Kategoria: Marketing i reklama



Liczba pozycji w tej kategorii: 80

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers

Seth Godin

15 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityce

The Wisdom of Crowds

James Surowiecki

12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży

Jan Maria Fijor

12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

The E-Myth Revisited: Why Most Small Businesses Don't Work and What to Do About It

Michael E. Gerber

23 min czytania
14 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen

Donald Miller

18 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka

Think Like Zuck: The Five Business Secrets of Facebook's Improbably Brilliant CEO Mark Zuckerberg

Ekaterina Walter

9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media Coverage

David Meerman Scott

7 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być

It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling Book

Paul Arden

14 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację

Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days

Joey Coleman

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Nowe zasady marketingu i PR

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

David Meerman Scott

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past No

Jeb Blount

16 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love It

April Dunford

9 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów

Getting Naked: A Business Fable about Shedding the Three Fears That Sabotage Client Loyalty

Patrick Lencioni

7 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy

Getting Everything You Can Out of All You've Got: 21 Ways You Can Out-Think, Out-Perform, and Out-Earn the Competition

Jay Abraham

9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Ogilvy o reklamie

Ogilvy on Advertising

David Ogilvy

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Ogilvy on Advertising in the Digital Age

Miles Young

21 min czytania
14 rozdziałów

Otwórz

Playing to Win: How Strategy Really Works

A.G. Lafley, Roger L. Martin

6 min czytania
4 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That Lasts

Ryan Holiday

14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for Anything

Sam Horn

14 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Positioning: The Battle for Your Mind

Al Ries, Jack Trout

10 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego

Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade

Robert B. Cialdini

12 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.com

Aaron Ross, Marylou Tyler

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach

Disciplined Entrepreneurship: 24 Steps to a Successful Startup

Bill Aulet

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian

The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference

Malcolm Gladwell

10 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

ReWork

Jason Fried, David Heinemeier Hansson

16 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex Deal

Jeb Blount

14 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Scientific Advertising. Naukowa reklama

Scientific Advertising

Claude Hopkins

15 min czytania
19 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital Marketing

Avery Swartz

14 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Sekrety skutecznej sprzedaży

The Secrets of Closing the Sale

Zig Ziglar

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Siła przedsiębiorczości, siła upadku

The Power of Broke: How Empty Pockets, a Tight Budget, and a Hunger for Success Can Become Your Greatest Competitive Advantage

Daymond John, Daniel Paisner

15 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz