Kategoria: Marketing i reklama
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Kategoria: Marketing i reklama
Liczba pozycji w tej kategorii: 80
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into CustomersSeth Godin
15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce
The Wisdom of CrowdsJames Surowiecki
12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży
Jan Maria Fijor
12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
The E-Myth Revisited: Why Most Small Businesses Don't Work and What to Do About ItMichael E. Gerber
23 min czytania
14 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will ListenDonald Miller
18 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
Think Like Zuck: The Five Business Secrets of Facebook's Improbably Brilliant CEO Mark ZuckerbergEkaterina Walter
9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media Coverage
David Meerman Scott
7 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling BookPaul Arden
14 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację
Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 DaysJoey Coleman
13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Nowe zasady marketingu i PR
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers DirectlyDavid Meerman Scott
13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past No
Jeb Blount
16 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love It
April Dunford
9 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów
Getting Naked: A Business Fable about Shedding the Three Fears That Sabotage Client LoyaltyPatrick Lencioni
7 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy
Getting Everything You Can Out of All You've Got: 21 Ways You Can Out-Think, Out-Perform, and Out-Earn the CompetitionJay Abraham
9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Ogilvy on Advertising in the Digital AgeMiles Young
21 min czytania
14 rozdziałów
Otwórz
Playing to Win: How Strategy Really Works
A.G. Lafley, Roger L. Martin
6 min czytania
4 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That LastsRyan Holiday
14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for Anything
Sam Horn
14 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Positioning: The Battle for Your Mind
Al Ries, Jack Trout
10 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego
Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and PersuadeRobert B. Cialdini
12 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.com
Aaron Ross, Marylou Tyler
13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach
Disciplined Entrepreneurship: 24 Steps to a Successful StartupBill Aulet
13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian
The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big DifferenceMalcolm Gladwell
10 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex Deal
Jeb Blount
14 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Scientific Advertising. Naukowa reklama
Scientific AdvertisingClaude Hopkins
15 min czytania
19 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital Marketing
Avery Swartz
14 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Sekrety skutecznej sprzedaży
The Secrets of Closing the SaleZig Ziglar
13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio
Otwórz
Siła przedsiębiorczości, siła upadku
The Power of Broke: How Empty Pockets, a Tight Budget, and a Hunger for Success Can Become Your Greatest Competitive AdvantageDaymond John, Daniel Paisner
15 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio
Otwórz