Kategoria: Sprzedaż



Liczba pozycji w tej kategorii: 56

$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying No

Alex Hormozi

10 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

22 niezmienne prawa marketingu

The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk

Al Ries, Jack Trout

11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu

Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense

Rory Sutherland

15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.

The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource

Jeffrey Gitomer

15 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?

Jan Maria Fijor

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone

Drew Eric Whitman

17 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer

Marcus Sheridan

17 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful Businesses

Joe Pulizzi

12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content

Ann Handley

9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling

Jeb Blount

21 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.

Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable

Seth Godin

15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea

Seth Godin

22 min czytania
12 rozdziałów

Otwórz

Gotowi na start

Will It Fly? How to Test Your Next Business Idea So You Don't Waste Your Time and Money

Pat Flynn

16 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.

Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising

Ryan Holiday

12 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success

Sean Ellis, Morgan Brown

19 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Innowacja i przedsiębiorczość

Innovation and Entrepreneurship

Peter Drucker

16 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect With Anyone

Sam Horn

14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting

Artur Jabłoński

12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie

Marcin Osman

12 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World

Seth Godin

10 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business

Donald Miller

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży

Jan Maria Fijor

12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen

Donald Miller

18 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media Coverage

David Meerman Scott

7 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być

It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling Book

Paul Arden

14 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację

Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days

Joey Coleman

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Nowe zasady marketingu i PR

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

David Meerman Scott

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past No

Jeb Blount

16 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy

Getting Everything You Can Out of All You've Got: 21 Ways You Can Out-Think, Out-Perform, and Out-Earn the Competition

Jay Abraham

9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Ogilvy o reklamie

Ogilvy on Advertising

David Ogilvy

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz