logo

Ranking książek

Ranking najlepszych książek powstał w oparciu o liczbę ocen oraz oceny książek w serwisach takich jak goodreads.com, amazon.com oraz lubimyczytac.pl. Ranking pozwala sprawdzić, które książki są najbardziej popularne i najlepiej oceniane w danej kategorii tematycznej przez społeczności czytelników ze świata i Polski.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Ranking książek w kategorii: Sprzedaż

Data aktualizacji rankingu: 20.10.2025
Liczba książek w tej kategorii: 69

Poz.TytułAutor
1. ReWorkJason Fried
2.Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają Will Guidara
3. Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
4. $100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
5. Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
6. Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
7. The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to youRob Fitzpatrick
8. $100M Leads: How to Get Strangers to Want to Buy Your StuffAlex Hormozi
9. Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcąSeth Godin
10. 22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
11. Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
12. Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
13. Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
14. Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
15. Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliweBrian Tracy
16. Innowacja i przedsiębiorczośćPeter Drucker
17. Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
18. Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the DealOren Klaff
19. Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
20. Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientówRussell Brunson
21. Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
22. Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientamiRussell Brunson
23. Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
24. Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
25. Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
26. Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
27. Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
28. Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
29. Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
30. Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
31. Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
32. Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
33. Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
34. Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
35. Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
36. Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
37. Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
38. Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
39. Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
40. Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
41. Tajniki warsztatu legendarnego copywriteraClaude Hopkins
42. Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
43. Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
44. Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
45. Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
46. Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & WebwritingArtur Jabłoński
47. Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
48. Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klientaRoger Dooley
49. Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
50. Gotowi na startPat Flynn
51. Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
52. Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
53. Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowaSeth Godin
54. Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemuFredrik Eklund
55. Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at WorkCindy McGovern
56. Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
57. The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best CompaniesRobert B. Miller
58. Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
59. Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
60. Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w NikeGreg Hoffman
61. Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
62. Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludziBrian Tracy
63. Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
64. Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
65. Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
66. Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
67. Hook Point: How to Stand Out in a 3-Second WorldBrendan Kane
68. Biznes okiem milionera. Jak zarabiać i pomnażać pieniądze?Jan Maria Fijor
69. Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor