Kategoria: Biznes
Kategoria: Biznes
Streszczenia książek z kategorii biznes
Kategoria biznes zawiera streszczenia książek związanych z szeroką tematyką biznesu i prowadzenia firmy. To dział do którego powinien zaglądać każdy przedsiębiorca oraz osoba zainteresowana prowadzeniem własnego biznesu. Znajdują się tutaj opracowania książek ekspertów z dziedziny biznesu i przedsiębiorczości, a wśród nich jest wiele pozycji książek napisach przez osoby prowadzące własne firmy oraz osoby zarządzające największymi przedsiębiorstwami na świecie.
Liczba pozycji w tej kategorii: 356
Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania
The One Minute ManagerKen Blanchard , Spencer Johnson
Otwórz
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com
One Click: Jeff Bezos and the Rise of Amazon.comRichard L. Brandt
Otwórz
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo
The Start-Up of You: Adapt to the Future, Invest in Yourself, and Transform Your CareerReid Hoffman, Ben Casnocha
Otwórz
KAIZEN jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL] do pomiarów i doskonalenia wyników operacyjnych
Strategic Kaizen: Using Flow, Synchronization, and Leveling Assessment to Measure and Strengthen Operational PerformanceMasaaki Imai
Otwórz
Kiedy. Naukowe tajniki doskonałego wyczucia czasu
When: The Scientific Secrets of Perfect TimingDaniel H. Pink
Otwórz
Kluczowe rozmowy: Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka
Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes Are HighKerry Patterson, Joseph Grenny
Otwórz
Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand TrustKate Hartley
Otwórz
Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy
Focus: The Future of Your Company Depends on ItAl Ries
Otwórz
Konkurencja i przedsiębiorczość
Competition and EntrepreneurshipIsrael Kirzner
Otwórz
Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą
The Accidental Creative: How to Be Brilliant at a Moment's NoticeTodd Henry
Otwórz
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji
Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True InspirationEd Catmull, Amy Wallace
Otwórz
Kroki w nieznane, czyli jak przetrwałem, jak się bawiłem i jak zarobiłem fortunę, prowadząc biznes na swój sposób
Losing My Virginity: How I've Survived, Had Fun, and Made a Fortune Doing Business My WayRichard Branson
Otwórz
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla
Napoleon Hill's Golden Rules: The Lost WritingsNapoleon Hill
Otwórz
Leadership is Language: The Hidden Power of What You Say - and What You Don't
David Marquet
Otwórz
Leadership Strategy and Tactics: Field Manual
Jocko Willink
Otwórz
Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
Think Again: The Power of Knowing What You Don't KnowAdam Grant
Otwórz
Licz na siebie, czyli jak zbudować własny biznes
Jan Maria Fijor
Otwórz
Lider przedsiębiorczości. O sukcesie w biznesie
EntreLeadership: 20 Years of Practical Business Wisdom from the TrenchesDave Ramsey
Otwórz
Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce
The Wisdom of CrowdsJames Surowiecki
Otwórz
Magic Words: What to Say to Get Your Way
Jonah Berger
Otwórz
Make Your Mark: The Creative’s Guide to Building a Business With Impact
Jocelyn K. Glei
Otwórz
Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ
The Small Big: Small Changes That Spark Big InfluenceNoah J. Goldstein , Robert B. Cialdini
Otwórz
Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces
It Doesn’t Have to Be Crazy at WorkJason Fried, David Heinemeier Hansson
Otwórz
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust WorldSeth Godin
Otwórz
Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business
Donald Miller
Otwórz
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
Guerrilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small BusinessJay Conrad Levinson, Seth Godin
Otwórz
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into CustomersSeth Godin
Otwórz
Masters of Scale: Surprising Truths from the World's Most Successful Entrepreneurs
Reid Hoffman
Otwórz