Kategoria: Biznes
Kategoria: Biznes
Streszczenia książek z kategorii biznes
Kategoria biznes zawiera streszczenia książek związanych z szeroką tematyką biznesu i prowadzenia firmy. To dział do którego powinien zaglądać każdy przedsiębiorca oraz osoba zainteresowana prowadzeniem własnego biznesu. Znajdują się tutaj opracowania książek ekspertów z dziedziny biznesu i przedsiębiorczości, a wśród nich jest wiele pozycji książek napisach przez osoby prowadzące własne firmy oraz osoby zarządzające największymi przedsiębiorstwami na świecie.
Liczba pozycji w tej kategorii: 336
Impuls. Jak podejmować właściwe decyzje dotyczące zdrowia, dobrobytu i szczęścia
Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth, and HappinessRichard H. Thaler, Cass R. Sunstein
Otwórz
Infectious Generosity: The Ultimate Idea Worth Spreading
Chris Anderson
Otwórz
Innowacja i przedsiębiorczość
Innovation and EntrepreneurshipPeter Drucker
Otwórz
Innowacje - Start-upy - Ryzyko. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć
Marta Czyżewska
Otwórz
Innowatorzy. O tym, jak grupa hakerów, geniuszy i geeków wywołała cyfrową rewolucję
The Innovators: How a Group of Hackers, Geniuses and Geeks Created the Digital RevolutionWalter Isaacson
Otwórz
Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym
The Intelligent Investor: The Definitive Book on Value InvestingBenjamin Graham
Otwórz
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect With AnyoneSam Horn
Otwórz
Inwestowanie w jednej lekcji
Investing in One LessonMark Skousen
Otwórz
Inwestowanie w trudnych czasach
Crisis Investing: How to Survive and Prosper During the Coming Bad YearsDoug Casey
Otwórz
Jak czerpać radość z pracy. 30 sposobów na uzdrowienie kultury organizacyjnej w firmie i pokochanie swojej pracy
The Joy of Work: 30 Ways to Fix Your Work Culture and Fall in Love With Your Job AgainBruce Daisley
Otwórz
Jak działa Google
How Google WorksEric Schmidt, Jonathan Rosenberg
Otwórz
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR
Measure What Matters: How Google, Bono, and the Gates Foundation Rock the World with OKRsJohn Doerr
Otwórz
Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie
Marcin Osman
Otwórz
Jak rozmawiać z nieznajomymi. Co powinniśmy wiedzieć o ludziach, o których nic nie wiemy
Talking to Strangers: What We Should Know About the People We Don't KnowMalcolm Gladwell
Otwórz
Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa
Public Speaking for SuccessDale Carnegie
Otwórz
Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
How the Mighty Fall And Why Some Companies Never Give InJim Collins
Otwórz
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem
How to Win Any Argument: Without Raising Your Voice, Losing Your Cool, or Coming to BlowsRobert Mayer
Otwórz
Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców
How I Built This: The Unexpected Paths to Success from the World’s Most Inspiring EntrepreneursGuy Raz
Otwórz
Jak zostać mistrzem. Trening doskonałości
MasteryRobert Greene
Otwórz
Jedna rzecz. Zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć
The ONE Thing: The Surprisingly Simple Truth Behind Extraordinary ResultsGary Keller, Jay Papasan
Otwórz
Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania
The One Minute ManagerKen Blanchard , Spencer Johnson
Otwórz
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com
One Click: Jeff Bezos and the Rise of Amazon.comRichard L. Brandt
Otwórz
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo
The Start-Up of You: Adapt to the Future, Invest in Yourself, and Transform Your CareerReid Hoffman, Ben Casnocha
Otwórz
KAIZEN jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL] do pomiarów i doskonalenia wyników operacyjnych
Strategic Kaizen: Using Flow, Synchronization, and Leveling Assessment to Measure and Strengthen Operational PerformanceMasaaki Imai
Otwórz
Kiedy. Naukowe tajniki doskonałego wyczucia czasu
When: The Scientific Secrets of Perfect TimingDaniel H. Pink
Otwórz
Kluczowe rozmowy: Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka
Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes Are HighKerry Patterson, Joseph Grenny
Otwórz
Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand TrustKate Hartley
Otwórz
Koncentruj się! Strategiczny klucz do przyszłości twojej firmy
Focus: The Future of Your Company Depends on ItAl Ries
Otwórz
Konkurencja i przedsiębiorczość
Competition and EntrepreneurshipIsrael Kirzner
Otwórz