marketing i reklama Przywództwo Relacje z klientami Zarządzanie
Książka "Odkryj się" mówi o otwartości i niezwykłej mocy, jaką w sobie kryje. Ten tytuł wyjaśnia, jak budować zaufanie z klientami i pokonać trzy najczęstsze lęki, które powstrzymują Cię przed ujawnieniem swojego prawdziwego oblicza.
Otwórz
Getting Everything You Can Out of All You've Got: 21 Ways You Can Out-Think, Out-Perform, and Out-Earn the Competition
Jay AbrahamBiznes Marketing i reklama Przywództwo Sprzedaż Startupy Wydajność
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (2000) jest przewodnikiem po dostrzeganiu nowych możliwości, zdobywaniu nowych klientów i odnoszeniu sukcesów, niezależnie od dziedziny działalności. To podsumowanie pokazuje, jak zwiększyć potencjał posiadanych już zasobów oraz jak najlepiej wykorzystać je na korzyść swojej firmy.
Otwórz
Ogilvy on Advertising
David OgilvyBiznes Firma Marketing i reklama Media Sprzedaż
Książka napisana przez człowieka okrzykniętego mianem ojca reklamy, Davida Oglivy'ego, to swoista biblia reklamy, w której znaleźć można recepturę na zabiegi mające na celu spopularyzować dany produkt, a także zwiększyć jego poziom sprzedaży. W tej pozycji czytelniczej znaleźć można wiele przydatnych wskazówek reklamowych, z którymi zapoznać powinni się nie tylko początkujący pracownicy agencji reklamowych, ale również specjaliści w tej dziedzinie.
Otwórz
Ogilvy on Advertising in the Digital Age
Miles YoungBiznes Budowanie marki Firma Marketing i reklama Sprzedaż
Autor odświeża i przybliża czytelnikowi myśli i dokonania Davida Ogilvy, który uważany jest za geniusza reklamy wszech czasów. Jest to spojrzenie ucznia na osiągnięcia mistrza i mentora, które mimo upływu lat nadal są aktualne i potrzebne. M. Young trzy lata pracował w agencji reklamowej Oglivy & Mather, po czym został członkiem filii zarządu brytyjskiego, a następnie przez osiem lat był jej dyrektorem naczelnym. Od 1995 roku był prezesem filii Oglivy & Mather w Honkongu, będąc jednocześnie w zarządzie światowym wymienionej firmy. W 2016 roku mianowano go opiekunem New College w Oksfordzie. Książka M. Young’a jest jakby nowoczesną kontynuacją swoistego podręcznika Oglivy o reklamie. Jest skierowana do wszystkich zajmujących się reklamą lub planujących taką pracę podjąć. Znaleźć w niej można: poparte badaniami naukowymi rozważania dotyczące epoki cyfrowej, ilustrowane przykłady najlepszych kampanii reklamowych, praktyczne rady dla zajmujących się tą dziedziną. Książka jest bogato ilustrowana i, uwaga, pisana małą czcionką. Dobrze jest więc mieć okulary pod ręką.
Otwórz
A.G. Lafley, Roger L. Martin 
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sprzedaż Sukces osobisty Zarządzanie
Playing to Win (2013) przedstawia strategiczne ramy, które ilustrują, w jaki sposób firmy mogą osiągnąć sukces, dokonując celowych i przemyślanych wyborów. Książka zagłębia się w " strukturę pięciu wyborów", wyszczególniając podstawowe decyzje, które liderzy muszą podjąć, aby opracować zwycięskie strategie. Wykorzystując rzeczywiste przykłady, podkreśla, że zdyscyplinowane podejście do strategii może stworzyć trwałą przewagę konkurencyjną i przekształcić firmy w liderów branży.
Otwórz
Biznes Kariera Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sprzedaż Sukces osobisty Zarządzanie
Playing to Win (2013) przedstawia strategiczne ramy, które ilustrują, w jaki sposób firmy mogą osiągnąć sukces, dokonując celowych i przemyślanych wyborów. Książka zagłębia się w " strukturę pięciu wyborów", wyszczególniając podstawowe decyzje, które liderzy muszą podjąć, aby opracować zwycięskie strategie. Wykorzystując rzeczywiste przykłady, podkreśla, że zdyscyplinowane podejście do strategii może stworzyć trwałą przewagę konkurencyjną i przekształcić firmy w liderów branży.
Otwórz
Tribes: We Need You to Lead Us
Seth GodinBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Sprzedaż Zarządzanie
W niniejszej książce autor Seth Godin ujawnia najsilniejszą jednostkę organizacji społecznej: „plemię”, czyli grupę ludzi powiązanych ze sprawą, liderem i sobą nawzajem, którzy wspólnie napędzają zmiany w społeczeństwie. Godin pokazuje nam, w jaki sposób możemy wykorzystać moc Internetu do tworzenia i przewodzenia własnym plemionom. Plemiona opowiadają się również za powszechną potrzebą zmian i przywództwa, abyśmy mogli rozwijać się jako firma lub społeczeństwo.
Otwórz
Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That Lasts
Ryan HolidayBiznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Twórcze pisanie
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu (2017) tłumaczy, jak zapewnić, żeby wspaniała kreatywna praca odniosła sukces rynkowy. Książka pokazuje nie tylko, jak osiągnąć sukces w konkretnym projekcie, ale także jak zapewnić sobie długotrwały sukces jako twórczej jednostce.
Otwórz
Sam Horn
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Twórcze pisanie
Niniejsza książka wyjaśnia, jak formułować wiadomości i idee, które zapadają w pamięć odbiorców, ponieważ są popularne, oryginalne i trafne. Autor Sam Horn oferuje bardzo elastyczne i systematyczne podejście do tworzenia haseł, tytułów i tagów, które przyciągają uwagę ludzi i przekonują ich do Twojej marki, produktu lub pomysłu.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Twórcze pisanie
Niniejsza książka wyjaśnia, jak formułować wiadomości i idee, które zapadają w pamięć odbiorców, ponieważ są popularne, oryginalne i trafne. Autor Sam Horn oferuje bardzo elastyczne i systematyczne podejście do tworzenia haseł, tytułów i tagów, które przyciągają uwagę ludzi i przekonują ich do Twojej marki, produktu lub pomysłu.
Otwórz
Al Ries, Jack Trout
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Sprzedaż
Positioning zyskała miano jednej z najbardziej znanych i najlepiej sprzedających się książek na temat strategii marketingowych w ciągu ostatnich kilku dekad. Książka prezentuje rewolucyjną koncepcję marketingową opracowaną przez autorów w latach 70-tych XX wieku, po tym jak stało się jasne, że klasyczna reklama nie jest już skuteczna ze względu na wzrost liczby mediów i konkurencji. Positioning kładzie nacisk na to, jak pozycjonować swój produkt na rynku, aby stać się liderem w branży.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Sprzedaż
Positioning zyskała miano jednej z najbardziej znanych i najlepiej sprzedających się książek na temat strategii marketingowych w ciągu ostatnich kilku dekad. Książka prezentuje rewolucyjną koncepcję marketingową opracowaną przez autorów w latach 70-tych XX wieku, po tym jak stało się jasne, że klasyczna reklama nie jest już skuteczna ze względu na wzrost liczby mediów i konkurencji. Positioning kładzie nacisk na to, jak pozycjonować swój produkt na rynku, aby stać się liderem w branży.
Otwórz
Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade
Robert B. CialdiniBiznes Marketing i reklama Negocjacje Psychologia
„Pre-swazja” (2016) to książka traktująca o sztuce manipulacji. W szczególności, ujawnia one, że w perswazji nie chodzi tylko o dobór określonego dla danego zagadnienia słownictwa; ale również o to, w jaki sposób pre-swazer gra na emocjach swoich odbiorców, sprawiając, że jego produkt lub pomysł wydają się dużo bardziej istotne, niż są w rzeczywistości. Pre-swazer, którym może być twoja mama lub nauczyciel, doradca czy przedstawiciel handlowy, dziennikarz, a nawet człowiek rekrutujący nowicjuszy do sekty, doskonale wie, jak stworzyć wokół danej sytuacji odpowiednią otoczkę i uzyskać efekt, na którym mu zależy.
Otwórz
Aaron Ross, Marylou Tyler
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Predictable Revenue (2014) uchyla rąbka tajemnicy sukcesu, jaki odniósł SalesForce.com. Trudno jest ubiegać się o większe inwestycje, jeśli przyszłość Twojej sprzedaży jest tajemnicą, zatem postępuj zgodnie z etapami opisanymi w tym poradniku, aby zanatomizować i zoptymalizować swoją siłę sprzedaży oraz stworzyć realne - i przewidywalne - leady, które będą stale napływać.
Otwórz
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Predictable Revenue (2014) uchyla rąbka tajemnicy sukcesu, jaki odniósł SalesForce.com. Trudno jest ubiegać się o większe inwestycje, jeśli przyszłość Twojej sprzedaży jest tajemnicą, zatem postępuj zgodnie z etapami opisanymi w tym poradniku, aby zanatomizować i zoptymalizować swoją siłę sprzedaży oraz stworzyć realne - i przewidywalne - leady, które będą stale napływać.
Otwórz
Emotion By Design: Creative Leadership Lessons from a Life at Nike
Greg HoffmanBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sport Sprzedaż Zarządzanie
Projektanci emocji (2022) zgłębia tajniki kreatywnej filozofii, która może wyróżnić Twoją markę na tle innych. Przedstawia lekcje i historie z doświadczenia autora w projektowaniu i marketingu w Nike.
Otwórz
Disciplined Entrepreneurship: 24 Steps to a Successful Startup
Bill AuletBiznes Ekonomia Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Startupy Zarządzanie
Rewelacyjna książka dla początkujących przedsiębiorców. Tutaj nie ma wodzenia za nos i szybkich metod na wzbogacenie się dla naiwnych. Autor rzeczowo, krok po kroku, używając metod matematycznych i przykładów z życia wziętych pokazuje, na co warto zwrócić uwagę w przypadku prowadzenia biznesu, aby maksymalizować możliwość osiągnięcia sukcesu.
Otwórz
Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers
Geoffrey A. MooreBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Technologia
Przeskoczyć przepaść (1991) omawia dynamikę rynku, z którą muszą zmierzyć się nowe, innowacyjne produkty, a w szczególności zniechęcającą przepaść, która znajduje się między rynkami wczesnego i mainstreamowego nurtu. Publikacja zawiera konkretne porady dotyczące tego, jak dokonać tego trudnego przejścia, a także przykłady firm, które zmagały się z tą przepaścią.
Otwórz
 
        
    