Kategoria: Biznes
Kategoria: Biznes
Streszczenia książek z kategorii biznes
Kategoria biznes zawiera streszczenia książek związanych z szeroką tematyką biznesu i prowadzenia firmy. To dział do którego powinien zaglądać każdy przedsiębiorca oraz osoba zainteresowana prowadzeniem własnego biznesu. Znajdują się tutaj opracowania książek ekspertów z dziedziny biznesu i przedsiębiorczości, a wśród nich jest wiele pozycji książek napisach przez osoby prowadzące własne firmy oraz osoby zarządzające największymi przedsiębiorstwami na świecie.
Liczba pozycji w tej kategorii: 314
Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling BookPaul Arden
Otwórz
Nigdy nie jedz sam, czyli sekrety sukcesów w biznesie
Never Eat Alone: And Other Secrets to Success, One Relationship at a TimeKeith Ferrazzi
Otwórz
Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu. Donald Trump
Trump Never Give Up: How I Turned My Biggest Challenges into SuccessDonald J. Trump
Otwórz
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację
Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 DaysJoey Coleman
Otwórz
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji
The $100 Startup: Reinvent the Way You Make a Living, Do What You Love, and Create a New FutureChris Guillebeau
Otwórz
Nowa psychocybernetyka
Psycho-Cybernetics, A New Way to Get More Living Out of LifeMaxwell Maltz
Otwórz
Nowe zasady marketingu i PR
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers DirectlyDavid Meerman Scott
Otwórz
Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past No
Jeb Blount
Otwórz
Obsesja albo przeciętność. Stań się autorem swojego sukcesu!
Be Obsessed or Be AverageGrant Cardone
Otwórz
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and ActionsGuy Kawasaki
Otwórz
Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów
Getting Naked: A Business Fable about Shedding the Three Fears That Sabotage Client LoyaltyPatrick Lencioni
Otwórz
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy
Getting Everything You Can Out of All You've Got: 21 Ways You Can Out-Think, Out-Perform, and Out-Earn the CompetitionJay Abraham
Otwórz
Odwaga w przywództwie. Cztery kompetencje autentycznego lidera
Dare to Lead: Brave Work. Tough Conversations. Whole HeartsBrené Brown
Otwórz
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Ogilvy on Advertising in the Digital AgeMiles Young
Otwórz
Opcja B. Jak radzić sobie z traumą po stracie, stawić czoła trudnościom i odzyskać radość życia
Option B: Facing Adversity, Building Resilience, and Finding JoySheryl Sandberg, Adam Grant
Otwórz
Organizacje wykładnicze. Dlaczego nowe organizacje są dziesięciokrotnie lepsze, szybsze i tańsze niż tradycyjne (i co zrobić z tą wiedzą).
Exponential Organizations: Why New Organizations Are Ten Times Better, Faster, Cheaper Than Yours (and What To Do About It)Salim Ismail, Michael S. Malone
Otwórz
Paradoks wyboru. Dlaczego więcej oznacza mniej
The Paradox of Choice: Why More Is LessBarry Schwartz
Otwórz
Payoff. Ukryta logika kształtująca naszą motywację
Payoff: The Hidden Logic That Shapes Our MotivationsDan Ariely
Otwórz
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej: Opowieść o przywództwie
The Five Dysfunctions of a Team: A Leadership FablePatrick Lencioni
Otwórz
Pięć najważniejszych pytań
The Five Most Important Questions You Will Ever Ask About Your OrganizationPeter Drucker
Otwórz
Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal
Oren Klaff
Otwórz
Plemię mentorów. 11 pytań do najlepszych na świecie
Tribe of Mentors: Short Life Advice from the Best in the WorldTimothy Ferriss
Otwórz
Po pierwsze: Złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej
First, Break All the Rules: What the World's Greatest Managers Do DifferentlyMarcus Buckingham, Curt Coffman
Otwórz
Po pierwsze: zysk. Zmień swoją organizację w efektywną maszynę do zarabiania pieniędzy
Profit First: Transform Your Business from a Cash-Eating Monster to a Money-Making MachineMike Michalowicz
Otwórz
Poker kłamców: wspinaczka po ruinach Wall Street
Liar's PokerMichael Lewis
Otwórz
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That LastsRyan Holiday
Otwórz
POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for Anything
Sam Horn
Otwórz