Kategoria: Marketing i reklama
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Kategoria: Marketing i reklama
Liczba pozycji w tej kategorii: 80
$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying No
Alex Hormozi
10 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
22 niezmienne prawa marketingu
The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own RiskAl Ries, Jack Trout
11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
22 niezmienne prawa zarządzania marką
The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-Class BrandAl Ries, Laura Ries
19 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu
Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make SenseRory Sutherland
15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an Industry
Marc Benioff, Carlye Adler
13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.
The Sales Bible: The Ultimate Sales ResourceJeffrey Gitomer
15 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone
Drew Eric Whitman
17 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital ConsumerMarcus Sheridan
17 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful Businesses
Joe Pulizzi
12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos
The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of MoreChris Anderson
17 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
The Thank You EconomyGary Vaynerchuk
15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less
Joe Pulizzi
11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at Work
Cindy McGovern
13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content
Ann Handley
9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold CallingJeb Blount
21 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.
Purple Cow: Transform Your Business by Being RemarkableSeth Godin
15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Gotowi na start
Will It Fly? How to Test Your Next Business Idea So You Don't Waste Your Time and MoneyPat Flynn
16 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.
Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and AdvertisingRyan Holiday
12 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk
23 min czytania
21 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success
Sean Ellis, Morgan Brown
19 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’s
McDonald's: Behind the ArchesJohn F. Love
19 min czytania
26 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect With AnyoneSam Horn
14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński
12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie
Marcin Osman
12 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
Franciszek Georgiew
15 min czytania
17 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust WorldSeth Godin
10 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business
Donald Miller
13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
Guerrilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small BusinessJay Conrad Levinson, Seth Godin
14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz