Kategoria: Marketing i reklama



Liczba pozycji w tej kategorii: 80

$100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying No

Alex Hormozi

10 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

22 niezmienne prawa marketingu

The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk

Al Ries, Jack Trout

11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

22 niezmienne prawa zarządzania marką

The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-Class Brand

Al Ries, Laura Ries

19 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu

Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense

Rory Sutherland

15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an Industry

Marc Benioff, Carlye Adler

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.

The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource

Jeffrey Gitomer

15 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone

Drew Eric Whitman

17 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer

Marcus Sheridan

17 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful Businesses

Joe Pulizzi

12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos

The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More

Chris Anderson

17 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

The Thank You Economy

Gary Vaynerchuk

15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less

Joe Pulizzi

11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at Work

Cindy McGovern

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content

Ann Handley

9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling

Jeb Blount

21 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.

Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable

Seth Godin

15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea

Seth Godin

22 min czytania
12 rozdziałów

Otwórz

Gotowi na start

Will It Fly? How to Test Your Next Business Idea So You Don't Waste Your Time and Money

Pat Flynn

16 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.

Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising

Ryan Holiday

12 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Paweł Tkaczyk

23 min czytania
21 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success

Sean Ellis, Morgan Brown

19 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Hipnotyczny marketing

Hypnotic Marketing

Joe Vitale

11 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’s

McDonald's: Behind the Arches

John F. Love

19 min czytania
26 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect With Anyone

Sam Horn

14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting

Artur Jabłoński

12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie

Marcin Osman

12 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Franciszek Georgiew

15 min czytania
17 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World

Seth Godin

10 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business

Donald Miller

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Guerrilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business

Jay Conrad Levinson, Seth Godin

14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz