Kategoria: Marketing i reklama
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Kategoria: Marketing i reklama
Liczba pozycji w tej kategorii: 80
Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży
The Automatic Customer: Creating a Subscription Business in Any IndustryJohn Warrillow
15 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
Hooked: How to Build Habit-Forming ProductsNir Eyal
16 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.
The Challenger Sale: Taking Control of the Customer ConversationMatthew Dixon , Brent Adamson
15 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary Growth
Sean Ellis, Morgan Brown
12 min czytania
9 rozdziałów
Otwórz
Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę
Influencer: The Power to Change AnythingKerry Patterson, Joseph Grenny
11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
My Life in Advertising and Scientific AdvertisingClaude Hopkins
12 min czytania
17 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design
Marty Neumeier
11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best Companies
Robert B. Miller
10 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
To jest marketing!
This Is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to SeeSeth Godin
19 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
Traction: A Startup Guide to Getting CustomersGabriel Weinberg, Justin Mares
15 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, eBooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your BusinessAnn Handley, C.C. Chapman
14 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social WorldGary Vaynerchuk
10 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!
Crush It!: Why NOW Is the Time to Cash In on Your PassionGary Vaynerchuk
14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
Influence: The Psychology of PersuasionRobert B. Cialdini
29 min czytania
13 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Wyznania człowieka reklamy
Confessions of an Advertising ManDavid Ogilvy
15 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistej
Rise of the YoupreneurChris C. Ducker
18 min czytania
18 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerów
Launch: An Internet Millionaire's Secret Formula to Sell Almost Anything Online, Build a Business You Love, and Live the Life of Your DreamsJeff Walker
15 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwa
Phishing for Phools: The Economics of Manipulation and DeceptionGeorge A. Akerlof, Robert J. Shiller
12 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz