logo

Kategoria: Biznes

Poznaj najciekawsze książki z kategorii 'Biznes'. Te książki pomogą Ci zdobyć przewagę, poszerzyć horyzonty i działać skuteczniej.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Liczba streszczeń książek: 361

Guerrilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business
Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Książka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę, wydana pierwotnie w 1984 roku, jest lekturą obowiązkową dla marketingowców. Wyjaśnia, jak małe firmy z ograniczonym budżetem marketingowym mogą dorównać większym konkurentom wykorzystując kreatywne metody działania.
Otwórz
Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
Seth Godin
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (1999) omawia sytuacje konfliktowe i problemy, z jakimi borykają się współcześni specjaliści od marketingu w czasach cyfrowych, i proponuje realną alternatywę. Autor wyjaśnia, w jaki sposób rynek usług promocyjnych zapełnia się i jak to sprawia, że tradycyjna reklama staje się nieskuteczna. Autor sugeruje, że inteligentni marketerzy nie powinni już zwyczajnie przerywać konsumentom, ale zapraszać ich, by poświęcili swój czas i stali się aktywnymi uczestnikami procesu marketingowego.
Otwórz
Reid Hoffman
Biznes Przedsiębiorczość Startupy
"Masters of Scale" to zarówno fascynująca anegdota, jak i poradnik dla przedsiębiorców, którzy przygotowują się do wprowadzenia produktu na rynek lub zwiększenia skali swojej firmy. Dzięki badaniu przypadków i historiom największych firm na świecie, książka ta ukazuje zasady skutecznego skalowania.
Otwórz
Jocelyn K. Glei
Biznes Finanse osobiste Kariera Sukces osobisty Wydajność
Maximize Your Potential (2013) dotyczy maksymalnego wykorzystania swoich umiejętności, talentów i ambicji. Zawiera wskazówki i narzędzia zorientowane na działanie, które pomogą Ci zrealizować swoje pomysły i stworzyć niesamowitą karierę. Dowiedz się, jakie cechy i nastawienie mają najbardziej produktywni ludzie i jak uwolnić swój maksymalny potencjał.
Otwórz
The Effective Executive: The Definitive Guide to Getting the Right Things Done
Peter Drucker
Biznes Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie
W swojej książce zatytułowanej „Menedżer skuteczny” Peter Drucker przedstawia nam krok po kroku ścieżkę tego jak stać się bardziej efektywnym i skutecznym zwierzchnikiem. Opanowując kilka reguł i schematów zdobędziesz możliwość rozwinięcia swoich zdolności przywódczych, a także dowiesz się jak dopingować silne strony swoich pracowników, aby pozytywnie wpłynęło to na całokształt twojej firmy.
Otwórz
The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses
Eric Ries
Biznes Przedsiębiorczość Przywództwo Startupy Technologia Zarządzanie
„Metoda Lean Startup” (2011) pomaga początkującym firmom, w szczególności technologicznym, stworzyć zrównoważony model biznesowy. Koncentruje się na ciągłym i szybkim tworzeniu prototypów oraz bazowaniu na informacjach zwrotnych otrzymanych od klientów. Opiera się ona na konceptach szczupłej produkcji oraz zwinnego programowania, a jej efektywność poparta jest studiami przypadków z ostatnich kilku dziesięcioleci.
Otwórz
Jan Maria Fijor
Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż
Książka Jana Marii Fijora pod tytułem: „Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży” to pozycja czytelnicza skierowana do osób zawodowo związanych z dziedziną handlu. Ten praktyczny poradnik jest zbiorem cennych wskazówek, których zastosowanie w praktyce przyczyni się do poprawienia jakości pracy, a tym samym do wzrostu zarobków. Z dziełem Fijora powinni zapoznać się nie tylko początkujący handlowcy, ale także doświadczeni sprzedawcy.
Otwórz
Alan Weiss
Biznes Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie
W pełni zaktualizowane czwarte wydanie klasyka z 1992 roku, Million Dollar Consulting poprowadzi czytelnika przez wszystkie elementy potrzebne do rywalizacji - i zwycięstwa - w wysoce dochodowym i zapracowanym świecie konsultingu. Million Dollar Consulting dostarcza narzędzi potrzebnych do pozyskiwania klientów, organizacji pracy i przekształcenia obecnego biznesu konsultingowego w taki, który będzie wart miliony dolarów.
Otwórz
The Motivation Myth: How High Achievers Really Set Themselves Up to Win
Jeff Haden
Biznes Kariera Motywacja Rozwój osobisty
Książka dedykowana jest wszystkim tym, którzy swoje ambicje chcą przekuć w działanie, ale nie wiedzą, od czego chcieliby zacząć. Czy w ogóle pojawi się ten idealny moment, w którym będzie można zacząć? Czy jest on w ogóle potrzebny? A może okaże się, że jedynym wyjściem jest ułożenie solidnego planu i działanie?
Otwórz
The E-Myth Revisited: Why Most Small Businesses Don't Work and What to Do About It
Michael E. Gerber
Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie
W odświeżonej i zaktualizowanej wersji swojej słynnej książki Michael Gerber, autor analizuje wiele mitów łączonych z początkami prowadzenia małej firmy oraz tym jak sprawić, aby firma ta odniosła sukces. Przeprowadzając cię przez każdy etap budowania swojej działalności, „Mit Przedsiębiorczości”, pokaże ci niezwykle istotne różnice między pracą w swojej firmie, a dla swojej firmy.
Otwórz
The Power of Positive Thinking
Norman Vincent Peale
Biznes Duchowość Filozofia Psychologia Rozwój osobisty
Moc pozytywnego myślenia to samozwańczy podręcznik pozwalający osiągnąć szczęście i przezwyciężyć nawet najtrudniejsze problemy. Koncentrując się na naszym podejściu do sytuacji życiowych oraz na naszej wierze, książka jest przewodnikiem po tym, jak możemy zmienić nasze życie poprzez niezłomne skupienie się na pozytywnych rezultatach - jeśli tylko jesteśmy gotowi dokonać takiego wyboru.
Otwórz
Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen
Donald Miller
Biznes Marketing i reklama Sprzedaż
Building a StoryBrand (2017) jest praktycznym przewodnikiem skutecznego promowania swojej firmy lub usług. Ukazując potęgę podejścia, opartego na siedmiu częściach opowiadania historii, to streszczenie pomoże Tobie i Twojej firmie stworzyć jasny przekaz, którego żaden klient nie zdoła zignorować.
Otwórz
So Good They Can't Ignore You: Why Skills Trump Passion in the Quest for Work You Love
Cal Newport
Biznes Kariera Motywacja Psychologia Rozwój osobisty Sukces osobisty
Dlaczego Umiejętności Grają Pierwsze Skrzypce w Symfonii Twojej Kariery? Jak znaleźć pracę, w której jesteś dobry, a wykonywanie jej sprawi ci przyjemność? Ta książka pokazuje, że warto stawiać na „rzemieślnicze nastawienie”, które polega na cierpliwym rozwijaniu umiejętności, zamiast ślepo podążać za radami w stylu: „rób co kochasz”, i oferuje praktyczne rozwiązania w zakresie zarówno zdobywania, jak i utrzymywania satysfakcji z pracy.
Otwórz
My Life And Work
Henry Ford
Biografia Biznes Historia
"Moje życie i dzieło" autorstwa Henry'ego Forda to pozycja czytelnicza, która liczy sobie już prawie 100 lat. Mimo imponującego wieku wydawniczego jest wciąż aktualna i wciąż odpowiada na wszystkie newralgiczne pytania przedsiębiorców i początkujących biznesmenów.
Otwórz
Think and Grow Rich
Napoleon Hill
Biznes Finanse Finanse osobiste Inwestycje Pieniądz Psychologia Rozwój osobisty Sukces osobisty
W książce "Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces" (1937) Napoleon Hill przygląda się metodom działania 500 osób, odnoszących największe sukcesy w jego czasach, włączając w to najbogatszych ludzi świata, najskuteczniejszych polityków, sławnych inwestorów, pisarzy i przemysłowców. Opublikowana po raz pierwszy w czasach Wielkiej Depresji książka "Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces" rozeszła się w ponad 100 milionach egzemplarzy.
Otwórz
Think Like Zuck: The Five Business Secrets of Facebook's Improbably Brilliant CEO Mark Zuckerberg
Ekaterina Walter
Biznes Firma Innowacje Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Social Media
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka wnikliwie analizuje pięć zasad, dzięki którym Facebook stał się odnoszącą ogromne sukcesy spółką, którą jest dzisiaj. Autorka, opierając się na inspirującym podejściu założyciela Facebooka Marka Zuckerberga do przywództwa i przykładach z innych czołowych firm technologicznych, kreśli plan sukcesu dla każdego aspirującego przedsiębiorcy.
Otwórz
Smartcuts: How Hackers, Innovators, and Icons Accelerate Success
Shane Snow
Biznes Przedsiębiorczość Przywództwo Rozwój osobisty Zarządzanie
Książka "Na skróty" opowiada o sekretach innowatorskich firm i umysłów, które pozwoliły na osiągnięcie sukcesu w mgnieniu oka. Przedstawia powody, dla których niekonwencjonalne metody są w dzisiejszym świecie biznesu o wiele potężniejsze od tradycyjnych i co możesz zrobić, aby je wykorzystać.
Otwórz
Skin in the Game: Hidden Asymmetries in Daily Life
Nicholas Nassim Taleb
Biznes Ekonomia Etyka Filozofia Psychologia Społeczeństwo
"Na własne ryzyko" (2018) to książka pokazująca, że nasze codzienne interakcje z innymi ludźmi są w tajemniczy sposób pełne ryzyka i asymetrii. Korzystając ze swojej wiedzy z zakresu prawdopodobieństwa i stosując ją do oceny codziennych sytuacji życiowych, Taleb odkrywa niespodziewane i często oświecające zasady, które rządzą życiem społecznym.
Otwórz
The Richest Man in Babylon
George S. Clason
Biznes Ekonomia Finanse Finanse osobiste Inwestycje Pieniądz Przedsiębiorczość
"Najbogatszy człowiek w Babilonie" (1926) to zbiór przypowieści osadzonych w realiach starożytnego Babilonu zawierających finansową mądrość. Poniższe streszczenie przedstawia te ponadczasowe porady dotyczące bogacenia się w kontekście nowoczesnej rzeczywistości.
Otwórz
The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers
Ben Horowitz
Biznes Przedsiębiorczość Zarządzanie
Niniejsze streszczenie wyjaśnia dlaczego praca prezesa zarządu jest jednym z najtrudniejszych i najbardziej samotnych stanowisk na świecie, a także, jak poradzić sobie ze stresem oraz trudnościami.
Otwórz
Tools of Titans: The Tactics, Routines, and Habits of Billionaires, Icons, and World-Class Performers
Timothy Ferriss
Biznes Nawyki Psychologia Rozwój osobisty
„Narzędzia Tytanów” (2016) ze szczegółami opowiada historie, wyjaśnia strategie oraz sposoby na osiągnięcie sukcesu, najbardziej inspirujących nas współczesnych ludzi sukcesu. Niniejsze streszczenie podpowie ci, jak wzmocnić swoje ciało i umysł, jednocześnie tworząc swój własny biznes.
Otwórz
Millionaire Success Habits: The Gateway to Wealth & Prosperity
Dean Graziosi
Biznes Finanse Finanse osobiste Nawyki Przedsiębiorczość Przywództwo
Milionaire Success Habits (2016) przekazuje mądrości najpopularniejszych kursów Deana Graziosiego. Według niego, ludzie sukcesu są bardziej pozytywnie nastawieni do życia i posiadają bardziej produktywne nawyki niż przeciętni ludzie. Ty także możesz osiągnąć sukces oraz wyrobić w sobie nawyki, ułatwiające wzbogacenie się. W tym streszczeniu znajdziesz obserwacje i porady, które możesz wdrożyć już teraz, aby móc w pełni wykorzystać swój potencjał i osiągnąć bogactwo, wolność i spełnienie, o jakim nawet nie śniłeś.
Otwórz
Never Split the Difference: Negotiating as if Your Life Depended on It
Chris Voss, Tahl Raz
Biznes Negocjacje Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne
Książka „Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie” wydana w 2016 roku jest przewodnikiem po negocjacjach. Opierając się na pracach członka FBI Chrisa Voss’a, autor oferuje nam naręcze porad, jak skutecznie negocjować naszą drogę do sukcesu, nieważne czy to w biurze, we własnym domu, czy kiedy jesteśmy czyimś zakładnikiem.
Otwórz
That Will Never Work: The Birth of Netflix and the Amazing Life of an Idea
Marc Randolph
Biografia Biznes Firma
Netflix. To się nigdy nie uda (2019) jest relacją z powstawania jednej z największych firm streamingowych na świecie. Na jej łamach omawiane są niepewności i problemy, z którymi musiał się zmierzyć początkujący start-up z Doliny Krzemowej. Książka ta jest pełna odniesień do prywatnych doświadczeń autora i analogii natury, dzięki czemu jest to pozycja nie tylko przyjemna w lekturze, ale i konkretna, obfitująca we wskazówki i podpowiedzi, jak skutecznie zarządzać firmą.
Otwórz
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
Roger Dooley
Biznes Marketing i reklama Przestępczość Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
Neuromarketing (2012) analizuje podświadomość i motywacje, które wpływają na nasz proces decyzyjny, a także oferuje wskazówki i sztuczki, w jaki sposób doświadczeni marketerzy mogą je wykorzystać. Poprzez zrozumienie mechanizmów, które powodują, że kupujemy (lub nie kupujemy), możesz poprawić swoją sprzedaż, jednocześnie dbając o zadowolenie swoich klientów.
Otwórz
David Meerman Scott
Biznes Marketing i reklama Social Media Społeczeństwo Sprzedaż
Newsjacking (2012) przedstawia najlepszy możliwy sposób na przyciągnięcie uwagi mediów - nie poprzez planowanie z wyprzedzeniem, ale poprzez błyskawiczne i przemyślane akcje. Niniejsze streszczenie wyjaśnia nie tylko, jak działa ta nowa forma generowania newsów, ale także w jaki sposób można i należy na nie reagować oraz jak z nich korzystać, aby uzyskać jak najlepszy rozgłos medialny.
Otwórz
Indistractable: How to Control Your Attention and Choose Your Life
Nir Eyal
Biznes Kariera Kultura pracy Psychologia Rozwój osobisty Sukces osobisty
Książka "Nierozpraszalni" zajmuje się jednym z najczęstszych problemów współczesnego życia, mianowicie rozproszeniem, za które często obwinia się współczesną technologię. Nir Eyal twierdzi jednak, że choć smartfony i aplikacje mogą przeszkadzać w wykonywaniu bardziej sensownej pracy, to nie one są główną przyczyną problemu. W takim razie co jest? W tym tekście Eyal przedstawia czteroczęściowy model, który wyjaśnia, jak naprawdę działa rozproszenie uwagi i co możesz zrobić, aby je przezwyciężyć.
Otwórz
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling Book
Paul Arden
Biznes Marketing i reklama Przywództwo Rozwój osobisty Sprzedaż
„Nieważne jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być” (2003) to książka oferująca wiele mądrości każdemu, kto pragnie zmienić swoje wielkie ambicje w rzeczywistość. Paul Arden zabiera swoich czytelników poza kulisy świata marketingu, ujawniając najlepsze oraz najbardziej efektywne techniki przedstawiania swoich pomysłów oraz przekonywania do siebie potencjalnych klientów. W swojej książce, Arden zachęca czytelników do niesztampowego myślenia na dużą skalę, a także wyzbycia się zwyczajności i przeciętności.
Otwórz
Never Eat Alone: And Other Secrets to Success, One Relationship at a Time
Keith Ferrazzi
Biznes Komunikacja Przedsiębiorczość Psychologia Relacje Rozwój osobisty Umiejętności komunikacyjne
W książce " Nigdy nie jedz sam" Keith Ferrazzi, odnoszący sukcesy biznesmen i ekspert od marketingu, przedstawia nam sekrety skutecznego nawiązywania kontaktów. Skupia się na budowaniu trwałych relacji, a nie tylko na wymianie wizytówek, co wydaje się być dzisiejszym wyobrażeniem wielu ludzi o networkingu. Swoje wnioski podsumowuje w postaci systemu wypróbowanych i przetestowanych metod.
Otwórz
Trump Never Give Up: How I Turned My Biggest Challenges into Success
Donald J. Trump
Biografia Biznes Motywacja Przywództwo Rozwój osobisty Sukces osobisty Zarządzanie
Donald Trump - miliarder, patriota, znany na całym świecie inwestor. W kolejnej książce opisuje swoje najważniejsze inwestycje i problemy, jakie musiał pokonać, aby osiągnąć sukces. Dzieli się radami, jak radzić sobie z trudnościami i jak postępować, aby być nie tylko bogatszym, ale i szczęśliwszym.
Otwórz