Kategoria: Social Media



Liczba pozycji w tej kategorii: 14

Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie

Digital Minimalism: Choosing a Focused Life in a Noisy World

Cal Newport

21 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling

Jeb Blount

21 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Franciszek Georgiew

15 min czytania
17 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka

Think Like Zuck: The Five Business Secrets of Facebook's Improbably Brilliant CEO Mark Zuckerberg

Ekaterina Walter

9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media Coverage

David Meerman Scott

7 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację

Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days

Joey Coleman

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Nowe zasady marketingu i PR

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

David Meerman Scott

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Przebij się! Jak możesz osiągnąć to co zbudowali najlepsi przedsiębiorcy - biznes i mocną markę

Crushing It!: How Great Entrepreneurs Build Their Business and Influence-and How You Can, Too

Gary Vaynerchuk

21 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Sztuka odpuszczania. Jak zamieniłem panikę na starcie w sukces na mecie

Let Go

Pat Flynn

36 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

The Art of Social Media: Power Tips for Power Users

Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick

8 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, eBooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business

Ann Handley, C.C. Chapman

14 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World

Gary Vaynerchuk

10 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistej

Rise of the Youpreneur

Chris C. Ducker

18 min czytania
18 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Zakamarki marki

Paweł Tkaczyk

20 min czytania
21 rozdziałów

Otwórz