logo
Strona główna Fabryka wiedzy Ranking książek Marketing i reklama

Ranking książek

Ranking najlepszych książek powstał w oparciu o liczbę ocen oraz oceny książek w serwisach takich jak goodreads.com, amazon.com oraz lubimyczytac.pl. Ranking pozwala sprawdzić, które książki są najbardziej popularne i najlepiej oceniane w danej kategorii tematycznej przez społeczności czytelników ze świata i Polski.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Ranking książek w kategorii: Marketing i reklama

Data aktualizacji rankingu: 20.10.2025
Liczba książek w tej kategorii: 90

Poz.TytułAutor
1. Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmianMalcolm Gladwell
2. Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaRobert B. Cialdini
3. ReWorkJason Fried
4. Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzićMichael E. Gerber
5. Dochodząc do TAK. Negocjowanie bez poddawania sięRoger Fisher
6.Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają Will Guidara
7. Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckieNir Eyal
8. $100M Offers: How To Make Offers So Good People Feel Stupid Saying NoAlex Hormozi
9. Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej markiDonald Miller
10. Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.Seth Godin
11. $100M Leads: How to Get Strangers to Want to Buy Your StuffAlex Hormozi
12. Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klientaGeoffrey A. Moore
13. Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcąSeth Godin
14. 22 niezmienne prawa marketinguAl Ries
15. Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!Gary Vaynerchuk
16. Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głosChris Anderson
17. Positioning: The Battle for Your MindAl Ries
18. Ogilvy o reklamieDavid Ogilvy
19. Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedażyJeb Blount
20. Mądrość tłumu. Większość ma rację w ekonomii, biznesie i polityceJames Surowiecki
21. Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianęKerry Patterson
22. Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrostGabriel Weinberg
23. Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensuRory Sutherland
24. To jest marketing!Seth Godin
25. Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientówPatrick Lencioni
26. Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to AnyoneDrew Eric Whitman
27. Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientówRussell Brunson
28. Obviously Awesome: How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love ItApril Dunford
29. Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientamiRussell Brunson
30. Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientówSeth Godin
31. Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any BusinessDonald Miller
32. Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwaSeth Godin
33. Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznegoRobert B. Cialdini
34. Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokachBill Aulet
35. Playing to Win: How Strategy Really WorksA.G. Lafley
36. Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorcówMarcus Sheridan
37. Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout SuccessSean Ellis
38. Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasuRyan Holiday
39. W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowychGary Vaynerchuk
40. Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzyJay Abraham
41. Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesieGary Vaynerchuk
42. Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.Matthew Dixon
43. Wyznania człowieka reklamyDavid Ogilvy
44. Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’sJohn F. Love
45. Scientific Advertising. Naukowa reklamaClaude Hopkins
46. Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good ContentAnn Handley
47. Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branżyJohn Warrillow
48. Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerówJeff Walker
49. Sales EQ: How Ultra High Performers Leverage Sales-Specific Emotional Intelligence to Close the Complex DealJeb Blount
50. The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and DesignMarty Neumeier
51. Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediówFranciszek Georgiew
52. Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.Jeffrey Gitomer
53. Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.Ryan Holiday
54. Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz byćPaul Arden
55. Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmęJay Conrad Levinson
56. Predictable Revenue: Turn Your Business Into a Sales Machine with the $100 Million Best Practices of Salesforce.comAaron Ross
57. Tajniki warsztatu legendarnego copywriteraClaude Hopkins
58. Objections: The Ultimate Guide for Mastering The Art and Science of Getting Past NoJeb Blount
59. Nowe zasady marketingu i PRDavid Meerman Scott
60. Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relacjęJoey Coleman
61. Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful BusinessesJoe Pulizzi
62. Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & WebwritingArtur Jabłoński
63. Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)Ann Handley
64. Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klientaRoger Dooley
65. 22 niezmienne prawa zarządzania markąAl Ries
66. Siła przedsiębiorczości, siła upadkuDaymond John
67. Gotowi na startPat Flynn
68. Sekrety skutecznej sprzedażyZig Ziglar
69. Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an IndustryMarc Benioff
70. Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistejChris C. Ducker
71. Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowaSeth Godin
72. See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital MarketingAvery Swartz
73. Hipnotyczny marketingJoe Vitale
74. Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing LessJoe Pulizzi
75. Every Job is a Sales Job: How to Use the Art of Selling to Win at WorkCindy McGovern
76. Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientówSam Horn
77. The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best CompaniesRobert B. Miller
78. POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for AnythingSam Horn
79. Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela FacebookaEkaterina Walter
80. Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary GrowthSean Ellis
81. Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media CoverageDavid Meerman Scott
82. Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w NikeGreg Hoffman
83. Zakamarki markiPaweł Tkaczyk
84. Złowić frajera. Ekonomia manipulacji i oszustwaGeorge A. Akerlof
85. Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesieMarcin Osman
86. Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowejMiles Young
87. Własna firma krok po krokuGrzegorz Krzemień
88. Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowychPaweł Tkaczyk
89. Hook Point: How to Stand Out in a 3-Second WorldBrendan Kane
90. Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedażyJan Maria Fijor